SG.hu

Nemzetközi stratégával erősít a Bookline

Nemzetközi reklámügynökséggel az oldalán vág neki az év végi hajrának Magyarország legnagyobb online könyvkereskedője, a Bookline.

A kiadott közlemény szerint a vállalat zártkörű meghívásos tenderen, három ügynökség közül a Leo Burnettet választotta stratégiai partneréül, így az ügynökség fogja gondozni a vállalat karácsonyi kampányát valamint a márka kiterjesztésére vonatkozó jövőbeli terveket. A Bookline idén először választott stratégiai külső partnert, kommunikációs ügynökséget az év végi legfontosabb kampányidőszak, a karácsonyi online szezon támogatására. A tendergyőztes Leo Burnett nemcsak az erős promóciós üzenet összeállítására, hanem a márka hosszú távú megerősítésére is megbízást kapott a vállalattól.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!