30
  • bmw
    #30
    Disney elbasz mindent....
  • KZM
    #29
    Nekem tetszett a film.
    Amit nem értek, hogy a stúdió miért próbálta meg elkaszálni rémhírkampánnyal a saját filmjét. Kirúgott rendező, gyenge színészek, újraforgatás, hogy a tragédiát elkerüljék... ezt mind-mind ők kezdték el csepegtetni.
    Vagy teljesen hülyék, vagy valami nagyon furcsa dolog zajlik a háttérben.
  • Kelta
    #28
    Hát ebben (Solo) semmi ilyen nem volt..és még az is unalmasan
  • kalapos01
    #27
    Nem véletlen, hogy miből lesznek a sablonok. Ezek az elemek működnek, ezek a klasszikus történetek (ld. népmesék), amik hatásosak. Tele vannak a mozik nem sablonos sztorikkal, amiket senki nem néz meg, vagy nagyon kevesen. Még azok közül is, akik sírnak a sablonos sztorik miatt. Múlt hétről a fasza Upgrade vajon fog bármi kasszát is robbantani?
  • NEXUS6
    #26
    A vidéki srácot megkeresi a varázsló és egy nagy kalandra viszi a gonosz ellen, amiben barátai is segítségére sietnek, majd egy nagy döntő csatában legyőzik a gonosz seregeit.

    Ennyi a sablonja, minek is? A gyűrűk urának, vagy a SW ep 4.-nek? Vagy mindkettőnek?

    Az SW pont azért jó, mert sablonos. Pont az a rész jó, amelyik a sablon kereteiben marad és nem akar túl sok újdonságot behozni. Szerintem.
  • bertino
    #25
    ez szörnyű.
  • Kelta
    #24
    Szerintem is nagyon gyenge volt, és nem mint Star Wars film (mert annak sz*r)
    hanem mint átlagos kaland/akció/sci-fi film..annak meg nyálas uncsi klisés semmi..
  • Nos
    #23
    Nekem is tetszett, már nagyon untam, hogy minden csak a jedi-sith balhé körül forog. Sajnálom, hogy az emberek nagyobb része csak arra kiváncsi. Félek, hogy ezután a spinoffokban is csak lézerkard meg levitáció lesz. Nekem tetszett, hogy ilyen emberi, a Rogue One is ezért volt jó.

    De mindenkinek más jön be, még a SW-ban is.
  • NEXUS6
    #22
    Az eredeti trilógiának nagyon fontos összetevője volt egy laza humor, amit alapvetően Han karaktere biztosított, de Yodának is volt 1-2 karcos beszólása, és még Luke, vagy Leia is kipréselt magából néhány jó poént.

    Aztán az előzménytrilógiától az egész olyan véresen komoly lett mint egy perforált vakbélgyulladás. Ezt talán azt gondolták, hogy Dzsardzsar majd ellensúlyozza, de az meg egyszerűen tömény fájdalom volt. Nade mi a faxal lehet enyhíteni, amikor Anakin lemészárolja a dzsedi kölköket, hát semmivel. Ez után nem lehet poénkodni, és itt el is baxták ezt az egész dolgot.

    Ezek után az új részek meg kb. olyan gore-ok mint a DC univerzum új filmjei. Ehhez képest a Solo film egy üde színfolt, visszajött ugyan az a lazaság, mint az eredeti trilógiában is volt. És szerintem ez ezért jó film. A legjobb a Dzsedi óta!
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2018.06.06. 21:34:42
  • arty
    #21
    az ep1 még megerositette anno?! ;))
  • arty
    #20
    mert az ep1 2 3 olyan volt mint az eredeti 3?

