Szekeres Viktor

Az elmúlt évek leglenyűgözőbb werkvideója arról, ahogy Tom Cruise megdolgozik a pénzéért

Az új Mission: Impossible gyártója remek marketinget eszelt ki a filmnek.

A Mission: Impossible - Fallout gyártója arra építi fel reklámkampánya egy részét, hogy megpróbálja a nézőket meggyőzni arról, hogy akik látni akarják, miképpen ugrik ki Tom Cruise egy repülőgépből, azoknak érdemes kifizetnie a mozijegy árát. Maga a kampány kissé átlátszó, bár nagyon hatásos, és biztosan sokak csak ezért a kunsztért is befizetnek a filmre. Mely kunszt egyébként tényleg lenyűgöző, és a színész is kalapemelést igényel maximalizmusa miatt.


A fenti videó betekintést ad abba, hogy Tom Cruise milyen komolyan dolgozott azon, hogy a filmben látható HALO ugrás (a HALO-technika alkalmazása azt jelenti, hogy az ejtőernyős egy hosszabb szabadesés után alacsony magasságnál nyitja az ejtőernyőt) hiteles legyen, hogy milyen sokáig forgatták a jelenetet, aminek felvételére naponta minimális számú alkalom és pár percnyi lehetőség volt, illetve az is kiderül, hogy a képsorokért hányszor kellett kiugrani a kiképzést követően egy repülőből.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!