80
AquaNox
  • Icebird
    #1
    Ez a game csak Német nyelven jelent meg ,vagy létezik pl Angolul is? Mert 1 kukkot sem értek Németül és igy nem sok mindent tudok kezdeni a játékban. Sajna egyenlőre csak igy tudtam megszerezni.
    Ha valaki tud nyelvi fájlt hozzá ,légyszi jelezze.Vagy hogy lehetne Angolosítani ,ha van Angol verzió.A menü részét már átírtam Angolra ,amit egy 44MB-os fájl tartalmaz.De még ott az a rengeteg szöveg és a hang. És ehez már kevés vagyok.
  • Icebird
    #3
    http://free.x3.hu/icebird/letoltes/aqua.zip
  • ember
    #4
    van angol verzió.
    nézz át a 0dayftp topicba, ott írtak pár címet.


    viszont már van egy másik Aquanox topic is
  • Dikkma
    #5
    ftp://216.53.131.150/_vti_pvt/tagged/0101010101/By/InSaNe/4-Fg4a/ISO/

    :D
  • Icebird
    #6
    köszi! nem vettem észre.Ennyivel nem néztem vissza a forumot.
  • Icebird
    #7
    hát ez nem fog menni 56k eléréssel. majd valaki remélem elhozza az Angolt is.
    Azért köszi!
  • Dikkma
    #11
    Most már igen.. :(((
  • Bith
    #12
    nincs valakinek véletlenül egy feltört 1.15-ös aqua.exe-je? tudjátok, a legfrisebb patch, hogy lehessen nyomni win2k/Xp-n is.
    unsafedisc-et ráengedtem ugyan, de nálam elszáll az is, mikor leszedné a védelmet. az is megfelelne, ha valakinél ez sikeresen leszedi.
  • Icebird
    #13
    utánna nézek!
  • Icebird
    #14
    gondolom Angolhoz kell. Mert van külön Némethez is patch .és nekem ez van.
  • Bith
    #15
    Jaja, angolhoz kéne :).
  • Crem
    #17
    6874-78ab-891e-2656
  • Dante
    #18
    Ehhez valami atomerőmű is kevés lenne! Nálam 640x480on szaggatott mint az állat!
    Igan a konfigom távolról sem nevezhető mai csirkének, de pl. a RTCW zökkenésmentesen fut maximumon...
  • Laalee
    #20
    a tnt2 m mel ment vagy 20 fps t 800*600*32 max detail ban :) szal nemhinnem hogy egy geforce2 n szaggatnia kene... amugy eleg bena a jatek, csak a grafikaja szep.
  • Lacc
    #21
    Hát ja elég szar játék.
  • Crem
    #23
    Hali!

    Szó se róla tényleg kell hozzá egy kisebb gépigény... Viszont nekem nagyon bejön a game! (remélem most nem fogtok köpködni rám)
    Anno az első részét többször is végignyomtam!
    Megjegyzem sok külömbség nincs a küldetések között...
  • Icebird
    #24
    Hát igen ,szerintem egy játéknál nem grafikára kellne rámenni elsősorban.Ami nálam csak másodlagos. mindig is meghatározta egy játék fentmaradását a játékélmény ,játszhatóság.Mert lehet egy játék csúcs grafikailag ,ha az előző nincs meg benne.Mert az ilyen játék megy a süllyesztőbe a többi hasonlóval együtt.
    Nekem lejobban az Operation Flashpoint jön be.
    És SZERINTEM ez az év egyik legjobb elkövetése.
    Ami úgyebár sokak szerint gyenge grafikával rendelkezik (nemkem megfelelő).De minden más kárpótól. És nem egyhamar fog eltünni ez a game.
  • Crem
    #26
    A zene valami állat ebben a játékban!:)))

  • Crem
    #30
    Nem tudom mi alapján mondod ezt...
    Nem megsérteni akarlak,de nem mindenki UT és Kvék játékokban gondolkodik...
    Ha ahoz nézem tényleg nincs több pozitívuma...
  • phil-co
    #32
    ez a game szép lenne,de játszani vele semmi értelme!
  • Crem
    #34
    Uraim!

