JohnnyCage
Új fogyasztói márkanevet tervez bevezetni az Intel
A világ legnagyob chipgyártójaként ismert Intel Corp. fontolóra vette, hogy a fogyasztói szegmenst célzó mobil készülékekhez gyártott chipeket a jövőben egy új márkenév alatt hozza forgalomba.
A chipóriás jelenleg az XScale márkanév alatt forgalmazza kéziszámítógépekbe, és egyéb hordozható digitális készülékekbe gyártott, valamint számos vállalati hálózati eszközben is alkalmazott processzorait. Az XScale márkanév elsősorban azonban a társaság vállalati ügyfeleit célozza, ezért a chipgyártó marketing részlege egy olyan márkanevet szeretne választani a chipekhez, amely jobban alkalmazkodik a fogyasztók ízléséhez.
Az Intel képviselői egyelőre nem beszélnek az új márkanévvel kapcsolatos tervekről, de a társaság egy évvel ezelőtt már bejegyeztette az Iomir nevet, amely akár az XScale chipek hivatalos márkaneve is lehetne a fogyasztói szegmensben.
Az Intel jelentős késéssel lépett be a kéziszámítógépekbe, illetve intelligens mobiltelefonokba szánt chipek piacára, de a társaságnak hamar sikerült megszereznie a második helyet a Motorola mögött, és a chipóriás most a vezető pozícióra szeretne törni az igen kedvező növekedési lehetőségekkel kecsegtető szegmensben.
A társasághoz közeli hírforrások szerint a chipgyártó piackutatást végzett a lehetséges márkanév alternatívák várható felhasználói fogadtatásával kapcsolatban, de a vezetés egyelőre még nem kötelezte el magát egyetlen változat mellett sem. Egyelőre az sem elképzelhetetlen, hogy a társaság mégis lemond az új márkanév piaci bevezetéséről, amennyiben nem sikerül megfelelő nevet találni az XScale fogyasztói változatainak.
A chipóriás jelenleg az XScale márkanév alatt forgalmazza kéziszámítógépekbe, és egyéb hordozható digitális készülékekbe gyártott, valamint számos vállalati hálózati eszközben is alkalmazott processzorait. Az XScale márkanév elsősorban azonban a társaság vállalati ügyfeleit célozza, ezért a chipgyártó marketing részlege egy olyan márkanevet szeretne választani a chipekhez, amely jobban alkalmazkodik a fogyasztók ízléséhez.
Az Intel képviselői egyelőre nem beszélnek az új márkanévvel kapcsolatos tervekről, de a társaság egy évvel ezelőtt már bejegyeztette az Iomir nevet, amely akár az XScale chipek hivatalos márkaneve is lehetne a fogyasztói szegmensben.
Az Intel jelentős késéssel lépett be a kéziszámítógépekbe, illetve intelligens mobiltelefonokba szánt chipek piacára, de a társaságnak hamar sikerült megszereznie a második helyet a Motorola mögött, és a chipóriás most a vezető pozícióra szeretne törni az igen kedvező növekedési lehetőségekkel kecsegtető szegmensben.
A társasághoz közeli hírforrások szerint a chipgyártó piackutatást végzett a lehetséges márkanév alternatívák várható felhasználói fogadtatásával kapcsolatban, de a vezetés egyelőre még nem kötelezte el magát egyetlen változat mellett sem. Egyelőre az sem elképzelhetetlen, hogy a társaság mégis lemond az új márkanév piaci bevezetéséről, amennyiben nem sikerül megfelelő nevet találni az XScale fogyasztói változatainak.