11
  • noland
    #11
    és a keletkező rezgéstől nem lesznek depressziósak a halak?
  • kvp
    #10
    "The sections have been placed down to 60 metres (197 ft) below sea level: 55 metres (180 ft) of water and 4.6 metres (15 ft) of earth."

    Tehat kb. 60 meterrel van a felszin alatt, 55 meter viz es 4.6 meter fold van folotte. (azt a 2 labat elhagytak valahol) Egyebkent igen, eloszor kiastak a buvar regeszek a hajokat, aztan egy csatornat, aztan abba fektettek az alagutakat, majd visszatemettek az egeszet.
  • Vol Jin
    #9
    A cikkből azt következtettem ki az ásatások miatt, hogy a tengerfenékbe ástak egy hosszú csatornát, beleépítették az alagutat, majd betemették, és a végén kiszivattyúzták az alagútból a vizet.
  • Vol Jin
    #8
    A halak a vízben élnek és nem az alagútban.
  • Inquisitor
    #7
    Nem semmi, de nem übereli egy bizonyos belügyminiszter "véget vetettünk a régészbűnözésnek!" kijelentését, amikor is elfogadták törvénybe, hogy bármit találnak, se perc alatt ássák is vissza ...
  • Sir Quno Jedi
    #6
    60.46méter (198.4 láb)
  • Coral Springs
    #5
    A mederfenék alatt 50 méterrel, mióta úszkálnak halak ?
  • nextman
    #4
    "Először azt mondták, hogy van valami archeológiai cucc, majd találtak agyagcserepeket, majd ezt, majd azt" - fakadt ki két évvel ezelőtt Erdogan. "Ezen dolgok bármelyike valóban fontosabb, mint az emberek?"

    Azert ez a mondat dijnyertes:)
  • Sir Quno Jedi
    #3
    Azé 9-10 év alatt csak összehozták valahogy, ásatások, földrengések stb. ide-, vagy oda. Mi hogy állunk a 4-essel?!??
  • kvp
    #2
    "Na es mi lesz a halakkal?"

    Azok maradnak a tengerben. Ez az alagut alatta van, bar mivel felulrol lesullyesztett alagutrol van szo, a tengerfenek elolenyeit jo esellyel mar az epites soran kiirtottak. Erdekesebb az, hogy ez nem metro, hanem hev alagut es csucsidon kivul teherforgalom is lesz benne.
  • duke
    #1
    "hanem a sokkal környezetbarátabb, tenger alatti vasúton közlekednek az utasok""

    Na es mi lesz a halakkal ?