SG.hu

A Google elindította a Checkout fizetési szolgáltatást

A Google bejelentette, hogy elindítja Checkout nevű szolgáltatását, amely egy az online vásárlást gyorsabbá, egyszerűbbé és biztonságosabbá tevő fizetési eljárás.

A Google Checkout könnyű és megbízható fizetési lehetőséget kínál, amellyel a vásárlók egyszerűen a Google rendszerébe való bejelentkezéssel válogathatnak az üzletek kínálatából. A Checkout a cég hirdetési programjával, az AdWords-szel is együttműködik, hozzásegítve a kereskedőket vásárlókörük bővítéséhez, és ahhoz, hogy Checkout rendszeren keresztül történő eladásaik egy részét vagy egészét díjmentesen bonyolíthassák.

A vásárlók a különböző honlapokon, illetve az AdWords hirdetések között a Google Checkout ikon segítségével találhatják meg azokat az üzleteket, amelyek elfogadják a cég új fizetési eljárását. Amikor a vásárlók használni szeretnék a Checkout-ot, az elárusító oldalról közvetlenül bejelentkezhetnek az általuk létrehozott belépőkóddal. Ennek érdekében mindössze olyan információkat kell megadniuk, mint elérhetőség, választott fizetési mód és a kézbesítés részletei.

A későbbiekben, amikor egy Checkout fizetési rendszerrel működő üzletben szeretnénk vásárolni, hosszadalmas űrlapok kitöltése helyett, egyszerűen csak rá kell menniük a oldalra és a bejelentkezés után gyorsan lebonyolíthatjuk az ügyletet. Ráadásul a vásárlók így egy helyen nyomon követhetik vásárlásaikat, beleértve a rendeléseket és a kézbesítések részleteit is.

A szolgáltatás során a bankkártyaszám rejtve marad, a jogosulatlan vásárlások esetén pedig a rendszer garantálja az összeg visszafizetését. Az e-mail címükre érkező spamek csökkentése érdekében a Google Checkout a vásárlókra bízza, hogy szeretnék-e nyilvánosságra hozni e-mail címüket, vagy letiltani a nemkívánatos e-maileket, amelyek azoktól a boltoktól érkeznek, ahol korábban vásároltak.

Az AdWords-öt használó hirdetők részben vagy egészben ingyen bonyolíthatják Google Checkout-on keresztül történő eladásaikat. A kereskedők eladók minden AdWords-hirdetésbe fektetett 1 dollár után 10 dollár értékű eladást díjmentesen bonyolíthatnak. Az integrációs lehetőségekről többet a checkout.google.com/sell oldalon tudhatunk meg részleteket és itt csatlakozhatunk a Checkout-üzletek (pl.: Jockey, Starbucks Store, Levi's, Timberland, Buy.com) sorához.

A szolgáltatás jelenleg az USA összes kereskedője számára elérhető, függetlenül attól, hogy a Google-n hirdetnek-e, és a cég pedig azon dolgozik, hogy a szolgáltatás hozzáférhető legyen nemzetközi szinten is.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!