4192
  • grebber
    #1
    In 1987, the original Pirates! (see our Hall of Fame entry) graced the computer gaming world with a unique mix of pixelated high-seas action. Creator Sid Meier (Civilization, Gettysburg!) admits that the original "opened up a lot of peoples' ideas about what a game could be" when it was released, thanks to the open-ended gameplay and variety of things for the player to do. It had it all: swords, sails, puffy shirts and powdered wigs. Why wait 17 years for a sequel? "With 3D and new technology, we felt we could really add something," Meier tells us. "We've learned quite a bit about gameplay... we learned how to build on a classic game without destroying it." And so, the team that brought Civilization into a new century with Civ III prepares to grapple and board another classic!

    Sid Meier's Pirates! will allow gamers to live out the life of a pirate, cruising the Spanish Main during the golden age of buccaneers. Not so much the life of a real pirate -- grimy, desperate, and sick with scurvy -- but the romantic pirates of folklore. Think Errol Flynn or Orlando Bloom, swinging from chandeliers while wooing the maiden and defeating the corrupt Governor. The Caribbean is yours to plunder, sailing where you will and moving from one action sequence to the next in a fast-paced game that's easy to pick up and dive into.

    We spent a few hours yo ho hoing it up with Meier at Firaxis secret pirate lair, but we lived to tell the tale. Here's what to expect!




    Release Date: Q4 2004
  • Sephi
    #2
    Na ez lesz meg egy kurvajo gama !!!!!!
  • traXion
    #3
    lol?
  • grebber
    #4
    Sid Meier's Pirates!

    [2004-03-15 @ 13:46 - ZeroCool]

    Ahogy azt megszokhattuk, az igazán nagy alkotások részletei a GameSpy oldalán jelentek meg elsőként. Ez most sem volt másképpen. Míg mások csak annyit tudtak Sid Meier következő alkotásáról, hogy készül, addig itt már meg is találhatjátok az első cikket róla ezernyi infóval és több szép képpel egyetemben. Lássuk néhány fontosabb apróságot:

    - Eddig nem látott szabadság a játékos kezében
    - Rengeteget kell majd csevegnünk a játék folyamán
    - Tengeri csaták során ki kell ismerni hajóink képességeit
    - A főhős akár tánctudását is csiszolhatja :)
    - Közelharcban kardozó képességeinket villogtathatjuk
    - A szárazföldi csaták RTS jelleggel működnek
    - Misszió felvétel mellett rengeteg szerzett tárgyat értékesíthetünk

    Info: Gamestar!
  • grebber
    #5
    Pár kép még!!
  • grebber
    #6
    Most ahogy nézegetem a képeket kira game lesz olyasmi lesz mint a Pirates of the Caribbean!!
  • grebber
    #7
  • Bandew
    #8
    (Hardwired)

    Már időtlen idők oda be van jelentve Sid Meier Pirates! rimékje, de az infók meglehetősen szűkösen szivárognak róla, eddig talán egy-két kis képen kívül keveset hallhattunk-láthattunk a játékról. A Gamesy emberkéi most azonban rárúgták az ajtót a joviális játéktervezőre és egy adag látnivalóval és friss infókkal térhettek haza.
    "A célunk, hogy a játékosnak a legnagyobb szabadságot adjuk az események irányításában." - nyilatkozta Sid Meier - "és ezen események köre egy lüktető - saját politika és gazdasági rendszerrel rendelkező - világot teremtettünk."

    A játék sok apró történés és minijáték láncolata lesz, hogy soha ne legyen unalmas. A következőket teheted:

    Hajózás: hajókat fosztogatsz, viharokkal hadakozol, és elkerülöd az ellenséges őrjáratokat.
    Kikötő vizit: Beugrasz a kikötőkbe egy kis ápgrédre, eladni a zsákmányt, körülnézni a kocsmákba, missziókat gyűjteni.
    Governor látogatás :): Kellemes társalgás és tápos missziók felvétele!
    Tengeri HENT!: manöverezés, sortűz, csáklyázás!
    Kard ki kard: Egyedi kardharc, speciális mozgásokkal!.
    Szökés a börtönből: Egy kis lopakodás a sötét városban, cél az őrök elkerülése..
    Elásott kincs! Találd meg a térkép darabjait, amelyik a hatalmas piros X-hez vezet! (Jutalmad egy "megtaláltam a kincset" poló ;))
    Szárazföldi támadás városok ellen: Egy kis szárazföldi mészárlat RTS egyszerű RTS elemekkel.
    A Governor lányának elkápráztatása: Tanulj meg úgy táncolni, hogy a táncparketten hódítsd meg a nemes leányt. Igen Pirates!-ben egy táncszimulátor is rejtőzik!

