Ötvös Tibor

Ancestors: The Humankind Odyssey

Bemutatkozott Patrice Desilets, az Assassin's Creed első része megálmodójának új alkotása, az Ancestors: The Humankind Odyssey, mely jelentősen átalakult a két évvel ezelőtti változatához képest.

Két évvel ezelőtt leplezte le Patrice Desiletsz az eredeti Assassin's Creed játék megálmodójának legújabb alkotását, az Ancestors: The Humankind Odyssey-t, mely egy igen nagy vállalásnak tűnt. Nagyjából 10 millió évvel ezelőtt járunk a programban és valóban minden egyes pillanatát az életünknek, a törzsfejlődésnek meg kell tapasztalnunk. Például az egyik első küldetésünk a két lábra állás ismeretének megszerzése lesz és éppen ezért kimondottan izgalmasnak és valóban egyedinek tűnt a cím. Ma pedig újabb információk jelentek meg a program kapcsán és ezek megismerése után ismét felkerült képzeletbeli várólistánkra az Ancestors.

Az alaphelyzet szerint 10 millió évvel ezelőtt kezdjük meg kalandunkat és 2 millió évvel ezelőttig jutunk majd el. Az eredeti tervek szerint az Ancestors: The Humankind Odyssey epizodikus formában jelent volna meg, ám a program kinőtte ennek kereteit. A fejlesztők szerint egyszerűen annyira nagy a világ, amit megálmodtak és akkora a kaland, amit kínálnak, hogy inkább egyben tárják a szemeink elé. A A külső nézetes akció-kaland túlélő elemekkel és gyűjtögetéssel is operál majd, illetve feltehetően a kannibalizmus is megjelenik, miután ez is szerves része volt az emberiség történetének.


A világ teljesen szabadon bejárható és nyitott lesz, illetve túl sok harcra feltehetően nem számíthatunk. Ennek oka, hogy mindenkivel megtalálhatjuk a közös hangot, nem lesznek alapvetően rivális törzsek és csak a döntéseinken múlik, mikor milyen irányba halad a történetünk. A karaktereken egyébként az az animátori csapat dolgozik, akik Ezio-t és a Prince of Persia Hercegét is megálmodták, szóval a mozgásokra feltehetően nem lesz gond. A bejárható területen csak a természeti akadályok jelenthetnek akadályokat, de mivel Afrika lesz a fő helyszín, így ebből sem lesz túl sok.

A dzsungel és a környezet egyébként nem csak gátolhat minket, de segítheti is kalandjainkat, hiszen a különböző ütő- és vágófegyvereket is ezek segítségével hozhatjuk létre. Aki azonban az 1666: Amsterdam megjelenését várja, annak sajnos még várnia kell, hiszen Desilets saját bevallása szerint most az Ancestors-ra helyezi a hangsúlyt, a másik cím fejlesztése szünetel. Az Ancestors: The Humankind Odyssey még nem kapott hivatalos megjelenési dátumot, ám a csapat fejében már be van lőve az időpont, igaz ezt nem közölték a sajtóval.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • pr3cious #4
    Na és akkor mi-van ha nem egy kigyúrt izomagy de szeret olyat játszani? versenyzőnek se kell lenni ahhoz hogy szeresd a versenyjátékokat de te egyből irl- 1v1 hívod mert ellentétes véleményen van mint te.Egyedül abban van igazad hogy nem kéne előre véleményt alkotni. Csak úgy árad belőled a butthurt szag hogy lehet a virtuális világról az életre terelni a témát? ezért játszunk bazz, megtehess olyat amit élőbe nem lehet. idióta
  • ugh #3
    Nekem az ilyen kreten balfaszokkal van mar tele a tokom mint te.
    Baz semmit nem lehet meg tudni a jatekrol.
    Egy pre alpha.
    Ha szar lesz belebuknak ha nem meg hurra.

    Amugy hardcore fight se volt meg soha csak minden honapban kijon valami ilyen.

    De ha hardcore fightot akarsz talalkozhatunk valahol.
    Megmutatom milyen az amikor kibaszak 6-8 fogad te idiota fotelseggu hulyegyerek.
  • Lapajka #2
    Sikerült lemásolni a Far Cry Primal ötletét és még jól el is cseszni, egy ezeregyedik lerágott idióta túlélő szarral.... legalább lenne kemény harc... de nem, szüttyöghetsz mojolhatsz halálra unva és idegeskedve magad... na persze mindig lesznek agyhalott kretén mazochisták, akik ezt élvezik... (ezért virágoznak már vagy 10 éve az idióta túlélőjátékok) Ez is kb, feltesz, megnéz, töröl kategória lesz előreláthatólag... akármilyen szép is lesz... hacsak nem kapnak észbe és nem tesznek bele kidolgozott és alapos hardcore fight módot is...
  • kékherceg #1
    Váó. Remélem összejön, amit terveztek.