Szekeres Viktor

Meglepetésfilm a mozikban

A Tolvajok városa annak ellenére volt a legnézettebb film Amerikában a hétvégén, hogy R-es korhatárbesorolást kapott, s épp ezért a hét, fiatalabbaknak is szóló premierjeit előbbre várták.

Sokak meglepetésére Amerikában a Tolvajok városa (The Town) című bűnügyi film lett a legnézettebb hétvégén. Ben Affleck 37 millió dolláros rendezése pénteken mutatkozott be a mozikban és az előzetes becslések szerint három nap alatt 23,8 millió dollárra tett szert, ami nem sokkal marad el A tégla 27 milliós kezdésétől. (A film kampányában előszeretettel hivatkoztak Martin Scorsese Oscar-díjas alkotására.)


A George Clooney-féle Az amerikai után a Tolvajok városa rövid időn belül a második film, melynek a marketingjét nem a tinikre, hanem az idősebb korosztályra lőtték be, s ez meg is mutatkozik a nézők eloszlásán. Az előadás után végzett exit pollok szerint ugyanis a közönség 75%-a 25 évnél idősebb volt, ami jó eredménnyel nyitó filmek esetében igencsak unikumnak számít. (A nemek szerinti eloszlás egyébként 55% - 45% volt a férfiak javára.

Sajnos az októberre tervezett magyar bemutatót az Intercom éppen a napokban halasztotta el, így mi csak decembertől láthatjuk a filmet a moziban.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Bren X #4
    "Meglepetésfilm a mozikban" az amikor találsz egy filmet (CD/DVD/BR/VHS) az üléseden vagy alatta. Hazamész és otthon jobban szórakozol mint a moziban.
  • bippo #3
    "a tinikre, hanem az idősebb korosztályra lőtték be"+"25 évnél idősebb "

    Ááá, bakker, öreg vagyok :(

    Viszont örülök neki, hogy nem minden filmet a tiniknek céloznak. Ahogy az Amerikait, úgy ezt is tuti meglesem.
  • pokolfiu #2
    hm, egész jónak tűnik...
  • IMYke2.0.0.0 #1
    Újfent bizonyíték arra, hogy a magyar marketingeseknek nem diplomát, hanem útilaput kellene osztogatni...