    hagyjuk mar ezt.... mas korszak, mas rendezo, mas felfogas, ez a resze termeszetes :)

    a gond mindig a sztori (vagy a hianya) es a karakterek, bar kivancsi leszek egy "ujszulott" mai szemmel hova tenne a 10 sw filmet....
  • Kandurex
    #19
    Én azért hagytam ki, mert a Last Jedi kiírtotta belőlem a rajongót.
  • BASEBALL-fan
    #18
    Én még nem láttam de szerintem az is lehet érdektelenségi ok, hogy túl sok és túl gyakran jön ki. (szerintem, bár nekem amióta a Disney csinálja eleve nem tetszik , nem olyan mint az eredeti hat)
  • Zoliz
    #17
    Inkább a kérdés miért lett a Rogue One kiváló film? És minek fetreng az EP8 végén a rendezője Gareth Edwards a gorilla lépegetők előtt? http://comicbook.com/starwars/2018/01/10/star-wars-the-last-jedi-rogue-one-crait-gareth-edwards/
  • wraithLord
    #16
    Az Ep. 8-at nehéz überelni, úgyhogy az nem nagy szó. :D De más szerint se lett rossz. (Mondjuk haverok szerint de, de szerintem ők ugyanúgy elfogultak az Ep. 8 miatt, mint én lennék...)
  • arty
    #12
    disney ezer eve kreativan konyveli a kiadasi oldalt, tuti h minimum nullszaldosak mar most...

    sajnalom, hogy pont a solo bukik, mikozben az ep7 es 8 nagyobb fosok voltak SZERINTEM
  • NEXUS6
    #11
    Itt nem a film bukott meg, hanem a Dízni üzleti modellje, hogy 2 év helyett félévenként akart kihozni drága Sw filmet.
  • Paddy
    #9
    Mi lesz így a pánszexuális Lando-val?:D
    A következő film mondjuk legyen már egy Sith Lord story, az talán még érdekes is lenne.
  • Ender Wiggin #7
    az 500 millió akkor sem lenne elég a nullszaldóra, ha csak amerikából származna. ahhoz is kéne többszáz milliós nemzetközi bevétel. én nem bánom,mert talán a méltánytalanul lesajnált john cartert letaszítja a legnagyobb disney-blama trónjáról :-)))
  • zetortraktor
    #6
    "marketing esetén 500 milka kellene kb hogy nullszaldós legyen. Talán a mozi utáni forgalmazás kicsit segít még rajta. "

    Hogy lenne már 300 millió plusz mondjuk 80 millió marketing után 500-ból nullszaldós, ha Amerikából még 100 millió sem lesz a stúdió profitja moziból (a 200 millát sem elérő bevétel fele a moziké), nemzetközileg pedig nem sokkal több, mint 100 millió.

    Szerintem épp az a lényeg, hogy a tévés jogok és a lakossági után sem lesz nullszaldós.
  • petrov144
    #5
    150 milliós amerikai és 270 milliós global bevételnél tart, de ugye nem egy az egyben jön be és a 300 millió + marketing esetén 500 milka kellene kb hogy nullszaldós legyen. Talán a mozi utáni forgalmazás kicsit segít még rajta.
  • dzsagon
    #4
    és remélhetőleg nem is az utolsó :)
  • Gyuszopapa
    #3
    Pedig nem volt szerintem annyira rossz.
  • Ender Wiggin #2
    Az az 50 millió elég optimista, mert jelenleg kb 70-80 milliót zsebelnek be, és a gyártási költség reklám nélkül 250 millió volt... ami tezsvírek között is az 50 millió háromszorosa mínuszban...
  • Sir Charles
    #1
    Nagyon egyszerű a megoldás arra, hogy hogy lehet jó és profitot termelő filmet csinálni.
    Végy egy jó forgatókönyvet, amiben történet is van, nem csak annyi az egész, hogy " a főhős néz , többi meg CGI orgia"
    Aztán válogass olyan színészeket, akik megfelelők a szerepre és még színészkedni is tudnak.
    Aztán, ha már megbíztál egy rendezőt arra, hogy legyártsa a filmet, akkor ne rúgd ki a végén és forgasd újra az egészet egy másik direktorral.
    Nagyjából ennyi.
    De várjunk csak: nagyjából ez a jó film gyártásának receptje 100 éve!!!!(kivéve a CGI-t)