MTI

Tovább növekszenek az on-line hirdetési bevételek

A következő években gyökeres változás várható az internet elterjedése miatt a hirdetési szakmában, jelentősen emelkedhetnek az on-line hirdetési bevételek - írja hétfőn közzétette elemzésében a VSS befektetési cég.

Ezt a feltételezését arra alapozza a cég, hogy a fogyasztók a hagyományos helyett egyre inkább a digitális médiumok - internet, kábel és műholdas televízió - felé fordulnak, így a hirdetők is növekvő mértékben használják ezeket a médiumokat: az on-line hirdetési bevételek a cég előrejelzése szerint évente 17 százalékkal fognak emelkedni, ami azt jelenti, hogy 2009-ben globálisan eléri a 69 milliárd dollárt a hirdetési költés.

Az on-line hirdetési piac bővülése arra készteti a nagy médiacégeket, hogy jelentős mértékben növeljék internetes beruházásaikat. Így például a News Corp a múlt héten azt közölte, hogy a következő években 2 milliárd dollárt fordít az internetes üzletág fejlesztésére.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!