• Nagydög
    #15
    Es csak hogy mar a cikkhez is hozzaszoljak:

    A kínai autógyártók és az olyan bevált márkák, mint a BMW és a Volkswagen elárasztják a piacot elektromos autókkal...


    Ami pontosabban kifejtve ugy oszlik el, hogy a kinai autogyartok elarasztjak(legalabbis szeretnek) a piacot elektromos autokkal, mig a bevalt markak a sajtot arasztjak el az elektromos autoik igeretevel. Kiveve persze mikor azzal, hogy az embereknek nem kell az elektromos auto(nk), igy nem is eroltetjuk.
    A kinai elektromos autoval pedig az a baj:
    - Amit otthon eladnak, az megbizhatatlan(Ott valoban gyakori, hogy az uj BYD Seal langra kap csak ugy, esetleg nem nyilnak ki a legzsakok, mikor kellene, vagy szimplan nem fog a fek), igy kerdeses, mennyire lesznek kepesek normalis minosegu autokat forgalmazni, mert Europaban ez nem lesz eleg.
    - A franc se tudja, mennyiert kepesek autot gyartani valojaban.
    - Nem tudni, hogy az autogyarto nem tunik-e el egyik naprol a masikra, mint a Weltmeisterrel tortent: A markakereskedések hirtelen bezartak es kiuritettek oket, a szervereket lekapcsoltak, igy az autok sem mukodtek.