MTI

Élő internetes ügyfélszolgálatot indít a XII. kerület

Ingyenes, internetes ügyfélszolgálati rendszert vezet be június 14-től a fővárosi XII. kerületi önkormányzat - jelentette be csütörtöki sajtótájékoztatóján Pokorni Zoltán polgármester.

A XII. kerületben élők a www.hegyvidek.eu/elo-ugyfelszolgalat weboldalon is intézhetik jövő keddtől hivatali ügyeiket. A Magyarországon egyedülálló szolgáltatás során operátor segítségével felgyorsítják és egyszerűbbé teszik az ügyintézést - mondta Pokorni Zoltán. Kezdetben a helyi adóigazgatási, építésigazgatási, városgazdálkodási, vagyongazdálkodási és általános igazgatási irodák munkatársait lehet elérni az internetes felületen. A szolgáltatás segítségével előzetes időpontot egyeztethetnek a kerületi lakók a személyes ügyintézésre. Az operátor az ügyfeleknek interneten keresztül küldheti át a szükséges formanyomtatványokat, és segít eligazodni a weboldalon.


Pokorni Zoltán polgármester és Váczi János alpolgármester a bejelentésen

A szolgáltatás üzemeltetése havonta húszezer forintjába kerül az önkormányzatnak - mondta Pokorni Zoltán. A rendszer használatához mindössze egy mikrofonos fejhallgató és egy számítógép kell internetkapcsolattal. A weboldal használatához semmilyen regisztráció nem szükséges, de emiatt - adatvédelmi okokból - a folyamatban lévő ügyekről az internetes ügyfélszolgálat nem ad tájékoztatást.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • vision5 #2
    Modhatnám hogy hasznos kezdeményezés, de vajon miért csak a saját "birodalmukban" csinálják meg ezt? Gondolom a sorrend ez lesz: XII., V. és III. kerület.
  • tatish #1
    Skype?