Ötvös Tibor

Burnout Paradise Remastered próbaút

Megérkezett a Burnout Paradise új változata, melyben csinosítottak a grafikán, ám szerencsére az alapokhoz senki nem nyúlt.

2008-ban jelent meg a Burnout-széria talán legjobb bejegyzése, a Paradise, mely után a Criterion csapata valamiért átállt a Need for Speed franchise részeinek készítésére. A Crash! erejéig még visszatértek, de azóta nagy a csend a széria körül. Szerencsére azonban az EA meghallotta a rajongók évek óta dübörgő követelését, mely szerint folytassák a sorozatot és ennek első elemeként mától elérhetővé vált a Burnout Paradise Remastered - legalábbis az EA Access előfizetői 10 órás kalandot kapnak 10 nappal a premier előtt.

A jó hír a játékkal kapcsolatban, hogy igazából minden maradt a régi, csak a grafika változott. Azaz új köntösben a megszokott belső. Ez pedig nagyon jó hír lehet a rajongók számára, akik feltehetően már a Guns'n'Roses dalának felcsendülésekor törölgetik a könnyet a szemükből. A hangulat ugyanis maradt a régi, ami szintén nagy pozitívum. De kezdjük az elején, mikor a roncstelepről kihozott autónkkal elindulunk az első verseny felé. A szabadon bejárható városban először egy Auto-Repair állomást kell felkutatnunk, ahol aztán egy gyors javítás után máris belevethetjük magunkat a versenybe.


Paradise City hatalmas és elég sok verseny áll a rendelkezésünkre, ám ehhez a legalsó ligákban kell helyt állnunk. Ahogy aztán gyűlnek a győzelmek a jogosítványunkon, úgy nyílnak majd meg az új versenyek és persze autók is. A Remastered változat előnye, hogy az összes DLC-t is megkaphatjuk és így rögtön egy teljes képet kapunk a világról. A versenyek közben egyetlen problémám az útszakaszok kijelölésével volt. Nehezen követhető ugyanis, hogy pontosan merre is kell haladnunk azért, hogy beérjünk a célba. Ennek előnye viszont, hogy szabadon választhatunk, melyik úton jutunk a célba.

A Burnout Paradise Remastered egy remek játék remek feltámasztása, melynek esetében szerencsére nem éreztek késztetést az alkotók, hogy az alapokhoz nyúljanak és valami, azóta beugrott ötlettel egészítsék ki azt. Egyszerűen egy mai színvonalnak megfelelő külsőt húztak egy nagyon is működő játékra és hozzá csapták még az összes extra tartalmat is. Ezek után remélhetőleg az EA is belátja, hogy van piaca a Burnout névnek és egy új rész is megkapja az esélyt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Szefmester #7
    Igen. Reménykedtem benne hogy tudják követni a gondolatmenetet és nem kell kihangsúlyozni melyik Burnout:Most want... izé NFS: Paradi... izéé... Mire is gondoltam. :)
  • Ender Wiggin #6
    Csak a 2012 Most Wanted remake volt Criterion fejlesztés. Erre gondoltál? Mert az "eredeti" 2005-ös (amit egy kanadai csapat csinált) ugyebár nem lehetett BP utánérzés, hiszen 3 évvel korábban jelent meg, mint a Criterion ultragatyija...
  • Szefmester #5
    Egy underground remake valóban jó lenne, különösen akkor ha a hangszóró modok valamiféle hangzásváltozást is jelentenének a zenék alatt, és nem csak üres pimp elemek.

    A Burnout: Paradise remek kis alapjáték volt, az utód (nfs: most wanted) halvány utánérzés volt csupán... Inkább ez a remake mint még egy NFS a criteriontól..
  • petrov144 #4
    Az eredeti Most Wantedről/Underground 1-2-ről készülhetne csak grafikai remaster. De egye fene a Hot Pursuit 2 is jöhetne.
  • professional #3
    Ez egy ultrafos így is!
  • bertino #2
    :D
  • Ender Wiggin #1
    "a Paradise, mely után a Criterion csapata valamiért átállt a Need for Speed franchise részeinek készítésére"

    Valamiért? Nem használtad a google-t, mi? 2008-ra már rég az EA tulajdonában volt a Criterion. 2007-ben megszűntek önálló entitás lenni, összevonták őket az EA brit stúdiójával. Hát ezért. Viszont mostanra az NFS-ből is (ami már a Criterion tulajdonában van) ugyanazt a szart csinálták, ami a Burnout volt.