Szekeres Viktor

4 perc pluszt forgattak Az Igazság Ligája új változatához

Nem lesz sok új új anyag a Snyder Cuthoz.

Zack Snyder a Beyond the Trailernek adott interjújában elmondta, hogy összességében 4-5 plusz percet forgatott a Justice League-mozifilm általa készítendő új változatához. Ez persze nem azt jelenti, hogy csak ennyi plusz anyag lesz benne, hiszen a korábban leforgatott, de a mozis változatba már be nem került jelenetek is helyet kaphatnak az ún. Snyder Cutban. Aminek elkészítése egyébként korábbi sajtóértesülések szerint 70 millió dolláros költségvetéssel bír.

Mint köztudott, az Igazság Ligája kapcsán a műfaj rajongói jó ideje kérték számon a Warner stúdiótól Zack Snyder rendezői változatát, mondván azért volt csalódás a film, mert annak végső változata nem a rendezői víziót tükrözte. A Warner Bros. pedig nemrég beadta a derekát, s bejelentette, hogy 2021-ben fel fog kerülni az HBO Maxra a film jóval, hosszabb 4*1 órás verziója.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • zetortraktor #10
    " Csakhogy a rendező nem egymaga dönt mindenről és nem az van, hogy melyik nap hogy kel fel és akkor olyanra csinálja a történetet. "

    Nagyon naiv vagy, vagy csak nem tudod, hogy készülnek a filmek. A forgatókönyv, ha nem producer az író, csak egy ugródeszka, sokszor a végeredmény nem is hasonlít rá. Napi szinten alakul dinamikusan, és ahogy Ender Wiggin írja, az utómunka, a vágás konkréten egy újraírás is egyben, ott aztán fenekestől felforgatható minden, átalakítható a film.

    A rendező az úr a forgatások, és ha producer is egyben, akkor nem nagyon fognak beleszólni abba, hogy mi a végeredmény. Ha a produceré a végső vágás joga, az persze más.

    És igen, egy film esetében olykor 30-50, de nem ritkán 80 perc anyag is kikerülhet csak azért, mert feszesebbre vesznek valamit, mert sztori szálakat vágnak ki és nem kellenek az alapozások, felvezetések, karaktereket tüntetnek el, stb. A vágás nem technikai, hanem kreatív folyamat.

    De a lényeg az, hogy az írónak a világon semmi kontrollja nincs a szkript felett, ha azt elengedi - kivéve, ha nincs produceri rangja.
  • csulok0000 #9
    Hidd el, hogy kellően nagy név esetén nagyon is beletudnak szólni a sztoriba. A storyboard és társai csak egy váz. Egy kellően "erős" rendező sok mindent letud nyomni a stúdió torkán és igen is a saját ízlésére tudja szabni a filmet. Am csak megjegyzem, hogy rengeteg filmnél jelentős mennyiségű anyag marad ki a végleges változatból és itt nem arra gondolok, hogy más szögből veszik fel. Komplett jelenetek, történet szállak amelyek jelentősen megváltoztatják egy film cselekményét. Egy új rendező akár merőben eltérő filmet is készíthet belőle és ezt ne úgy képzeld el, hogy gondol egyet és átírja a történetet, hanem leül a megfelelő emberekkel és felvázolja, hogy mit akar és miért és ha jól eladja magát akkor a fejesek belemennek.
  • repvez #7
    átgondoltam, de nem gondolom másképp. A forgatások előtt már megvannak a scriptek a párbeszédek a storiboardok .
    Attól, hogy egy jelenetet több kamera szögből is felvesznek még nem lesz más a történet.

    tt meg ráadásul nemcsak komplett jeleneteket vágtak ki, hanem olyanokat is beleraktak, ami nem Snyder elképzelése volt. (A ruszki család pl. Whedon ötlete volt)

    Ahogy írták, hogy a forgatások már lezajlottak, utána vette át az uj rendező, tehát egy kész nyersanyagból dolgozott.
    Zehát csak ott tudott játszani, hogy melyikkamera képét használja fel és melyik jelenetet hagyja meg .DE a történet ugy lett leforgatva ahogy azt elöre megtervezték

    Amugy nem tudom, hogy te hogy gondolod .-
  • Dynamic #6
    Ezt azért gondold újra. Most gyakorlatilag arról beszélsz, hogy a storyboardon áll vagy bukik a film minősége. Storyboard ide vagy oda, nem mindegy, hogy Tim Burton rendez egy filmet vagy Tarantino. Plusz már az is sokat változtat egy film megítélésében, ha megnézel egy kibővített rendezői változatot, ugyanattól a rendezőtől. Itt meg ráadásul nemcsak komplett jeleneteket vágtak ki, hanem olyanokat is beleraktak, ami nem Snyder elképzelése volt. (A ruszki család pl. Whedon ötlete volt)
  • repvez #5
    Csakhogy a rendező nem egymaga dönt mindenről és nem az van, hogy melyik nap hogy kel fel és akkor olyanra csinálja a történetet.

