Szekeres Viktor

2022 is a folytatások éve volt a mozikban

A nézők folytatásokkal, rebootokkal, és univerzumfilmekkel kelnek és fekszenek.

Ahogy az elmúlt pár évet, úgy az ideit is azzal zárhatjuk, hogy a folytatások éve volt, a nézők megint kerülték az eredeti filmeket, nem mertek kockáztatni azzal, hogy valami ismeretlenre ülnek be, inkább vállalták be az esetleges középszert, és néztek olyasmit, aminek ismerték az előzményét, a világát, vagy más médiumbeli alapját. Ráadásul, ha valami ismerőset nézünk, akkor jó eséllyel arról a véleményünk is jobb lesz, így jó eséllyel nyerni fogunk. Arról nem is beszélve, hogy a stúdiók is felismerik az egyre növekvő igényt a folytatásokra, feldolgozásokra, univerzumfilmekre, és még több fog készülni belőlük.

Pár napja írtunk arról, hogy ősszel és télen mindössze egyetlen eredeti film volt képes arra Amerikában, hogy 100 milliós bevételt produkáljon, és mindezt a teljes évre kiterjesztve is azt láthatjuk, hogy mennyire nincs igény ilyesmire. A Smile 106 milliós amerikai bevétele mellett ugyanis csak a Nope 123 milliója rúgott labdába (amit a rendező, Jordan Peele nevével adtak el, aki azon kevés rendező közé tartozik Shyamalan és Nolan mellett, akinek a nevét brandként lehet használni), valamint a The Lost City 105 milliója. Kvázi eredeti filmként ugyan az Elvis és az Uncharted 151 és 148 millió dollárt ért el, de egyiknek sem a nulláról kellett felépülnie, hiszen előbbi egy neves énekes életrajzi sztorija volt, utóbbi pedig egy videójáték alapján készült.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!