10
  • lwb
    #10
    Ki beszél bugokról meg copypaste-ről? Konkrét átbaszás lett a játék. A Watch Dogs, már jobb példa, azzal a különbséggel, hogy ott inkább az elvárások voltak nagyok, illetve csak grafikai downgrade lett, míg az ACM-ben feature-ök hiányoznak, amiket a fejlesztők mutogattak még hetekkel a launch előtt is.

    Mutatnak neked egy Lamborghinit és kapsz egy Polski Fiatot, de pofád befogod, mert autó és gurul.

    Az ACU-nál pl. láttál videókat előre, tudtad, hogy 30 fps lesz és ennek tudatában vetted vagy nem vetted. Az Alan Wake egyébként boxon az egyik legjobb játék volt, a pc port gyengus lett. Megint nincs az az átbaszás, hogy mutatnak valamit, ami teljesen más, mint amit végül kapsz. Bait 'n switch.
    Utoljára szerkesztette: lwb, 2015.07.23. 07:35:05
  • Sir Cryalot
    #9
    "mintacukrot" dudebro játékok közös jellemzője: cinematic , alakoskodás és az ezzel járó dolgok, filmes motion blur helyeslése 30+ fps szükségességének tagadása

    csak egyszer kell észrevenni utána feltűnik a kaptafa :D
  • Sir Cryalot
    #8
    "Az ac sorozat irdatlan bugos kopipaszte, megis viszik mint a cukrot."

    >> dudebro


    'Az elmult 4 ev a bugos a felhasznalokat lehuzo otvar jatekokrol szol, de a sajtot megveszik akik elsikaljak a dolgokat."

    >> dudebro igényszintet kimeríti a 30fps , 720p , a kommersz sajtó pedig beéri ezzel és a dudebro játékokról áradozással, ergo a mainstream híradások kategorikusan dudebro jellegűek


    "Ez a acm-nel nem tortent meg.
    Nem maszatolta el a sajto, sot."

    >> leginkább a duke nukem forever esete érdekes, érdekes hogy mindig a gearboxnál kerülnek elő ezek a görbe tükrök, pl az ősgyökér "dudebro" DNF nem talált megfelelő fogadtatást, addig a fényesített szarok igen.
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2015.07.22. 13:20:52
  • ugh
    #7
    Lofasz.
    Az ac sorozat irdatlan bugos kopipaszte, megis viszik mint a cukrot.
    Az elmult 4 ev a bugos a felhasznalokat lehuzo otvar jatekokrol szol, de a sajtot megveszik akik elsikaljak a dolgokat.
    Ez a acm-nel nem tortent meg.
    Nem maszatolta el a sajto, sot.
    De ettol meg egy centivel nem volt szarabb mint az acu, a watch dogs, a the crew, az fc4, vagy a par eve kijott alan wake vagy a tobbi hulladek.
  • lwb
    #6
    A játék egy rakás szar volt, az csekély vigasz, hogy kicsi a gépigénye. A flashjátékoknak is kicsi a gépigényük, ettől még nem lesz egyik sem év játéka.
    Az ACM-mel a legnagyobb baj a nyilvánvaló átcseszés volt. A korábbi "gameplay"-nek hazudott videók köszönőviszonyban sem voltak a játékkal. És nemcsak a grafika lett gyengébb, hanem elemek, bemutatott animációk hiányoztak. Ha a Sega csinálta a reklámot, attól még azt a nyilván CGI grafikát, amit játékmenetnek hazudtak, azt tuti nem a Sega öltönyösei írták otthon, hanem a fejlesztők. Arra a célra, hogy átverjék a vásárlókat. Pitchford pedig maga magyarázta bele kamerákba, hogy milyen szuper lesz az AI (csapat és ellenség), aztán lehet nézni YT videókat, lényegében nincs is AI a játékban. A csapattag nem talál el senkit, elállja az utat, haszontalan. Az alienek meg agyatlanul beleszaladnak a fegyvertűzbe. Azt is ő hazudta bele a kamerába, hogy a lightning effectekre mennyire figyeltek, közben a háttérben ment a dynamic lightningos rész a játék elejéről, ahol mozog a lámpa a sérült marine felett. Ez a játékból teljesen hiányzik, nincs is benne dinamikus világítás egyáltalán.

    Átb.szták az embereket. A gearbox mehet a kukába, ahová valók.
  • ugh
    #5
    Egy tetves nagy mubalhe ami a jatek korul volt.
    Ok nem volt tul szep, de a gepigenye sem volt veszes.
    Es a jatek se volt akkora katasztrofa.
  • Ragnaar
    #4
    Ha ennyire hozzáértő a team aki jóváhagyta Colonial marinest akkor az Alien isolation megfelelő minősége valószínűleg csak szerencse.
    Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2015.07.20. 14:48:21
  • GaborT28
    #3
    a sega a 90es években volt király....azóta nudlit érnek. Nézzük csak meg az elmúlt évek felhozatalát...
  • animastudio500
    #2
    Nem sajnálom ezeket a majmokat, mert az ő felelősségük is ugyanakkora, ha nem több, mert ők csinálják a játékot másfelől meg a kiadó is ludas, mert hagyta, hogy ilyen állapotban kerüljön a boltokba. Nem érdemes megsajnálni egyik felet sem, mert mindkettő csak ült a játék felett és hagyták megrohadni.
  • Kotomicuki
    #1
    "azaz nem a mi hibánk, hogy hazudtak nektek" - hogy jó lesz, de azért mégiscsak mi csináltuk ezt a x@rt...
    Nem sajnálom őket, gondolom, ha mégis nyereséges, akkor meg azon vesznek össze, hogy kinek mennyi is járna - kókler banda az egész.