3
  • Elmin
    #3
    "Aztán lesz egy qurva hosszú per, mert a cég meg nem akar fizetni mivel az ő programja jó, de a szenzor a hibás, amit meg xy beszállító hozta. Az mutogatni fog a szenzor alkatrész gyártóra, stb...
    Ez a Tesla per is több évig fog húzódni, mert a Tesla mindent el fog követni, hogy ne ő legyen a hibás. "
    Az lényegtelen, mert akkor is az autó lesz a hibás. Az autógyártó fog fizetni a tulajnak, mert ők állnak szerződésben egymással.
  • NEXUS6
    #2
    Általában az a gond, hogy a közlekedést alapvetően befolyásoló funkciók nincsenek leszabályozva, hogy mik azok a paraméterek, amiket tudnia kell, milyen viszonyok között alkalmazhatók.

    Sávtartás, automata fék, -parkolás, fejlett tempomat, táblafelismerés, stb. Olyan összetevők, amelyek majd egyszer talán összeállnak egy autonom járművé, de ma még az egyes összetevőkkel kapcsolatos követelmények sincsenek tisztázva.

    Remélem a bíró érzi majd a kérdés súlyát és nem küldi el a fenébe a felpereseket.
  • Macropus Rufus
    #1
    Én komálom a Tesla-t, de sztem is hibás lépés volt béta teszt állapotú programra bízni az autót. Nincs kétségem afelől, hogy sok Tesla tulaj csak le akarja húzni a céget, de nem létezik, hogy mindegyik. Szóval igen is hibázik a Tesla programja. Ez biztos.
    Véleményem szerint ilyen pereket fognak kapni a jövőben az autonóm autókat gyártó cégek is. Mivel a sofőr bele sem tud szólni majd a vezetésbe, csak a program hibázhat. Míg amíg ember vezetett lehetett rágódni, hogy műszaki hiba vagy emberi okozta a bajt. A jövőben ez teljesen egyértelmű lesz: a gép hibázott.
    Aztán lesz egy qurva hosszú per, mert a cég meg nem akar fizetni mivel az ő programja jó, de a szenzor a hibás, amit meg xy beszállító hozta. Az mutogatni fog a szenzor alkatrész gyártóra, stb...
    Ez a Tesla per is több évig fog húzódni, mert a Tesla mindent el fog követni, hogy ne ő legyen a hibás.