Szekeres Viktor

Jó nagyot hasalt az év legjobb filmjének új premierje

Hiába próbált a nagy hírverés miatt a Sony még több pénzt kipréselni a Social Network - A közösségi hálóból, úgy tűnik, hogy azok, akiket érdekelt a film, már megnézték azt, a többiek pedig kivárnak.

15 hete mutatták be Amerikában a Social Network - A közösségi háló című filmet David Fincher rendezésében, s a héten már DVD-n és Blu-ray lemezen is meg lehet venni. Azonban a sok elismerés és díj hatására (szinte minden szakmai szervezet, kritikus és sajtótermék listáján az év filmje lett a Facebook-mozi) a Sony úgy gondolta, hogy azon nézők, akik még nem látták a filmet, szívesen megnéznék a vásznon.


A stúdió elképzelései azonban nem váltak be, akik nem váltottak eddig jegyet a Social Network-re, azok a díjak hatására sem ültek fel a hájpvonatra, így az ismét 600 fölötti vásznon vetített film mindössze 650 ezer dollár bevételt hozott Amerikában a hétvégén, mely alig 1000 dolláros vásznankénti átlagnak feleltethető meg. A teljesítmény az előző heti 16. hely után mindössze a 17. helyre volt elegendő.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • god25 #9
    Én egyik közösségi hálón sem vagyok regisztrálva, de a film tényleg nagyon jó. Nagyon élethűen adja elő az emberek közötti kommunikációt. Főleg, ahogy indul a film, az egy nagyszerű rendezői megoldás.
  • Zoliz #8
    Ez az év legnagyobb lufija ami kidurrant és kiderült, hogy büdös :D
  • Kensin #7
    "az év leglájkoltabb filmje" :P
  • IMYke2.0.0.0 #6
    Annyit sem.
  • funkyman #5
    Egy megtekintést valszeg ér a film.
  • mad363 #4
    Hm paradoxon szag van a levegőben :D
  • smaszi #3
    Ez megint nagyon szubjektív, kinek mi az év filmje. De ha a "nagy többség" úgy dönt, hogy ez, akkor ez...
  • DeviloftheHell #2
    év legjobb filmje? izlésficam viktor......
  • Barakukk #1
    1000 dolláros mozinkénti átlag 600 vásznon egy 15 hete műsoron lévő filmnél távolról sem rossz eredmény. Természetesen nem is kiemelkedő, de nem is az volt a cél, hogy látványosan megdobja a bevételt, hanem, hogy indulhasson az Oscar-on, mivel azt hiszem az valami feltétel, hogy 2011-ben szélesebb körben is elérhető legyen moziban az adott film.