32
Codecreatures Benchmark
  • Inquisitor
    #1
    www.codecult.com

    http://www.codecult.com/benchmarks/Codecreatures_Benchmark_Pro_Setup.exe

    Kell hozzá: Pixelshader, 128MB VIDEORAM!!!, 512MB System memória!!!
  • Anee
    #2
    nemigaz hogy egy kép sincs az oldalon erről
    na valaki majd rakjon be
  • Anee
    #4
    valamiért nem voltak nállam...
    egy "ha lesz igény rá kirakunk nagyfelbontású animáció...STB" pont fogadott
  • Inquisitor
    #5
    Nesze neked képek:

    http://www.hwsw.hu/perl/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=17&t=002209

    Sajnos pár dolgot elírtam! Kell neki elvileg 512MB system ram (Az AGP kártyához adott ramon KÍVÜL!!!) és 128MB-nál TÖBB videóram! (Tehát 64MB-os kártyánál a BIOS-ban legalább 128MB-ot kell még a kártyának adni!)
    Ha van 512MB-os és egy 128MB-os kártyád, akkor talán nem szaggat 1024-ben ...

    Mindenesetre elállt a szívverésem amikor a számláló feljebb ment mint 810.000 poligon/frame!
    Meg amikor a kamera besüllyedt a fűszűlak közé! Kb. 20x annyi a poligon benne mint a 3D Benchmark 2001 Nature tesztjében!
  • vrob98
    #6
    Azt irja amugy hogy 128kell neki, vagyis 64esen is elmegy siman csak 128 aperture kell min.
    De szerintem rakas szar, dobaloznak a poligonokkal tok foloslegesen. Ennek a kinezetnek nemtom miert kell 810ezer poligon, a funel meg a GF1-hez megjelent nvidia grass demoja is nagysagrendekkel jobb. Sokkal latvanyosabbat lehetne csinalni feleekkora gepterhelessel is.
    Majd a Doom3 megmutatja, hogy is kell kihasznalni egy mai kartyat.
    Nalam amugy XP1800+,R8500-64MB,384MBon: 10-15fps.
    Broafff...
  • Inquisitor
    #7
    Na az lehet, de ez egy KÉSZ játékengine reklámja, ellentétbe pl. a 3DBenchmark 2001 Nature tesztjében. Láttál te valahol fűvet vagy patakot a Max Paynben (MAX-FX engine), mert én nem.

    (Amúgy neked min megy a FUR demó? OS/Ram/proci/driver Mert nekem el se indul :( ....)
  • vrob98
    #8
    Win98 alatt megy. Win2k-val nem indult el :(
  • item
    #9
    na itt a kép srácok!
  • item
    #10
  • item
    #11
    elnézést az elöbbi malőrért! ma töltöttem le a progit gép: 1200mhz tualatin celeron 1500MHZ-en elösször 256mb rammal utánna 512 vel próbáltam abit geforce 3 ti200 gef3 szinten!! max 14 frame-t nyomott! de nagyon durva mert 6-800 ezer polygon! vazze nem semmi grafika!!
  • item
    #12
    nem rossz ez a progi csak ne lenne ennyire gépgyilkos!
  • Borg
    #14
    Nálam 64MB-os 8500ason, P3S 1133B/512, 512MB SD-n lefut átlag 10FPSel, de az elején valami vertex shader hibát ir ki a debugger, ami ellenére elinditja a tesztet.
    Amúgymeg az aperture size simán 64en van, szóval kamu hogy ennyi meg annyi kell neki, egyszerűen csak gyorsabban fut ha több van állitva..

    Másik meg hogy én attól hogy 500millió polygon vna benne nem fogok hanyattesni, mert kb ebben ki is fújt a teszt érdekessége....
  • rage
    #15
    Kipróbáltam én is
    Asus CUSL2 C
    GeF 3 Asus 8200
    P III 1 GHZ
    512 Mb RAM

    Először vertex shader hiba (non fatal error)
    Itt continue, de hiába, mert aztán fatal error-ral megállítja
    Nálam sajnos nem lehet 128 megára állítani az Aperture Size-t, mert a CUSL 2 -ben valamiért csak 64 a maximum.

    A LOG file-ban megnéztem utána, benne is van ,
    Direct X out of video memory error.
    Akkor erről ennyit :)
  • item
    #16
    nálam az ABIT ST6-osban is csak 64MB a max aperture size! és mégis lefut:
    tualatin celeron 1.2ghz- -1.5ghz en 256MB SD ABIT GEFORCE 3 ti200 tv,dvi gef3 szintre húzva!
  • rage
    #17
    Nekem is nagy nehezen elindult, a bal oldali indító pultra kellett kattintani, ami nálam 1600*1200-ban kezd el tesztelni

    Elindult, de baromi csúnyán, tele textúra hibával,gyakran fekete-fehéren, villogva, csíkozva...

    Milyen driverrel nézted meg?
    Nekem win98 23.11-es driver
  • Pace
    #18
    Lehet hülye kérdés, de régebbi kártyákon már csak úgy poénból sem érdemes elindítani? Adott esetben egy sima Radeonon elindul, vagy ki se próbáljam?
  • Efreet
    #19
    radeon 64 - fatal error, missing Pixel Shader 1.1 :(
  • Borg
    #20
    nekem is valami pixel shadert ibát irt, r8000 4esen.. de ettől lefutott még.
  • Efreet
    #21
    ez egy Radeon 64 VIVO - alias R7200 vagymi... és nem indul el. (pedig megnéztem volna mit ad elö egy P3-450-en :)))) )
  • item
    #22
    windows 2000 és a 28.32 es driverű!! tutin lefut csak ugye legyilkolja a gépet max 14 FPS !
  • item
    #23
    az a radeon nem tartalmaz hardveres pixel és vertex shadert !! csak:Radeon8500, GEFORCE3,GEFORCE4 Ti. " fatal error, missing Pixel Shader 1.1 " na itt a lényeg! nem találja a Pixel Shader 1.1 es verziót.!
  • Efreet
    #24
    tudom, nem is nagyon számítottam rá, hogy elindul, csak kiváncsi lettem volna mennyivel hasít nálam :)))
  • rage
    #25
    Na, 28.32-es driverrel nálam is elindult
    Max 17 fps volt, az is egy pillanatig
    Az átlag inkább olyan 4-5 :))
  • Borg
    #26
    Na most ujra próbáltam 8500on(275/250), már nem irja a shader hibát a debugger, valszin csak a multkor volt bepusztulva a gép már..ATI driverek
    Amúgy ha nem fut mellette semmi akkor 11FPS max, és ha úgy hogy megy mellete 8 expoler meg icq stb akkor 4:)
    P3S 1133B/512cache,512MB SD CAS2,ASUS TUSL2C
  • vrob98
    #27
    Az volt a baj hogy legutobb r8000 4esen probaltad
  • Borg
    #28
    Annyira nem is irtam el végülis
  • item
    #31
    Most valszeg még csak az 1.1 es verziót támogatja, de ez még amúgy is fejlesztési stádiumban van , na és ha esetleg kiadják a játékot ( úú vazzeg milyen vason fog majd elfutni??) az még többet is tudhat!!
  • Inquisitor
    #32
    De nem adnak ki ... mert NEM csinálnak játékot. Olvasd el a read me-t vagy az oldalukat! :)
    Ők csak a fejlesztői rendszert csinálják és adják el.