    Valaki magyarázza el "egyszerű" agyamnak és szememnek,hogy kinek mi a gondja!!

    Nem lehet irányítani?
    Nem jó a grafika?
    Egyszerűek a küldetések?

    Vagy mi a gond????

  • Crem
    #35
    Annak örülök,hogy nem kezdtünk most üvölteni egymásra... Én se vagyok oda a kvék szintű FPS játékokért. MAx ha 1 órát volt a gépemen a demó!
    DE!
    Nem hiszem,hogy össze lehetne hasonlítani a kvék-el az Aqua-t. Kell hozzá némi angol tudás - taktika- na meg ügyesség. Most nem akarom sorolni,hogy "igen kell hozzá még egy kisebb atomerőmű "+ egy jobb egér vagy Joy. G-force stb.
    Sajna a fejlesztők nem mindegyike gondol arra,hogy baromi drága mindig megvenni a legmodernebb cuccokat. Bár az is lehet,hogy ez a céljuk...
  • The Hedgehog
    #36
    Sziasztok!

    Mekkora vas kell a játék full futtatásához?

    Köszi!
  • Crem
    #37
    Nekem van 320Mb G-force DDR 32Mb PIII 750 és egy komoly alaplap. De ha 30-an vagyunk a képernyőn akkor néha egy pillanatra megakad...


  • The Hedgehog
    #38
    OK! Köszi akkor nálam nem lesz gond! Megnyugodtam, mert elég ijesztő rémhírek keringtek a játék gépigényéről!
  • Crem
    #39
    Kéne nekem egy kis Help!

    A Neopolis Vortex résznél a COUP BEGINS küldetésnél elakadtam!

    A lényege! Megsemmísíteni az antennát és megvédeni a transportert!
    Ennél a résznél vagy én halok el vagy a transporter! Ugyan is nem lehet rendes rakétát használni!:((((

    Van valakinek valami megoldása?

    THX.
  • Crem
    #40
    JA! És 1024x768 a felbontásnál...

    DE! A haveromnak Celleron500-al rendesen fut 800x600-ban...
  • The Hedgehog
    #41
    Oh hát akkor nem kellett volna aggódnom! Mégegyszer köszi
  • PyRex
    #42
    Hali. Megvan a Clone-CD-s image, de nemtom kiirni. Valaki irja mar le, hogy melyik verzioju CloneCD-vel, es milyen beallitasokkal tudta megirni mukodokepesre, thx!

