Ötvös Tibor
Bemutatkozott a C&C 4 egykori fejlesztőinek új játéka
A Command & Conquer sorozat elméletileg a negyedik részével végleg lezárult és már a Tiberian Twilight megjelenése előtt a kiadó elküldte a stratégiai játékot fejlesztő EA Los Angeles legtöbb munkatársát.
Közülük négyen úgy döntöttek, hogy nem hagyják ott a játékipart és Haunted Temple Studios névvel megalapították saját kis társaságukat. A csapat eddig nem nagyon szerepelt a hírekben - pontosabban mondva még a megalakulásukról sem számoltak be szinte sehol -, de ma fellebbentették a fátylat első programjukról, mely egy körökre osztott árkád stratégia lesz.
A műfaji besorolás szokatlan lehet, de a Skulls of the Shogun nem csak grafikai megoldásaival lepi meg a rajongókat (elég ránézni a képekre), hanem a játékmenettel is. A hivatalos bejelentés szerint a játék alapjaiban egy körökre osztott stratégia lesz, ám a csapat szerint sokkal gyorsabb tempót diktálnak majd, mint a műfaj eddigi képviselői és ezért tetté oda az árkád szócskát is.
A történetről szinte semmit nem tudni, de a képekből és a Skulls of the Shogun címből gondolom egyértelműen kiderül, hogy a játék Japánban játszódik. A készítők szerint a legtöbb ihletet az Advance Wars sorozat és a WarCraft 2 adta számukra, mely azért kicsit meglepő. A játékban lesz multi is, melyben helyi hálózaton és interneten is összecsaphatunk a barátainkkal, de egyszerre maximum csak négyen.
Meglepő egy Command & Conquer 4-et fejlesztő csapattól ez a stílus, de akár még jó is kisülhet belőle. Főleg, ha kellő adag humort adagolnak a játékmenetbe. A Skulls of the Shogun elméletileg 6-9 hónap múlva jelenik meg PC-re és X360-ra.
Közülük négyen úgy döntöttek, hogy nem hagyják ott a játékipart és Haunted Temple Studios névvel megalapították saját kis társaságukat. A csapat eddig nem nagyon szerepelt a hírekben - pontosabban mondva még a megalakulásukról sem számoltak be szinte sehol -, de ma fellebbentették a fátylat első programjukról, mely egy körökre osztott árkád stratégia lesz.
A műfaji besorolás szokatlan lehet, de a Skulls of the Shogun nem csak grafikai megoldásaival lepi meg a rajongókat (elég ránézni a képekre), hanem a játékmenettel is. A hivatalos bejelentés szerint a játék alapjaiban egy körökre osztott stratégia lesz, ám a csapat szerint sokkal gyorsabb tempót diktálnak majd, mint a műfaj eddigi képviselői és ezért tetté oda az árkád szócskát is.
A történetről szinte semmit nem tudni, de a képekből és a Skulls of the Shogun címből gondolom egyértelműen kiderül, hogy a játék Japánban játszódik. A készítők szerint a legtöbb ihletet az Advance Wars sorozat és a WarCraft 2 adta számukra, mely azért kicsit meglepő. A játékban lesz multi is, melyben helyi hálózaton és interneten is összecsaphatunk a barátainkkal, de egyszerre maximum csak négyen.
Meglepő egy Command & Conquer 4-et fejlesztő csapattól ez a stílus, de akár még jó is kisülhet belőle. Főleg, ha kellő adag humort adagolnak a játékmenetbe. A Skulls of the Shogun elméletileg 6-9 hónap múlva jelenik meg PC-re és X360-ra.