50
Street Legal - Too Fast For You?
  • COFair
    #1
    0-60mph:3.374s
    TimeOnTestTrack:10.773s
    MaxSpeedOnTestTrack:130.905mph
    AbsoluteMaxSpeed:142mph

    Who can be faster than me?
  • Sephi
    #2
    0-60 mph : 3.322sec.
    TimeOntestTrack : 9.423sec
    MaxSpeeedOnTestTrac : 133.925 mph
    AbsoluteMaxspeed : 145mph

    I!
  • Ams
    #3
    mi van a kocsiban?
  • MuERTe
    #4
    0-60 mph : 3.312sec.
    TimeOntestTrack : 9.373sec
    MaxSpeeedOnTestTrac : 135.910 mph
    AbsoluteMaxspeed : 146mph

    És még jobb is lehetne, ha rögtön az elején nem fagyna ki a picsába az egész a kocsivásárláskor :DDD
  • COFair
    #5
    Hahaha!!

    0-60 mph:3.223s.
    TimeOntestTrack:9.286s
    MaxSpeeedOnTestTrac:137.005mph
    AbsoluteMaxspeed:149mph

    NOS!!!! <-Ez van a kocsiban + RearWheelDrive!!

    Amúgy sikerült már vkinek V6 v. V8 as motort belerakni a kocsiba? Nem bírok rájönni miért nem engedi!!!!!!!!!
  • Ams
    #6
    "múgy sikerült már vkinek V6 v. V8 as motort belerakni a kocsiba? Nem bírok rájönni miért nem engedi!!"nekem is ez a gond
  • dashed_
    #7
    detto!
  • COFair
    #8
    0-60 mph:3.211s.
    TimeOntestTrack:9.236s
    MaxSpeeedOnTestTrac:137.78mph
    AbsoluteMaxspeed:149mph
  • dashed_
    #9
    Valaki segitsen hogy tudok V6os motort belerakni a kocsimba??? es a Nitrot Hogy tudom berakni?
  • hali
    #10
    Ezt hogy hoztad osssze? Nosal?
    Mert nekem van bent, én csak 13as idoket megyek!
  • Sephi
    #12
    ah akkor tudgyatok mit? Igy en is atirhatom az eredmeny ahanyszor jolesik bakke. Screenshotot bemasolni akor elhiszem!

    Nekem ha valaki leirja hogy kell bemasolni ide screenshotot en berakom!
  • hali
    #14
    Figy, hogy értél el olyan eredményt? Mit pakoltál a kocsiba?
  • hali
    #15
    0-60 mph: 0.000211s.
    TimeOntestTrack: 0.0236s
    MaxSpeeedOnTestTrac: 975.78mph
    AbsoluteMaxspeed: 1123mph
  • COFair
    #17
    NOS + egy olyan kocsi ami nem elsőkerekes (gyk RearWheelDrive) + széles kerekek (hogy tapadjon is, ne csak elfüstölje a kerekeket) + kikönnyített kaszni (se hátsó ülés, se szélvédők, se lökhárító, stb...) + a legnagyobb motor (4 hengeres) a legnagyobb turbótöltővel felszarelve....... látom gyerek vagy még
  • hali
    #18
    Muhaha, amig ti tuningoltok, és amortizálok!
  • hali
    #19
    én :)
  • I.C.ram
    #20
    Erre az a válasz, hogy nem fér bele a kaszniba, gondolom csak későbbi autókba lehet belenyúvasztani.
  • hali
    #21
    Nah, sikerult menni egy 5.2es idot!
    Amugy nekem nincs olyan hogy rear wheel drive, csak front meg all wheel drive!
  • COFair
    #25
    Jó az all wheel drive is! Sőt! Az még jobb! Ja, és a Close Ratio Gearbox -ról se feledkezzünk meg.....
  • hali
    #26
    És közben kajáltam! :)
  • Lazarus
    #27
    Hi!