    PyRex
  • Crem
    #43
    600 évvel a történet kezdete előtt a Föld felszínét a derűlátó sztori-generálók szerint ismét sikerült szétcseszni, ám ezúttal az emberiség nem távoli világokba, hanem az óceánok mélyére menekült el a bekövetkező katasztrófa elől. Hatalmas mélytengeri városok épültek, a civilizáció lassan újra virágozni kezdett, de az evolúció itt sem állt meg, az emberi faj gyengesége a széthúzás, haszonlesés, és az örökös harc is velük költözött a felszín alá. Hamarosan kalózok, fosztogatók lepték el települések környékét, és a gazdasági, politikai szervezetek közötti élénk viták lerendezése sem a kerek asztal körül folyt. Ebben a miliőben zajlott az Archimedean Dynasty története, amit a Blue Byte tett közkinccsé 1996-ban. Ott, és akkor, egy szabadúszó tengeralattjáró kapitány szerepében domboríthattunk, hogy Mister Emerald Flint, vagy ahogy ’odalent’ ismerik "Dead-Eye" hírnevét tovább öregbítve a Seaquest sorozat hőseit meghazudtoló heroikus magasságokba emelkedjünk. Világmegváltó tevékenységünk a titokzatos Biont faj biorobot lényeinek megfékezésével tetőzött be. "Dead-Eye" idén ősszel, ha a Massive Development, és az isten is úgy akarja, újra vízre száll.
    A folytatásban öt évvel az előző rész befejezése után járunk, a világ nem sokat változott, továbbra is veszélyes, és kiszámíthatatlan. Az Atlanti Szövetség fővárosát, a csillogó Neopoliszt polgárháború veszélye fenyegeti. A kormányzat, és a radikális újfasiszta erők nyílt konfrontációra készülnek. A fegyveres erők, amelyek támogattak néhány puccsistát, Atacama Cityt egy tudományos kutatóállomássá építették át, a komplexumot Brainfire névre keresztelték. A katonai jellegű kísérletezgetés sajnos rosszul sült el, sorozatos ballépéseiknek köszönhetően, hatalmas víz alatti rengések rázták meg a tengerek mélyét, ez aztán betetőzte a pechsorozatot, rég elfeledett, ősi szörnyek másztak elő több ezer éves börtönükből, hogy bosszút álljanak az emberiségen. Mindeközben a Crawlers csúcstechnológiával megáldott kalózai szövetségre léptek a lázadó fegyveres erőkkel, az eredmény félelem, káosz, és anarchia. A világ, pedig szokás szerint egy hősért kiállt…
    Sokan azt gondolhatnák, hogy a lassan második részéhez közelítő játék egyszerű futurisztikus tengeralattjáró-szimulátor lesz, de akik ismerik, és játszottak az első résszel tudják, hogy a körítésként tálalt szerepjáték elemek tették igazán naggyá. A kaland nem egy lineáris síkon lejátszódó küldetések halmaza volt, hanem szabad vándorlás az állomások között, ahol beszélgethetünk, elvállalhatunk némi munkát, megjavítathattuk a sérüléseket, és felszerelést vásároltunk. A programozók az elvállalt küldetések, és a begyűjtött információk segítségével tereltek bennünket végig a történet szálain, eközben igyekeztek nem milliomossá tenni a szerencsétlen vállalkozót, hogy a jobb hajók, kifinomultabb berendezések, és a hatásosabb fegyverzet iránt állandóan fenntartsák az érdeklődést.
    Az Aquanox őrzi majd a hagyományokat, a közzé tett számadatok szerint legalább hetven érdekes karakterrel futhatunk össze, köztük számtalan régi szereplővel, akiket még a Tornádó Zónából, vagy a biont háború során ismertünk meg. A készülő világ pedig izgalmasabb, és érdekesebb lesz, mint valaha, erről a negyvenféle különböző ellenséges egység, és a félelmetes mélytengeri szörnyek garmadája gondoskodik. A játék során egyre gyorsabb, jobb járművek válnak elérhetővé, és persze a rájuk aggatható fegyverzet, a szenzorok, pajzsok, és egyéb hasznos berendezések tárháza is bővül. A végleges verzióban kilenc lényegesen eltérő harci tengeralattjáró-modellt próbálhatunk ki, ebből kettőről már számos információt lőttek fel a hivatalos honlapra, ami feltűnő, hogy az Archimedean Dynasty világában eltelt öt év alatt tovább gyorsult a technológiai fejlődés, így a hajók lényegesen gyorsabbak lesznek, persze a torpedó-fejlesztők minden bizonnyal követik majd a változást, amit gondolom csak a torpedó-elhárító részleg tudományos tevékenysége múl felül. Nem szabad megfeledkezni arról a lényeges momentumról sem, hogy ”Dead-Eye” immár nem magányos harcos, négy állandó kísérőként mellé rendelt wingman segíti a győzelemhez. Természetesen lesz többjátékos üzemmód is, az egymást állandóan kalapáló figurák számára a szokásos deatmatch, csapatjáték, stb. kategóriában
    A megjelenítés, ha hinni lehet az előzetesen kiadott képeknek lenyűgöző lesz. Teljes DirextX8 támogatással készül a grafikai motor, sajnos ez azt is jelenti, hogy addig a maximális élvezethez egy GeForce3 kártyát is be kell szerezni, mert csak ez képes tökéletesen a DirectX8-as vertex, és pixel shader műveletek hardveres végrehajtásra. További érdekesség, hogy a kép minőség javítása érdekében az FSAA /full scene anti-aliasing/ teljes képernyős élsimítás funkció is beépítésre kerül. A víz alatt világ fizikális viszonyainak kidolgozásához apró utalásként csak annyit fűzött a gárda, hogy a tengerfenékre telepített növényzet reagálni fog a külső behatásokra, sőt akár el is lehet rejtőzni benn, na de mindez a jövő zenéje. Apropó zene, és hangok, a 3D-s hangzás ma már alapkövetelménynek számít, ezért jó fiúk módjára erről sem feledkeztek meg. Az irányításhoz a ma összes rendszerben álló jelentősebb beviteli eszköz támogatásáról gondoskodnak, így a ForceFeedback erő-visszacsatolásos technológiát alkalmazókról is.
    Az egyetlen dolog az esetleges halasztásokon kívül, ami miatt nyugtalankodhatunk, a pénztárcánk lesz, ugyanis a kiadott képeken fellelhető szépségnek ára van, ezt a gép követelmények rovatban fizettetik meg velünk, várhatóan PIII400, 128M ram, és egy GeForce lesz a kötelező konfiguráció, a felső határnál, már gigaherz-es proci, és ehhez hasonló luxuscikkek szerepelnek.