    Ahogy a képeket is látszik egyfajta stílizált rajzfilmszerű grafikai stílust választottak a játékhoz, amely bennem nagyon kellemes Monkey Island-es emlékeket ébreszt és pláne a Pirates of the Carribean film után az egész világ nagyon közelinek és ismerősnek tűnik, kiváló időzítés. Maguk a harcok és a kocsmai verekedések is a filmeket idézik majd, sok humoros és látványos akcióelemmel.

    Bár a játékmenet nyitott, Meierék nem akarnak "gonosz" kalózt, hanem egy királyi engedéllyel harcoló nemes célokért küzdő hős (és gazdag) hazafit.

    A hajózási részt egyszerűsítették, ezentúl nem kell foglalkozni a széliránnyal. (Ez nem tom mennyire jó ötlet, khhm...). Lehetőség lesz néhány extra tárgy megszerzésére, pl. egy táposabb kard), de extra embereket is felvehetsz, amelyek a hajó hadi képességeit erősítik.

    Persze a nagy karrierépítés mellett a háttérben ott lesz a NAGY KVESZT is, azaz meg kell találnod elvesztt családtagjaidat és a KŐKEMÉNY főellenséget, de ő legyőzéséhez a legjobb hajókra és legénységre lesz szükséget. Ha őt is legyőződ, akkor már nyugodtan nyugdíja vonulhatsz :)

    (További képek az oldalon)
  • a
    #9
    nem.... sztem ez SOKKAL jobb lesz mint a Pirates of the Carribean mert az a játék egy bugparádé... én is csaka kalóz hangulat miatt jáccottam vele
  • Pyx #10
    áz
  • zaki
    #11
    fasza elsz. megjelenés?
  • Cat #12
    én nem várok sokat, ugyanis a nevével akarják eladni
  • a
    #13
    ami sikerülni is fog nekik... mondjuk azért Sid Meier neve alapból garancia a minőségre...
  • zaki
    #14
    ja jó, csak a képektől ne mláttam a dátumot :P
  • a
    #15
    messze lesz még ez a játék (mert ugye 1-2 hónapos csúszást is rá lehet számítani nyugodtan)
  • Voltan
    #16
    Heh. Ez már a második Pirates! remake. Anno a Pirates! Gold-dal rengeteget nyomultam. A graphix nem tűnik valami hanyattesősnek , de hát a hangulat miatt szerettük eddig is.
  • bigapó
    #17
    Én már nagyon várom. Szerintetek milyen lesz a gépigénye? Mint a PotC?
  • Botond #18
    na még az volt egy bugparádé,nekem is meg van mind a napig a gyári dobozos full original a polcon,de annyi a bug benne,hogy rengeteg,remélem ez jobb lesz
  • PiszkosFred
    #19
    A valaha volt legjobb jatek a Pirates! - szamomra (az alap, nem a gold) - ugyhogy reszemrol baromira varom. ;]
  • grebber
    #20
    Pirates of the Carribean-re mondjátok hogy bugparádé!
    MIÉRT mondjatok példát mert én nem találkoztam nagyon velük????
  • cyrus #21
    neked a polconm áll ? én imádom ! Eladó ???
  • Botond #22
    nem,gyűjtő vagyok,van vagy 200 doboz azon a polcon ;-)
  • Botond #23
    jobban mondva gyűjtő voltam,mostmár minden szart ilyen dvd tokba adnak ki,azt ki nem állhatom O.o
  • cyrus #24
    Mikor jelenik meg ???
  • donpedro
    #25
    Amondó vagyok, hogy nézz körül a topicjában, főleg az elején. Egyik legbugosabb játék volt az utóbbi évek terméséből.

    Ami az új Pirates-t illeti, engem a #7-es postban látható kép tett kíváncsivá, asszem nem volt még olyan játék, amelyben a karddal vívást sikerült volna értelmesen és hitelesen megoldani (Talán a PotC-féle védek visszaszúrok megoldás tetszett a legjobban). Talán neki sikerül.

    Kicsit off, de részben idevág: érdekelne, hogy ti hogyan oldanátok meg az irányítást egy ilyen párbajban, hogy normális legyen?

    Nekem van egy elképzelésem, ami bonyolultan hangzik, de a használata egyszerű lenne. A lényeg, hogy egyszerű gombkombinációk használatával zajlana a küzdelem, pl multiban lenyomok egy bal+action gombot, akkor nyomná a csávó a megfelelő figurát, az ellenfél képernyőjén pedig egyidejűleg felvillanna ugyanez a kombo, amit lenyomva lehetne hárítani a vágást. Egyszerre indított támadásnál vagy mindketten találnak, vagy összecsattannának a pengék. Ennek a rendszernek köszönhetően némi fineszt is lehetne csempészni egy vívójelenetbe, ami ráadásul nem 3 másodpercig tartana. A fáradtságnak szintén lehetne szerepe (ugyanaz a mozdulat tovább tart fáradtan, mint frissen).

