Castellum

Commandos II Interjú


Kiadó: Eidos
Fejlesztő: Pyro Studio

Megjelenés: 2000 vége
Honlap: Commandos II


A GA-Strategy meginterjúvolta a Pyro Studio-t, hogy több információhoz jussunk a készülő Commandos II stratégiai játékukról.

El tudnád mondani az olvasóknak mi is pontosan a Commandos II? Kinek készül a játék?

A Commandos II egy Második Világháborús stratégiai játék, amiben egy csoport különböző tulajdonságokkal rendelkező kommandóst kell irányítani. A játék mindenki számára élvezetes lesz akár kezdő, akár már tapasztalt játékosról is van szó.

Klikk ide!   Klikk ide!

Miben fog különbözni a Commandos II az előző résztől? Mi maradt benne a Commandos I-ből?

A Commandos II nem egy folytatás. Kivettünk ugyan részeket az eloző epizódból, de csak azért, hogy feljavítsuk azokat. Most több új karakter is színre lép, mint például Lupin a lopakodó utcai tolvaj, aki az ellenségtől képes lopni, vagy zárakat feltörni és Natasha, akit már ismerhetünk a küldetéslemezről, most főszerepet kap. Lesznek még segítőtársak is, mint mondjuk a szövetséges katonák, akik segítenek felépíteni a rajtaütéseket.

Mesélj valamit a játék motorjáról. Mikre képes és miben különbözik az előző részben használttól?

A Commandos II egy teljesen új játék. Egyetlen kódrészlet sem lett felhasználva az előző verzióból. Új belső tereket készítettünk, ahol a játékos 360°-ban képes körbeforgatni a kamerát, máshol pedig négy különböző nézetből tekinthetünk a játéktérre. A karaktereknek több mint száz animációs fázisuk van. Ezek a technikai újdonságok. Az egész fejlesztést az alapoktól kezdtük, mert tudtuk, hogy a Commandos II-vel valami teljesen újat kell mutatnunk.

Klikk ide!   Klikk ide!

Mi a tervezési filozófiája a játéknak?

Az ehhez hasonló stratégiai játékok nagyon pontos tervezést igényelnek. Az igazi elgondolás a játék mögött, hogy minden teendőt a legnagyobb kihívásként tárjuk a játékos elé. Meg kell próbálnunk a játékost áttenni egy másik világba, ahol úgy tudnak örülni a kommandósok sikereinek, mint a sajátjuknak. A taktikai kérdések lehetnek egyszerűek és bonyolultak is. Mindkét esetben fontos, hogy a játékos minden információval rendelkezzen, ami a jó döntéshez szükséges.

Mi a játék célja? Miért harcolnak a játékosok?

A játék részekre van felosztva, amit a játékosnak egyenként kell teljesíteni. Minden küldetésnek van egy elsődleges és több másodlagos célja. A következő küldetéshez teljesíteni kell az elsődleges feladatot és ha lehet akkor minél többet a másodlagosokból. Az ezt követő küldetés pedig szorosan fog kapcsolódni az előzőhöz. Például, ha egy hidat kell elfoglalni, akkor a következő küldetés annak megvédése lesz. Maguk a küldetések változatosak lesznek. Van mikor az ellenséges vonalak mögül kell kimenteni a szövetséges katonákat, máskor szabotázs akciót kell végrehajtani, esetleg német dokumentumokat ellopni, börtönből megszökni stb.

Klikk ide!   Klikk ide!

Kik az ellenségek ezúttal?

Az ellenségek változatosabbak mint eddig. Japán és német katonák különböző viselkedéstípusokkal, fegyverekkel és járművekkel. Előfordulhat, hogy természetes ellenségekbe botlunk, mint például a cápák a csendes óceáni küldetésekben.

Milyen küldetések lesznek a játékban?

Ezúttal a háború utolsó szakaszát eleveníti fel. Leginkább a Távol Keleten fog játszódni és az Északi Sarkon valamint Afrikában. A belső terek kicsiny sátraktól egészen a hatalmas hangárokig terjednek majd. Nemcsak épületek, hanem csatornahálózatok, repülőgép belső valamint járművek. A küldetések között lesz behatolás, menekítés, emberrablás, tárgyak megszerzése és lopás is.

Klikk ide!   Klikk ide!

Mitől lesz jobb a Commandos II, mint a többi RTS?

A Commandos II egy eredeti játék. Már a kezdetektől úgy gondoljuk, hogy ez egy új és kreatív játékstílus. A Commandos II-ben a játékosnak intuitívan kell problémákat megoldania. A játék rengeteg Második Világháborús animációt, képet és információt is tartalmaz. A Második Világháború egy diorámáját alkottuk meg.

Mit gondolsz, a régi játékosokat mi fogja visszavonzani a Commandos második részéhez?

Bárki, aki játszott az első résszel, már a legelejétől elképesztőnek fogja találni a második részt: a belső terek felvételei, a kidolgozott részletek, a kameramozgatás, a karakterek animációja és tulajdonságaik. Biztos, hogy mindenki nagyon fogja élvezni a játékot.

Klikk ide!   Klikk ide!

Mióta fejlesztitek a játékot? Mikor kerül a boltokba?

2000 végére tervezzük a piacra dobást, ami két év kemény munka eredménye lesz.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • sanyiute #47
    gr
  • Redmer #46
    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
  • sanyiute #45
    g
  • Vass Gábor #44
    A legújabb Commandossal csináltak interjút?
    A kép meg nem látszik.
  • qper #43
  • Satu #42
    Ha valakinek meg van a comm2 pályaleírása azt meköszönném, ha elküldené a [email protected] (már a második pályánál elakadtam!) kösz!
  • balumaci #41
    Rohadt jó géjm,de remélem nem lesz olyan nehéz,mint az első rész kiegészitő lemeze,beletelt vagy két hetembe(Folyamatosan)amig végignyomtam!