    Kapcsolódó linkek:
    http://www.aquanox.de/index2.htm
    http://www.fishtankgames.de/
  • KeviN
    #44
    Hat nemtom....ehhez kepest, nem lehetett kuldeteseket valogatni, teljesen linearis volt. Pedig ugy remenykedtem, hogy nem szurjak L. A konfiguraciorol annyit, hogy nallam igencsak meg kellett huzni a hatart,m hogy mit kapcsolhatok be, es ki 1024*768-nal, mert ha maxra vettem mindent a kepregeny effekt bejatszott (PIII-700, 512 RAM, Gef.2 GTS, XP).Szoval a jatek az f8 aldozatanak esett :)

    u.i. Cream : Odaig meg eljutottam :) Szoval vedd meg a legnagyobb robbanofeju torpedot, asszem a legutolso az, es kozelrol engedd bele...akkor nem lessz ideje leloni.
  • Crem
    #45
    Szia!

    Nem tudom neked miért akadozik... Az XP kivételével szinte u.a. a felépítésem!:((


    UI: A megoldás nem az volt. Azért köszönöm,hogy akartál segíteni!
    A SAITEK Joy meghozta végra a sikert!
  • Crem
    #47
    Szia!

    Bemásoltam amit találtam. Ha a végén lett volna aláírás azt is idemásolom... Mivel nem az volt a cél,hogy más tollával ékeskedjek...
  • Crem
    #49
    Tika
    2001. március 8.
    --------------------


    Sorry!

    Tényleg ott volt...
  • Crem
    #50
    Nem tud véletlenül valaki a játékhot egy-két csalást?
  • skorpio7
    #51
    Crem !
    Kattints IDE !
  • Crem
    #52
    Szia!

    Köszönöm a segítséget!

    Lenne viszont egy kérésem. Légyszíves magyarázd el MIT jelent ez. Mivel még ilyen csalást még életemben nem láttam!


    Start the game with the command-line parameter '-redrum -stendek'. Now during gameplay, press
    any of the following:

    [F7] God Mode
    [F8] Invisibility
    [F10] Mission Complete AUTO
    [F11] Mission Complete MANUAL
    [F12] Mission Failed
    --------------------------------


    Előre is köszi!

    Crem
  • ember
    #53
    a program shortcutjára rámész jobb gomb, properties, ott a target részben van pl hogy "c:\Aqua\Aquanox.exe" utána beírod azt, hogy -redrum -stendek
    leokézod és ezzel az ikonnal indítod a játékot


    (vagy ugyanezt a run paranccsal is megteheted startmenuből - kiválasztod az exet és utánaírod ezeket, aztán indítod el)
  • skorpio7
    #54
    Köszönöm .Csak most néztem ide vissza , de már látom , hogy segítettél is .
  • Crem
    #55
    Köszönöm a segítséget!

    Sajna mindig kapok egy hibaüzenetet,hogy " A célmezőben megadott név("C:\Program Files\AQUANOX\Aqua.exe" -redrum -stendek érvénytelen.Ellenőrizze az elérési út és a fájlnév helyességét!


    Tuti valamit bénán írok be,de nem találom a jó megoldást! :((


    Segítenétek egy kicsit jobban? :)