Andrevv#8
Ez így nem egészen igazságos. Amikor bizonyos pincéreknek nem adsz borravalót, látszik rajtuk, hogy hányasra osztályozna. Itt szokás adni borravalót? A sofőröknél viszont elég kemény, hogy egyetlen rossz osztályzás a sok közül is elég a kizárásra, habár ezt a kliens is megszívhatja, mert ha mindenkit rosszul osztályoz legalább egyszer, akkor mehet taxizni :)
defiant9#6
Ha az első 10 értékelésed 5-ös, akkor akár 10db 1-est is begyűjthetsz mire kibuksz. Eleve szokás csak bizonyos értékeli darabszám után átlagot számolni.
apucsabi#5
"Amennyiben egy utas egy sofőrt 3 vagy annál kevesebb csillaggal értékel, akkor az illetőt soha többé nem fogják a rendeléseinél figyelembe venni és kiküldeni az általa megadott címre. "
-> EGY utas, EGY sofört, EGY alkalommal!
Mi értelme ezekután az 5 csillagos minösítési rendszernek?
Mi a különbség az 1, 2 és 3 csillagos értékelés között, amikor már a 3 csillagos értékelés is visszafordíthatatlan szankcióval jár?
defiant9#4
Objektív egyénhez köthető releváns adatok alapján lehet diszkriminálni, bank sem köteles bárkinek hitelt adni. Olyat nem tehetsz hogy szubjektív alapon vagy etnikai hovatartozás miatt nem szolgáltatsz valakinek.
#3
Fonak nekem is ez jutott eszembe,azért ez kicsit félelmetes.
#2
Bezzeg én, be kell, hogy engedjek bárkit az üzletembe...