7
  • andrejfej
    #7
    De brutál :( A szilárd hulladék is durva, de a kémiai szennyezés meg nem is látszik. Az olaj meg megül a felszínen és elzárja az oxigént. De nem kell az óceánokig menni meg tankerekre mutogatni, elég csak a háztartási sütőolajat a lefolyóba önteni.. http://bit.ly/sutoolaj
  • Katalizátor
    #6
    Tehát újra bebizonyítottad, hogy sejtelmed sincs a tudomány-szó jelentéséről! Hajrá! Folytasd csak tovább, had röhögjünk!

    Ez kb olyan, mintha én kiállnék a térre és elüvölteném magam:
    -A TETVES KIB*SZOTT K*RVA ANYÁTOKAT, HOGY B*SZNÁTOK SZÉT!

    Ezek után te pedig jösz és legyalázod az irodalmat.
  • Molnibalage
    #5
    A 90% költő túlzás. A német tengók kb. 2300 kereskedelmi hajót süllyesztettek el összesen, mikor a jenkik és angolok ennek többszörösét építették meg, csak Libery Ship-ből készült 2700 és a háború előtti hajók is bőven hajóztak. Erre jönnek rá még a hadihajók, aminek darabszára és tonnatérre is igen kis százaléka süllyed el.

    Ebben a könyben van statisztika. A II. Vh alatt a teljes felhasznált kereskedelmi szövi hajótér kb. 20%-a veszett oda, az I.Vh-ban meg 40%.

    A tankerek nagy része elégve süllyedt el, kőolaj szennyezés csak a jenki partközelben '42 eleji irtásban kinyírt hajóknál volt.
  • Molnibalage
    #4
    A tudomány teszi lehetővé te balfasz, hogy a balfaszságoddal eláraszd a netet. Életem egyik legszebb napja lesz, amikor te megdöglesz...
  • mikike
    #3
    Köszönjük szent tudomány! Az atombomba után újra megmutattad, hogy mennyi hasznod van!
    Halleluja testvérek!
  • vakondh
    #2
    A második világháború hajóállománynak 90 %-a is beleveszett a vízbe, egy kettészakadt tanker sem lehet túl környezetbarát...
  • barret
    #1
    Azt hittem hogy a teherhajó számra bedobott veszélyes hulladékot mutatják,erre konzervdobozt látok...