    Amennyiben RPG jellegű a játék, akkor a fejlődés egyszerűen megoldható lenne azzal, hogy a hős a játékban fellelhető mesterektől bonyolultabb vágásokat tanulhat (kezdetben csak egy-két kombot ismerne), amit gyakorlással gyorsabban hajthatna végre. Persze nem kell Mortal Kombat szintű kombinációkra gondolni, az túl bonyolult volna.

    No mindegy, ez csak az én álmodozásom, hátha egyszer valaki a gyakorlatban is megvalósítja. :) De tényleg érdekelne, hogy nektek milyen ötleteitek vannak ezen a téren.
  • Voltan
    #26
    NEM a Carribbean-ra mondták, hanem a Pirates! Gold-ra. Te még tényleg soha nem hallottál a Pirates!-ről????
  • EqUiNoX
    #27
    Tul fiatal, ne csodalkozz... ;]
  • antijedi
    #28
    amugy a pirates of the caribbean is bugparádé volt... ;P
  • Voltan
    #29
    Úgy látszik ez divat a kalózos-játékoknál.:) Akkor biztos ez az új is az lesz.
  • Voltan
    #30
    Amúgy annak idején valami webes gamer-magazinban olvastam egy Carribbean ktitikát. A konklúzióban 2 pontot adott rá a 10-ből. Heh. Lehet, hogy meg voltak a maga hibái, de ez azért extrém túlzás. Én a magam részéről olyan 7-8 pontot adnék rá.
  • antijedi
    #31
    nana reméljük azért nem... :)
  • Adler
    #32
    anno c 64 en a legjobb game volt,nem is tudom hanyszor nyomtam vegig

    remelem ez is lesz legalabb akkora durranas,de picit felek,hogy tul lesz bonyolitva,s a nagy akarasban,bizonyitasban vegul elveszik az eredeti Pirates! orome.
  • Serpa
    #33
    újabb képek !



    Még 3 kép !
  • PiszkosFred
    #34
    Egy baja volt csak a jateknak 64en. A nyugdij. Pedig elbohockodtam volna akar 20-30 "evig" is a jatekban, de a legenyseg egy-egy osztas utan adott egy uveg rumot, egy hintaszeket, majd lelepett a hajoval integetve ;]
  • grebber
    #35
    Sid Meier's Pirates!

    hajócsaták alatt többféle lövedéket használhatunk (ágyúgolyó, kartács, stb.)
    kikötők fosztogatása előtt össze kell csapnunk a helyőrséggel, amelyet változatos csapatok alkothatnak (gyalogság, tűzérség, lovasság)
    amennyiben bejutottunk a városba, míg katonáink küzdenek, mi Splinter Cell-szerűen akciózhatunk-lopakodhatunk, megpróbálva elkerülni az őrök figyelmét (jajj?)
    annak érdekében, hogy a női társadalom szervezetten masírozzon a szoftverboltokba Pirates!-et venni, helyet kapott a játékban egy összetett udvarlási "szimuláció". A városok kormányzóinak lányait lekenyerezhetjük ajándékokkal, párbajra hívhatjuk a többi udvarlót, kiszabadíthatjuk őket (már amennyiben elrabolták), vagy nőül is vehetjük.
    az ominózus táncszimulátor segítségével hasznos információkat kaphatunk a hölgyektől (új helyszinekről/személyekről szerezhetünk tudomást). Saját tánczenét is szerezhetünk a beépített zenerészletek összefűzésével (jajj!)
    a játék év végén érkezik

    Info: Hardwired
  • Serpa
    #36
    VIDEÓ
  • grebber
    #37
    Nagyon jó kis game lesz ez vicces jelenetekkel tarkítva.
    Várom már.
  • ReTeK
    #38
    elég bugyuta... olyan xboxos gagyi, elsőnek vicces aztán idegesítő még mindíg (eredeti) Pirates! powa van
  • Serpa
    #39
    "Pirates! @ Online !

    Túl sok újdonság nem derült ki a Firaxis berkeiben készülő Pirates! remake-ről az utóbbi hetek folyamán (még az E3 alatt sem), így éppen idejében hajózótt be a játék hivatalos honlapjával kapcsolatos hír, mely most pótolja a korábbi hiányosságokat. Az infótenger mellett közel tucatnyi új vizualitás is felkerült a lapra, úgyhogy a téma iránt érdeklődők mindenképpen ejtsék útba a weblapot."

    by 576.hu
  • grebber
    #40
    új trailer (22.66MB)