    Itt a legapróbb részletek is meg vannak már irva a story boardok megcsinálva. igy már mielött egy centi filmet is leforgattak volna megvan a történet .
    Attól, hogy lecserélték a rendezőt attól ugyan azt a történetet kell hogy kapd.
    Főleg, hogy a forgatások megvoltak.
    Igy olyan nagy változást nem lehetett beletenni.
    Az , hogy most majd lesz egy másféle megvalósitás az már csak azért lesz, mert ujra csinálták az egészet, mintha egy uj filmet forgatnának és majd uj CGI részt kreálnak hozzá pár helyen.

    De az nem azt jelenti, hogy ha az első nyers anyagot az eredeti rendező fejezte volna be akkor mást kaptunk volna mint ami lett.
  • zetortraktor #4
    Ez van mögötte, de csak azért készül el, mert páran hangoskodtak. Ha elhal, akkor senki nem foglalkozna vele. Csak ugye volt valami gumicsont, amibe lehetett kapaszkodni, hogy talán azért lett rossz a film (sokak szerint), mert nem Snyder fejezte be, holott nyilván ő lehet, hogy még rosszabbat csinált volna. (Ha abból indulunk ki, hogy az ő képregényes filmjei hogyan sikerültek, és hogy milyen volt a fogadtatása Joss Whedon képregényes filmjeinek (és képregényeinek), akkor a papírforma azt mondja, hogy utóbbi azért kompetensebb, de persze simán lehet, hogy ezúttal Snyder valami nagyon jót csinált (volna))
  • csulok0000 #3
    Ennél a filmnél határozottan más van a dolog mögött. Egyrészt az eredeti rendező a film felénél kiszállt egy családi tragédia miatt(a forgatások gyakorlatilag már lezajlottak és már az utómunkák folytak.) Viszont az új rendező teljesen újraírta és jelentősen módosította a filmet. Valamint itt nem csak a nézők, de a szereplők is kérték, hogy legyen kiadva az eredeti verzió. Már a korábbi "trailerek" alapján is látni lehetett, hogy az eredeti tervek nagyon eltértek attól, amit láttunk. Legalább is olyan karakterek és helyszínek voltak benne amely történet szállak teljesen hiányoztak a filmből. És persze ha ez még extra pénzt is hoz a stúdiónak még jó hogy megcsinálják.
  • zetortraktor #2
    Az az igazság, hogy aki ezt legnagyobb problémának állítja be, az valamit iszonyatosan túlreagál. Teljesen egyetértek, hogy roppant szánalmas az asztalt csapkodni azért, mert valami nem tetszett, vagy valami egy másik ember munkájában olyan, amilyennek az a másik ember akarta, és nem olyan, amilyet az adott néző szerette volna, de ez nüansznyi apróság, kis kellemetlenség mindössze. Hogy probléma lenne? És hogy nagy? Vannak, akik pattogtak, lehet, hogy mindig pattog valaki, de vajmi kevés foganatja van az ilyesminek. Az illetékesek az esetek zömében helyén kezelik a dolgokat és meg sem hallják a sipítozást.

    Értsd: ha megváltozik egy film, akkor azért, mert profitlehetőséget látnak benne. Ha valakit kirúgnak, akkor azért, mert általában nekik is jobb, ha nem dolgoznak együtt vele. Kivétel persze van, de kivételek nem lesznek "legnagyobb" problémák.
  • repvez #1
    A legnagyobb probléma, hogy már nem az van , hogy kiadnak egy filmet és a néző elfogadja azt amit kap és vagy tetszik neki vagy nem.
    Most az van, hogy ha nem tetszik a nézőknek akkor elkezdenek petíciókat írogatni, hogy megváltoztassák a filmeket.
    Egyszer azért , mert nem a rendező elképzelését adták le, máskor meg pont azért mert a rendező elképzelése nem egyezett a nézőkével.
    3. szor meg azért ,mert a filmből teljesen független események miatt valakinek a kirúgását vissza hozatalát stb akarják elérni.
    vagy akár az egész film bojkottálását is, mert amikor készült akkor nem olyan társadalmi elvárások voltak mint napjainkban.