79
Firestarter
  • And5
    #1
    na ez a gém nagyon jól néz ki a képek alapján kérdés mikor jelenik meg mert már megkellett volna jelennie állítólag Cooperative mód is lesz benne
  • Tikal #2
    Hát egy link vagy screenshot jol esett volna, vagy hogy eszik vagy iszzák :)))
    Most keresgélhetek...
  • Sephi
    #3
    Szerintem ez a Prodigy szama nem ?:))))
  • And5
    #4
    pill
  • And5
    #5
  • Tikal #6
    aham, atomfegyverekkel a szörnyek ellen?
  • And5
    #7
    kb
  • claw_
    #8
    pontot vesszőt felkiáltójelet meg ilyenek ezeket a mindenféle írásjeleket teccik ismerni mert ha nem akkor nem ártana megtanulnia uraságodnak hogy mégis mi a fenék azok remélem érthető voltam
  • zaki
    #9
    mi vagy te bazzeg, magyartanár?!
  • And5
    #10
    befogd a pofád vagy agyoncsaplak !!!!!!!!!!!! :DD
  • Dikkma
    #11
    Nyugi.
  • French SG
    #12
  • Dikkma
    #13
    Már régóta olvasgattam a híreket a játékról, és így előzetes alapján tetszik. Musthave
  • zaki
    #14
  • And5
    #15
    jaj ez a musthave kategória
  • claw_
    #16
    Nem leszünk így jóban... Maga nem csak nem érti a viccet, de mániákus mutagató, akinek eddigi áldozatai voltak én is TneX haverom... Ennek egyenes következménye lehet hogy felkeressük magát, lecsavarjuk fejét és... nem a focit egyikünk se szereti, mind1, kitalálunk vmi jó labdajátékot amiben egy fej szerepel és nem kell pattogtatni, mivel az emberi fej ilyen téren használhatatlan.
  • zaki
    #17
    sorry...
  • And5
    #18
    jácatok bombing runt vele mint az ut2003ban
  • And5
    #19
    na hogy a játékról is essen szó itt egy rövid előzetes a tavaly augusztusi pcguruból
  • And5
    #20
    valamint látogassatok el a www.firestarter-game.com -ra ahol sok hasznos infó és screenshot van a lustábbaknak kimásoltam a Featurest:
    unique gameplay, maximally focused on tooth-grinding action;
    5 unique characters to choose from;
    16 levels in 4 worlds;
    20 types of weapons;
    unique artefacts, such as guard bot and time jumper;
    20 types of opponents out of three worlds - demons, techno-monsters and symbiots;
    high replayability;
    up to 8 players in a multiplayer game over LAN or the Internet;
    a variety of multiplayer modes;
    powerful enemy intellect (group attack skills and others);
    high-tech engine with the possibilities of the latest acceleration generation integrated.
  • And5
    #22
    na emberek írjátok a sok hasznos infót
  • And5
    #23
    na senkit nem érdekel a gém ? :)
  • And5
    #24
    na itt egy screenshot kedvcsinálónak
  • And5
    #25
    Firestarter
    A TRON óta sikkes virtuális valóságokban gondolkodni. Az akkori közönség számára még kissé emészthetetlen gyümölcs mára már beérett, s az alkotók is egyre többször nyúlnak a bűvös témához. Eleinte még csupán filmek (TRON, Matrix) formájában élvezhettük a minden ember számára vonzó, izgalmas lehetőségeket, s a paradicsomból hirtelen pokollá változó virtuális világokat, de most úgy tűnik, hogy saját, kezdetleges "Virtual Reality"-masinánkon is üdvözölhetjük az ebben a témában özönlő játékokat. Örömmel konstatálhatjuk, hogy nem csupán az Enter the Matrix, avagy a TRON 2.0 képes minket az izgalmakba, és a vonzó ismeretlenbe húzni, de a nemsokára megjelenő FIRESTARTER is hasonló feelinggel kecsegtet.


    2010-et írunk. A jópár évvel korábban még csoda-számba menő VR-gépek (Virtual Reality) mára csupán annyira mennek ritkaságszámba, mint mondjuk az út szélén heverő kólásüvegek, avagy a piroslámpás házak. Naponta több tízmillió ember menekül a kikapcsolódás, és az izgalmak kedvéért egy-egy ilyen ál-valóságba, akár órák hosszáig is. Hősünk is hasonló szenvedélynek örvend, de egyszer, mikor épp kedvenc lövöldözős játékában öldököl, a gép hirtelen megbolondul, nem engedi, s a saját szabályai szerint folytatja a játékot. Hiába, mint minden régebbi elektromos kütyübe, ezekbe a csodamasinákba is bármikor kerülhet vírus, bár ha az embernek szerencséje van, akkor nem kell megtapasztalnia az ilyenkor bekövetkező katasztrófát, az esetleges következményeket, melyeknek sokszor a játékos élete az ára. Hősünknek nem volt ekkora szerencséje. 48 órát kapott (eddig működik az életben-tartó mechanizmus), hogy végigvigye a megbolondult gép által kínált pályákat, hogy a vírusos herkentyű szabályai szerint játszva, szörnyek hordáit eliminálva végigjusson a kiszabott szinteken, és ismét a valóság oly barátságos, és megnyugtató szövetét markolászhassa.

