SG.hu
Magyarországra költözött a Getronics központja
Budapesten hozta létre európai szolgáltató központját (Global Service Center - GSC) a Getronics, a világ egyik vezető ICT megoldás és szolgáltatás szállítója.
A near-shore beruházás keretében három hónap alatt felállított központ a cég európai ügyfelei számára nyújt támogatási-, rendszerfelügyeleti-, valamint outsource szolgáltatást.
"Több lehetséges európai helyszín - például Lengyelország, Spanyolország és Szlovákia - közül esett Budapestre a választásunk," - mondta Klaas Wagenaar, a Getronics elnök-vezérigazgatója a GSC megnyitása alkalmából Budapesten. "Döntésünkben a fő szerepet a Magyarországon versenyképes áron elérhető, magasan képzett és motivált munkaerő játszotta. Budapest abból a szempontból is kézenfekvő választásnak tűnt, hogy a Getronics jelentős aktivitást és biztos alapokon nyugvó eredményes működést mutat fel Magyarországon."
A budapesti beruházás jól képzett, diplomás, nyelvtudással rendelkező hazai szakemberek számára biztosít európai szintű munkalehetőséget. Az alkalmazottak anyanyelvükön kívül angol, német, olasz, francia, spanyol és orosz nyelvtudással rendelkeznek. Az október 1-je óta működő központ közel 60 magasan képzett mérnök - köztük többségében pályakezdő fiatal - számára teremtett munkahelyet, jövő év közepéig pedig a létszámot 200 főre kívánja bővíteni a cég.
"Magyarországon olyan iparpolitikára van szükség, amelynek vezető ereje a tudásintenzív gazdaság," - mondta Dr. Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter az ünnepélyes megnyitón. "Optimista vagyok. A kormányfő tisztában van az IT ágazat jelentőségével. Az informatika egyik hajtóereje lehet a következő évek gazdasági növekedésének."
"A Getronics (Magyarország) Kft. fejlődésének újabb lendületet adhat, hogy a most megnyitott szolgáltató központtal Magyarországon - tudomásunk szerint - a Getronics rendelkezik majd a legtöbb minősített Cisco és Microsoft mérnökkel," - jelentette ki Rátkai Péter a Getronics (Magyarország) Kft. ügyvezető igazgatója. "Célunk, hogy Magyarország piacvezető outsource szolgáltatójaként ügyfeleink számára a legmagasabb szintű tudást a lehető legköltséghatékonyabb üzemeltetési támogatással biztosítsuk. Az európai szolgáltató központ által mindezt "testközelből" nyújtjuk immár magyarországi ügyfeleink számára is."
A Getronics a világ több mint 30 országban van jelen közvetlenül, szolgáltatási partnerei hálózatával együtt pedig hozzávetőleg 90 országot ér el. A cég széles ügyfélkörében képviselteti magát a pénzügyi szektor, a kormányzat, az ipar, a kiskereskedelem és a szállítás, valamint a technológiai, a média- és a telekommunikációs ágazat. Az európai szolgáltató központ a Getronics 2003-ban alapított mexikói szolgáltató központ mintájára jött létre, amelynek 250 munkatársa jelenleg tíz ügyfelet lát el. Budapestről a Getronics öt ügyfelét szolgálja ki 2004 negyedik negyedévétől kezdődően.
A near-shore beruházás keretében három hónap alatt felállított központ a cég európai ügyfelei számára nyújt támogatási-, rendszerfelügyeleti-, valamint outsource szolgáltatást.
"Több lehetséges európai helyszín - például Lengyelország, Spanyolország és Szlovákia - közül esett Budapestre a választásunk," - mondta Klaas Wagenaar, a Getronics elnök-vezérigazgatója a GSC megnyitása alkalmából Budapesten. "Döntésünkben a fő szerepet a Magyarországon versenyképes áron elérhető, magasan képzett és motivált munkaerő játszotta. Budapest abból a szempontból is kézenfekvő választásnak tűnt, hogy a Getronics jelentős aktivitást és biztos alapokon nyugvó eredményes működést mutat fel Magyarországon."
A budapesti beruházás jól képzett, diplomás, nyelvtudással rendelkező hazai szakemberek számára biztosít európai szintű munkalehetőséget. Az alkalmazottak anyanyelvükön kívül angol, német, olasz, francia, spanyol és orosz nyelvtudással rendelkeznek. Az október 1-je óta működő központ közel 60 magasan képzett mérnök - köztük többségében pályakezdő fiatal - számára teremtett munkahelyet, jövő év közepéig pedig a létszámot 200 főre kívánja bővíteni a cég.
"Magyarországon olyan iparpolitikára van szükség, amelynek vezető ereje a tudásintenzív gazdaság," - mondta Dr. Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter az ünnepélyes megnyitón. "Optimista vagyok. A kormányfő tisztában van az IT ágazat jelentőségével. Az informatika egyik hajtóereje lehet a következő évek gazdasági növekedésének."
"A Getronics (Magyarország) Kft. fejlődésének újabb lendületet adhat, hogy a most megnyitott szolgáltató központtal Magyarországon - tudomásunk szerint - a Getronics rendelkezik majd a legtöbb minősített Cisco és Microsoft mérnökkel," - jelentette ki Rátkai Péter a Getronics (Magyarország) Kft. ügyvezető igazgatója. "Célunk, hogy Magyarország piacvezető outsource szolgáltatójaként ügyfeleink számára a legmagasabb szintű tudást a lehető legköltséghatékonyabb üzemeltetési támogatással biztosítsuk. Az európai szolgáltató központ által mindezt "testközelből" nyújtjuk immár magyarországi ügyfeleink számára is."
A Getronics a világ több mint 30 országban van jelen közvetlenül, szolgáltatási partnerei hálózatával együtt pedig hozzávetőleg 90 országot ér el. A cég széles ügyfélkörében képviselteti magát a pénzügyi szektor, a kormányzat, az ipar, a kiskereskedelem és a szállítás, valamint a technológiai, a média- és a telekommunikációs ágazat. Az európai szolgáltató központ a Getronics 2003-ban alapított mexikói szolgáltató központ mintájára jött létre, amelynek 250 munkatársa jelenleg tíz ügyfelet lát el. Budapestről a Getronics öt ügyfelét szolgálja ki 2004 negyedik negyedévétől kezdődően.