15
  • Tetsuo
    #15
    Egyelőre ezt tudják megvalósítani, az elméletben jobb megoldásokat pedig nem.
    Mindezen felül a világ minden tekintetben a szakadék felé rohan (morálisan, ökológiailag stb.), hiába lenne egy csúcstechnika, új energiaforrás ami kiválthatna bizonyos dolgokat, a romboló szemlélet miatt nem jóra, hanem a szakadékba rohanás gyorsítására használná azt az ember.
    A környezetvédelem egy vicc (lenne, ha nem az emberiség tragédiájáról enne szó).
  • csicso82
    #14
    Értelmetlen egy ilyen alacsony energiasűrűségű erőforrással mint a lítium-ion technológia mindent el kellene követni, hogy minél könnyebbek legyenek a járművek.
    Ez egy hagymázos fantazmagória.
  • Macropus Rufus
    #13
    minél tovább nézem, annál rondább... Gyak. egy háromszög a metszete. Komoly tervezői munka lehetett benne. És az emberek kajálják. Okés ízlésben nehéz vitázni bárkivel is, de azért na... ez egy ronda valami. Sztem a Cw értéke olyan 5 :D
  • militavia
    #12
    Ja, meg külön vicces, hogy az ELADÁST hasonlítod ahhoz, hogy le kéne előbb GYÁRTANI ennyi kocsit.
    Tudod, a Toyota legyártotta. Ez a foshuzatos TCytr meg nem gyártódik sehol, a pénz meg ég. Jelenleg a tervhez képest hány százezerrel vannak elmaradva? Ehm.

    Én is szeretnék olyan céget vezetni, akiknek nem vevői, hanem hívei vannak, mert azoknak mindent is meg lehet magyarázni...
  • militavia
    #11
    Nem sikerült még elolvasni sem, amit írtam. Egyesek itt ricsiröcsiznek a 160 misire, amikor 1,5 millió kocsit kéne gyártani?
    Ez kb. 0 tőke ahhoz. A Tesla tőzsdei vesztesége értékben elég muris.
    Lásd itt.

    500 mrd USD / év = 1,3 mrd / nap = 57M / óra. Ez kb. 3 órai tőzsdei bukás.
    Persze nem tehető egyenlőségjel a kettő közé, de remélem leesik, hogy ez mennyire lepkefing összeg.
    Te meg ezt beállítod valami komoly összegnek. Ahogy ez az idióta égeti a pénzt, pl. a twitterrel...
    Ez kb. a kávépénz kategória ebben a ligában.
  • Tetsuo
    #10
    Sosem vagy képben. A 160 millió dollár volt viszonyítva a tőzsdei értékcsökkenéshez. ;-)
  • MerlinW
    #9
    Lepkefing? A népautó Toyota Prius-ból adtak el 18 év alatt 2,5 milliót (US).
    Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2023.07.19. 12:27:03
  • militavia
    #8
    Lepkefing mennyiség főleg a tőzsdei érték csökkenést nézve.
  • militavia
    #7
    Sajnos még nem. Majd amikor elfogy a lufipénz, akkor lesz nagy reccs.
  • Zsoltee_a_bator
    #6
    a rozsdamentes acelboritas megkonnyiti a fluxuskondenzator mukodeset is
  • Gabbbbbbbbbbbb
    #5
    Szerintem kihagyott ziccer, hogy nem páncélozott az üveg, hogyha már ilyen drága és acélból van a borítása.
  • kvp
    #4
    Ebben a low poly formatervben tobb gimmic van mint az eddigi Teslakban egyuttveve. Par kisebb attervezessel meg rendes jarmu is lehetne belole. A csuszast az okozta, hogy nem volt eleg aksi, mert amit sikerult legyartani azt a jol fogyo szemelyautok gyartasara hasznaltak, aztan meg ott volt a Tesla kamion is.

    Igazabol a Tesla legnagyobb baja az, hogy nem tud olyan gyorsan noni amekkora igeny lenne ra. Nem veletlen, hogy egy ideje mar Europba is kinai aksikkal szerelt Teslak jonnek, mert jelenleg csak Kina tud nagyobb mennyisegben aksit gyartani es meg ez is keves.

    ps: Az F150L nem uj jarmu tipus, hanem egy sima elektromos konverzio a meglevo uj generacios F150 alvazhoz es kasztnihoz. (valojaban a tervezeskor figyelembe vettek az elektromos es hibrid iranyokat is, lasd az Ikarus 200-as sorozatu trolik tortenetet) Ha tenyleg az elektromos autozas elterjedeset akarjuk, akkor ez az egyszeru es olcson gyarthato megoldas. Nem veletlen, hogy a Tesla-nal is a 3 es Y modellek fogynak foleg, mert ezek neznek ki leginkabb hagyomanyos autonak.
  • MerlinW
    #3
    ~1,6 millió példányt rendeltek elő belőle, nem aggódom értük. Csak a vissza nem térítendő befizetett előlegek összege 160 millió dolcsi.
    Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2023.07.19. 01:16:01
  • Sequoyah
    #2
    Jobban is jarnak igy. Kis mennyisegben ez egy erdekesen fura auto, amit a rajongoi imadni fognak.
    Ha elarasztanak az utat, gyorsan egy mindennapos, de nagyon ronda auto valna belole, amire nincs nagy igeny.

    De ha csak kis mennyisegben all rendelkezesre, es a rajongoknak sem jut eleg belole, akkor van ra esely hogy nagy lesz a hype, es mire valoban elterjedne mar megszokja a szemunk.
  • Tetsuo
    #1
    Musk befürdött a sok humbuggal.