    Manapság már nem elég csupán FPS-nek lennie egy játéknak ahhoz, hogy sikert érjen el, ha hiányzik az a "szükséges plussssz" a progiból, akkor az amúgy is finnyás közönségnek köszönhetően esélye nem lesz a túlélésre. Így gondolkodtak a Firestarter fejlesztői is, és azonnal be is építették azt a néhány extra jóságot a készülő gammába, melyek képesek lesznek a játékostársadalmat nemhogy egy, de akár többszöri végigtolásra is ösztönözni.
    Ilyen például az a tény, hogy FPS létére RPG elemeket is tartalmazni fog a kész mű, úgymint választható karakterosztályok, szintlépés, képzettségek, tulajdonságok, XP, és még sokan mások. Karakterosztályok tekintetében háromból választhatunk: marine (tengerészgyalogos), gangster (törvényen kívüli), agent (ügynök). Értelemszerűen, illetve a beépített RPG szabályrendszer áldásos hatása révén ezeknek az osztályoknak szintén három tulajdonsága lesz: életerő, páncél, gyorsaság, melyek aztán minden egyes szintlépést követően kedvünk szerint fejlődhetnek, továbbá minden XP-határ elérésekor finom képzettségek birtokosai lehetünk - természetesen választásunktól függően. "nehézfegyver-használat", "két fegyver használata", "nagyobb lélegzet víz alatt", "hosszú ugrás", és az "osonkodás" tartozik ide, többek között, s bár nem csupán ezek lesznek elérhetőek (nagyjából 2-3 tucat, azaz kb. 30 képzettség lesz), a srácok többet egyelőre nem voltak hajlandók megnevezni. A mocskok!
    Az előbb említett "nehézfegyver-használat" képzettséget olvasván IQ-bajnok olvasóink akár rá is jöhettek, azért én elsütöm a poént: lesznek nehéz fegyverek :). A lényeg itt azonban abban merül ki, hogy összesen 10 fenyítő eszköz lesz, s mindegyiknek egy könnyű-, illetve egy nehéz-változata. Ez összesen 20 pukkantót jelent, melyeket, ha képzettek vagyunk, akkor akimbó módban is próbára tehetünk. A 10 fegyvertípusból 5-nek jelenleg már létező prototípusa is van, a másik fele pedig fikció, futurisztikus, Half-life-szerű ultrahiperszuperquantunukleárisdestabilizátor, meg hasonlók.
    A játék 16 szintet tartalmaz, mindegyik valamelyik fő stílusban készítve. Ezekből pedig 4 lehetséges: Space, Industrial, Empire és Excavation (azaz: Űr, Ipari, Birodalmi, "Üreg"), melyek mind kinézetben, mint fílingben nagyban fognak különbözni egymástól. A Birodalmi-stílusú pályák hatalmas épületeivel és rég elfeledett istenekről készített szobraival fogják lenyűgözni a játékost, míg az Űr-pályák elektromos-kábelek, fotocellás ajtók, űrhajók és hasonló über-techno cuccok sokaságából állnak.
    Játékmenet tekintetében sem kell egy átlagos stuffra számítsunk, hisz itt nem kell majd holmi kulcskereséssel és helyes útvonal-kisilabizálással töltenünk az időnket. Ez a világ a lövés és az akció világa. Az idő számít, azaz egy bizonyos ideig kell majd kibírnunk minden egyes szinten. Ennek következtében egy jó kis taktikázós játékmenetre is apellálhatunk, hisz ha figyelembe vesszük azt a jópár monsztát, melyeknek persze megint ránk fáj a foga, szükségünk lesz a megfontolt taktikára, na meg persze arra a marék szerencsére is.
    Az ellent három osztályba sorolhatjuk: Demonic, Techno és Symbiotic. Az első fajta a már jópár játékban megismert zombi+mutáns+ördög+undorítómitttoménmicsoda kombó, a Tecno-alomba tartoznak a robotok, míg az utolsó család szülöttei a cyborgok, a katonák meg az ezekhez hasonló aprítanivalók. Lesznek alacsony, illetve magas intelligenciájú ellenfeleink. Az első csapat az átlagos "megy, amíg el nem kap, egyenesen feléd és folyik a nyála"-fajta, míg a durvább szörnyikéktől már mindenkiben megállhat az ütő. Képesek összehangolt csapatmozgásra, kommunikálnak egymással, alacsonyabb rendű szörnyeknek parancsolnak, sőt még teleportálnak is saját képességeiknek köszönhetően, így aztán tényleg kezdhetünk az életünkért aggódni.

