ZAX

Medal of Honor: Allied Assault

"Egyáltalán nem dicsőítjük a II. világháborúban történteket. Egyszerűen egy történelmileg élethű, sajátos hangulatot próbálunk visszaadni." Hangzik Peter Hirschmann, az Allied Assault producerének véleménye készülő játékukról. A háromdimenziós shooter az 1942 és 1945 közötti időszak eseményeit eleveníti fel. Érdekesség, hogy a Medal of Honor: Allied Assaultot Steven Spielberg háborús filmje, a Ryan közlegény megmentése ihlette.

Míg a nagyon hasonló témájú Return to Castle Wolfenstein teljes mértékben fikció, Hirschmann elmondta, a MoH-t miért Ryan közlegény sanyarú valóságába képzelték el: "Egy tipikus filmben vagy egy játékban a csúcspont általában egy hatalmas robbanás, és jöhet is a szereplők névsora. Ám az életben igazából csak ilyenkor kezdődik a dolog nehezebbik része. Nálunk, ha a játékos felrobbant valamit, biztos lehet benne, hogy mindenki tudni fogja, ő volt az, és már indulnak is az üldözésére..."

A hét nagyszabású hadjárat több mint húsz pályáján harcolni fogunk Franciaország csataterein, lőállások anyagellátását tesszük tönkre Észak-Afrikában, tengeralattjárókat szabotálunk norvég vizeken, részt veszünk a partraszálláson Omaha Beach véres sártengerében, illetve ott leszünk a Ludendorffi híd ostrománál, amely az utolsó akadály volt a náci Németország belseje felé. A missziók teljesen mások lesznek attól függően, hogy egyedül vagy csapatban kezdjük-e el őket. Mindegyik pálya sajátos felépítésű lesz a minél élethűbb hatás érdekében. A küldetések általában három részből állnak majd: behatolás, harc, visszavonulás. "Mivel a PC-játékosokat felnőttekként kezeljük, minden cselekedetüknek - vagy annak hiányának - viselniük kell a következményeit a játékban".

"Nem egy átlagos shootert készítünk, ahol mindenkinek elönti az agyát a vörös köd, és összevissza lövöldözik. A túlélők sohasem a buta katonák. Gondolkodnunk kell, ez az egyetlen esélyünk. A MoH első része (Playstation) az egyes katonák szemszögéből mutatta a háborút, most egy csapat vezetőjeként veszünk majd részt a harcban, akinek emberei vannak, és akinek helyettük is okosnak kell lennie. Ez olyan élmény lesz, ami mindenkit magával ragad majd." - tette hozzá Dale Dye kapitány, a stáb szakértő katonai tanácsadója.

A kapitány közreműködésének hála, minden fegyver, jármű, katona és egyenruha száz százalékig élethű lesz, a Gestapo tisztjeitől kezdve az utolsó gránátfajtáig. Az ő fő feladata egyébként, hogy a bevetések során alkalmazott különböző taktikák kidolgozásánál segédkezzen. A csapatküldetésekben nem irányíthatunk majd annyi embert, mint például a Hidden & Dangerousban, a szakaszunk mindössze 10-15 főből majd, a túlélésük biztosítása viszont a feladat és a játékélmény szerves része lesz. "Az Allied Assaultban a katonáink nem csak "extra fegyverként" szerepelnek majd az oldalunkon. A játék - feledve a sablonos, maximum az üss és fuss lehetőségig jutó megoldásokat - valódi taktikai problémákat vet majd fel."

Habár a célok között szerepel, hogy maximálisan átéljük a valóban megesett szörnyűségeket, és adózzunk az elesett hősök emlékének, a MoH természetesen elsősorban szórakoztatni akar. Ennek jegyében bármit megtehetünk majd, amit egy 3D-s shootertől el is várnánk: járműveket vezethetünk, lőállásokat vehetünk át, német egyenruhába öltözhetünk így megtévesztve az ellenfelet, akit különböző testrészein sebesíthetünk meg, sőt a fegyvert is kilőhetjük a kezéből.

Röviden: a hírek alapján kiváló játék van készülőben, és ha a Medal of Honor: Allied Assault csak fele annyira jó lesz, mint ígérik, idén októberben az első sorokban fogom rohamozni a partot...

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • ManMen #24
    Csákó! Tudna nekem valaki segíteni. Elindítom a játékot de ezt írja ki: GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem Várom és kössz
  • Ragnarok #20
    Hi!
    A Spearheadet már 2002.decemberében kiadták. Hát ha le akarod tölteni, akkor keresd a warez oldalak között.
  • [DCF]SkipeR #19
    Sziasztok!
    Azt szeretném kérdezni, hogy a MOHHA:Spearhead-et kiadták-e már! Ha igen, akkor tudtok valami helyet, ahonnan letölthetem?
  • Ion5 #18
    HY
  • Frank99 #9
    megjelent...
  • kuk@c #8
    Majd +látjuk, ha +jelenik!
  • Mighty_ #6
    ftp://ftp.zdnet.com/gs/action/mohaa/mohaa_pc_7_wm.zip

    Nagyon kiraly lesz ez a jatek!!!
  • sanya_ #2
    Ottleszek veled ZAX, nézz majd jobbra :)
    Azért szeretném tudni hogy lesz-e multi benne?
  • Lacc #1
    Coool