    Hol lehet durvább, V8as kocsikat venni?
  • zippofcy
    #28
    Meghogy tul gyors??? Szvsz 100 ev mulva ha megtalaljak a jatek egy pedanyat es lefuttatjak az aktualis gepukon elhulnek majd: 100 eve GYORSABBAK voltak a szamitogepek??? :)
  • COFair
    #30


  • COFair
    #31


  • hiba
    #33

    Eredmeny az nincs, van viszont sebesseg!
  • hiba
    #34
  • Alexease
    #35
    :)))
  • Gori
    #36
  • Taranov
    #37
    Ez a játék magyar minőség. a képek alapján egy kalap szar.
  • Alexease
    #38
    Ha a "kedvenc" jatekodat negyed annyi ido alatt kellett volna kifejleszteni, es kaptal volna belole egy alfa verziot, ahoz mit szolnal?
  • dashed_
    #39
    koszonjuk a velemenyed!
  • GvD
    #40
    Hát én játszottam ezzel a játékkal, de iszonyat nem lehet irányítani! Nekimegyek a patkának aztán annyi a fordulásomnak meg ilyenek? JAa meg ilyen gagyi grafika mellet (bár az autó szép, és most a környezetről beszélek) is szaggat a gépen (1.6XP, 256DDR, Gef3Ti200), azért nemá! Vazze az ötlet sirály! Már a streetroad óta nincs ilyen game ami el lenne találva! Na most ráveszik magukat aztán ezt is elbaltázzák! Aztán meg mikor senki sem veszi azt hiszik a stílusával van a problem (pedig a fejükkel)! Sztem
  • gyozo
    #41
    Sziasztok!

    Azért írok a fórumba, mert felvetődött egy pár kérdésem, azonban az előzmények elolvasása után (a Street legal forumot is olvasva) nem állhatom meg, hogy ne szóljak hozzá az előzményekhez.

    Elősször is a játékkal kapcsolatban az mondhatom el, hogy az egyik szemem sír, a másik üveg.
    Annak idején én is nagyon sokat játszottam Street Road-al Commodore-on, és mindig is sajnáltam, hogy senki sem látta meg a fantáziát ezidáig abban, hogy felújítva kiadja újra a játékot, vagy átvegye annak ötletét.
    Amikor megjelent a game, akkor azonnal leevettem magam a gép elé. Első közelítésben teljesen le voltam nyűgözve, amikor megláttam a garázst, de igazán akkor voltam lenyűgozve, amikor mennyei boldoságban úszva ezer darabra dobtam a verdát.
    Az előző hozzászólásokban olvastam, hogy valaki kifogásolta azt, hogy a kamera karcolja a fényezést, illetve a view-k kikapcsolásánál lebeg a kocsi, de csak ez azt jelenti, hogy nem próbált teljes motorgenerált végrehajtani, ami igen nehéz ha a karosszériát kell kerülgetni.

    Itt szeretnék segíteni azoknak, akik hiába próbálnak v6 illletve v8-as motorokat belegyömöszölni a kaszniba. A helyzet az, hogy a városba kimenve fel kell küzdeni magát az ember fiának a ranglétrán. A club info-n látható a lista és pozíciód. Akkor tudsz feljeb kúszni a listán, ha megversz valakit egy városi versenyen. Kihívni valakit úgy lehet, hogy a városban autókázva mellé áll a kiszemelt ellenfél mellé az ember és rádudál. Ilyenkor felugrik a verseny menü, ahol kiválasztható a tét, illetve a célvonal helye. Ha megvered az illetőt, akkor helyet cseréltek a listán. Miután felküzdötted magad az első helyre, átmehetsz a következő városrészre, ahol már vehetsz olyan verdát, amibe belemegy a v6-os motor.
    Ha valaki már tudta a fentebb írtakat, akkor elnézést, hogy feleslegesen fárasztom.

    Egyébkét a rögtönzött élménybeszámolót folytatva a városi rész grafikai megvalósításánál én is csalódtam, mint sokan mások, ám azt nem állítanám, hogy nem esett le az álam attól, hogy
    a kocsi minden egyes alkatrésze úgy mozog ahogy kell. Álló helyzetben a motor majd szétrázza a verdát és látható a mozgása a motorháztető alatt, a futómű rogója összenyomódik stb.

    Ezek azonban csak részben feledtetik azt a tényt, hogy a játék a grafika lebutítása nélkül diafilm (AMD XP1700+, MSI GF4200 TI 128MB), amit még csak a gyenge hardware-re sem lehet ráfogni.

    Összességében tehát megint beigazolódott számomra (ezt most abszolút nem rosszindulatúan mondom), hogy a magyar fejlesztők mottója a "Sokat akar a szarka, de nem bírja a farka" is lehetne.

    Ettől függeltenül szerintem a game nagyon jó, amit több mint tíz órai játék után a leghatározottabban merek állítani.