    Grafika terén szintén ígéretesek az ígéretek (bocs...). Ennek értelmében belebotlunk vertex-, és pixel-shaderekbe, dinamikus árnyékokba, nagyfelbontású textúrákba, 60 fps mellett 300.000 polygonba, interaktív tárgyak hegyeibe, realisztikus fizikába, és hasonló nyálcsorgatásra ingerlő fícsörbe, s mindezt akár egy P3 800, 128 MB RAM, illetve némi GeF 2 MX jelenléte mellett (bár ebben erősen kételkedem...).

    Multiplayer lehetőségek tucatja vár a kiéhezett hardcore gamerre: A szokásos Deathmatch és Team Deathmatch mellett olyan finomságokra bukkanunk a listán, mint a Coop-mód, illetve a teljesen újdonságnak számító Monster Match. Ez utóbbi nem másban merül ki, mint egy kétjátékos multi-meccsben, mikor is az egyik júzer az ember, míg a másik a többi, AI-irányította szörny oldalán harcoló monszta, aki mellesleg minden halála után újraéled. A cél pedig az emberi elem likvidálása. Muhahahaaa!
    Ezen túl a srácok szívesen látnak minden fan-készítette modot, pályát, skint, modellt, hisz egy aranyos kis szerkesztőprogi segedelmével mi is bármikor nekiláthatunk ezek elkészítésének, ha érzünk magunkban elég türelmet, tehetséget és elszántságot.

    Bizonyára sokan gondolják, a leírt sorokat olvasva, hogy ebben a játékban még a single-módban is egyfajta multit játszunk, s a srácok is csak ötlet hiányában fordultak ehhez a kissé szokatlan történethez. Való igaz, hogy a sztori vérszegény, de ne tessék elfelejteni, hogy egy ilyen történet sokkal nagyobb szabadságot ad a fejlesztők kezébe, mint egy nagyszerűen kidolgozott história. Ebben az esetben ugyanis minden lelki bántalom nélkül ugráltathatnak minket a Birodalmi-stílusból az Űr-környezetbe, onnan meg belekóstoltatnak egy Dungeon-szerű pályába, meg vica-versa. Elmondom azonban, mitől félek: az előbb említett időre gyakás, azaz gyakorlatilag "deathmatch botokkal"-szerű játékmenettől. Mert ha nincs mit elérjen az ember (térben), akkor máris kisebb az esélye, hogy beleéljük magunkat a terepek feltérképezésébe, megismerésébe. Ez azonban még koránt sem biztos, hisz, ha jól belegondolunk ilyen FPS még nem volt a palettán. Félelmeimet félreteszem későbbre, hisz valószínüleg pár hónap múlva kezünkben tarthatjuk a kicsikét, és akkor bizton szanaszét boncolom vagy én, vagy kedves Flynn barátom (ööö…én szamár elöl? Mind1, akkor olvassátok visszafele!:). Várjuk nagyon!

    forrás: HCGamer
  • And5
    #27
    ja és nemsokára megjelenik lehet fegvyerkezni a gonosz űrlények ellen cooperativeban
  • dikki*yysw
    #28
    :P addigra már lesz netem, majd szervezünk koop partit mint anno serious samből :)
  • And5
    #29
    nkm mwg lesz a másik gépem és tudok indítani egy szervert úgy hogy én is beszállok a partyba nem kell a cpu usage 80% szövege olvasgatnom
  • dikki*yysw
    #30
    Milyen neted van? Én anno T3-ról indítottam szervert, és senki nem panaszkodott külföldről sem :)
    Viszont ez a lehetőség ma már nincs meg, szal ajánlom hogy neked se chellod legyen.
  • FREAK
    #31
    dikki, kéne egy kis help a Nascar topikban, jelezd, ha ott vagy plz
  • And5
    #32
    nyugi nem chello :) simán elbírtam 8 embert RS-ben a gond az volt hogy a proci nem bírta de ez a gond nem sokára meglesz oldva
  • dikki*yysw
    #33
    Új képek!
    Csekk HW
  • dikki*yysw
    #34
    Király. Akkor majd nyáron szervezünk sok SG multi-partit.
  • dikki*yysw
    #35
    Ezzel asszem megkéstem?! ;)
  • Sol Dier
    #36
    Leesett az állam amikor a videóját megnéztem.
    Aki nem látta még az csekkolja, mert szerintem állat.
  • Terra
    #37
    Na gyerekek!

    Ez is bearanyozódott, vagyis kész van, megy a gyártásba, utána meg a boltok polcaira.
    Viszont Gamestar/Hardwired olyan infókat írt miszerint a game valószínüleg nem megy Win9x alatt, csak Win2000/Xp a támogatott OS.
    Ez elég furcsán hangzik, remélem csak rémhír

    Gamestar cikk
  • zaki
    #38
    kijött a demo
  • And5
    #39
    a játék mikor jön már ki ?
  • zaki
    #40
    hát gondolom hamarosan, mivel már itt a demo
  • Sadun Tryst
    #41
    itten van 1 kép:
  • Örm
    #42
    Megjelent Firestarter HIP Interactive 54x15 MB IMMERSION