Szekeres Viktor

Új előzetes az Alkonyzóna feltámasztásához

Tovább folytatódott a Twilight Zone reklámozása.

Amerikában magyar idő szerint hétfőn, fél órával éjfél után vette kezdetét az NFL, az amerikai futball bajnokság nagydöntője, a Super Bowl, hogy a meccs a tavalyi óriási touchdown-párbaj és egy tucat SB-rekordot megdöntése után minden idők legpontszegényebb végeredményét hozza. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a CBS csatorna több, mint 5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét, így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magukért. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze.


Legalábbis általában így történt, azonban a CBS All Access az áprilisban bemutatásra kerülő Alkonyzónához (The Twilight Zone) továbbra is csak kedvcsináló promókat mutat be, a konkrét jeleneteket hanyagolják a sorozatból, így ők valóban külön forgatták le a fenti hirdetést, mely egy kicsit eljátszik az amerikai focit kedvelő nézőket, frászt hozva rájuk.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!