    Végre ez egy olyan játék, amiben egy kicsit meg kell erőltetni a szürkeállományt, elő kell kapni egy kislexikont, vagy egy autószerlési gépkönyvet, mert nem mindegy, hogy superchargert, vagy egy turbochargert teszek a vasba, illetve hány köbcentis a motorblokk. Az elmúlt egy év játéttermése után, ami silányabb volt, mint valaha, hatalmas sikerélmény volt, mikor végre összerakta a supercargert, majd azt lecseréltem egy turbochargerre, miután az össze létező csövet felpakoltam a létező összes helyre, és láss csodát, miután felraktam a kocsi is máshogy duruzsolt, a gyorsulásról nem is szólva. Szóval ez nem az a ráklikkelek az "upgrade gomra és megyek mint a golyó" játék, hanem az a "hogyan rakjam be az iker karburátort és csővel kössem össze?"

    Végül rátérnék a konkrét kérdésemre is. Összeraktam egy v6-os motort két turbochargarrel egy 6 sebességes váltóval. A gond az, hogy marha lassan pörög fel egyesben, ha beváltom 3-asba és nyomon a nitrót, akkor állat, de miért akar lefulladni? Egyébkéntvalaki kérdezte, tehát segítenék: a nitróhoz egy kityü kell a motorba, amit wet NO2...-nek hívnak az egysoros 4 hengeres motornál és valami port NO2...-nek a V6-nál (engine kategória), utánna még be kell tenni egy palackot a csomagtartóba (body kategória) és már nyomhatod is neki a kakaót.

    Hát ez egy kissé hosszúra sikerült. Bocs.
  • GvD
    #42
    Tesvér! Ugyanezt írtam alattad 4 sorban megfogalmazva! (Ne te se telefonon tegyél szerelmi vallomást) :)
  • GvD
    #43
    Egyébként lehet hogy Mo.-n te jutottál a legtovább eddig a játékban! Na végre egy fun!
  • gyozo
    #44
    Hello!

    Igen látom, de azért remélem tudtam pár embernek segíteni konkrét kérdésben is.
    Az viszont lehangol, hogy ennyire elől járok, mert akkor nekem ki segít? Nincs itt egy főállású autószerelő?:)))
  • Csacsi
    #45
    Szia, bár még csak egy lap van meg az oldalamból, amit csinálok, de ott olvashatsz arról amit írtál, egy kicsit bővebben kifejtve annak a magyarázatát, hogy miért ilyen a játék.

    Viszont nekem is lenne egy kérésem, ha tudnál segíteni, azt megköszönném, mert az oldalt leginkább tuning tipekkel szeretném majd megtölteni, ezért ha tudsz adni, összeszerelési tanácsokat, illetve sorrendet, hogy hogy kell összerakni, azt megköszöném. Szívesen veszem persze tőled a további ötleteket is az oldallal kapcsolatban, hogy mit szeretnél, meg hogy milyen legyen.

    Ja és ami fontos. Az oldal címe: slegal.fw.hu
  • Csacsi
    #46
    Akarom mondani az oldal címe:

    streetl.fw.hu
  • gyozo
    #47
    Hello!

    Elovastam, miközben mázsás kövek potyogtak le rólam, thanx az infót.

    A tuninggal kapcsolatban két verzió tünt nekem eddig használhatónak. A legegyserübb, ha felraksz egy superchargert, ehhez egy supercharger kell, két cs? (benzin és leveg?), a benzincs? az injektorhoz megy, a leveg? a légsz?r?höz, és kell egy ékszíj (belt for supercharger).
    Az összerakási sorrend. Lekapod a légsz?r?t, és a cs?vét. Utánna felrakod a benzincsövet, superchargert, leveg? csöve és a sz?r?, és végül az ékszíj.

    Lehet felpakolni turbocahrgert, ilyenkor a kipufogót is cserélni kell, mert innen kapja a kompresszióhoz szükséges leveg?t.
    Leszeded ugyanazt, mint a superchargernél, majd jön a kipufogo, a turbócharger, a két cs? és végül a légsz?r?.

    És végezetül mindkett?hez pakolhatsz Nitrót, ami az injekórhoz illeszkedik.

    Arra mondjuk még nem jöttem rá, hogy lehet-e super és turbóchargert együtt használni, de látok egy intake supercharger manifold nevü cuccot, amivel gyanítom, hogy megoldható valahogy.
  • Csacsi
    #48
    Köszi a segítséget, igazán hálás vagyok, így legalább nem lesz ma már teljesen üres az oldal :)))

    Elméletileg, ha nem gond, akkor ma délután felpakolnám ezt az infot a honlapra, de ha nem gond, akkor előbb kipróbálom, hogy nálam működik-e, és lektorálom a szöveget. Remélem nem haragszol meg érte. :))))