11
Az Obsidian titkos projektje
  • REPS0L
    #11
    durva hangok...
  • readswift
    #10
    Az eredeti WoT nagyon eredeti volt, én szerettem, akkoriban ilyen szar wolfensteinek helyett főleg nagyon jó volt. Mellesleg az egyik legtehetségesebb unreal engine programozó dolgozott rajta.
  • MerlinW
    #9
    KOTOR 2, Neverwinter 2.. jók azok. Új Falloutot is ők csinálják. Jó cég, szeretem.
  • QuippeR
    #8
    ami két dolgot jelenthet: vagy nem jutottál túl az első könyvön, vagy egyre idegesebbé váltál a sorozat közepe felé. :D

    (szerintem egyébként érdemes adnod neki még egy esélyt, mert az első könyv valóban nem egy jól sikerült alkotás, de ettől a 2-6. kötetek még bejöhetnek. a későbbieken meg aztán már úgyis végigrágod magad, ha addig elolvastad. :D)
  • Calver
    #7
    bár magát a regénysorozatot nem ismerem, de az Obsidian Entertainment névre egy dolog ugrik be:


    [apro]avagy én semmi még megközelítőleg jóban sem reménykednék
  • Dzsini
    #6
    biztos a játék is olyan lesz :) tizenkét epizód, epizódonként 30 óra játékidő és 2 esemény. a többi a tájon séta és monológok... :)
  • Sephi
    #5
    En nagyon sok fantazit olvasok, de ezt a meset egyszeruen nem birtam olvasni :(
  • MerlinW
    #4
    Jaja az eredeti jóságos volt:

  • IMYke2.0.0.0
    #3
    Addig is, érdemes végigjátszani az eredeti játékot!
  • QuippeR
    #2
    remélem valami komolyabb szervezet áll emögött a Red Eagle mögött, mert ha nem, akkor félúton nagyon el fog fogyni a pénzük, és kapunk néhány félig kész WoT terméket.
  • grebber
    #1
    The Wheel of Time - Az Obsidian titkos projektje!

    Robert Jordan regényfolyamára támaszkodó RPG készül a kaliforniai stúdióban.

    A világhírű fantasy regénysorozat rajongói garantáltan feszülten fognak mocorogni az elkövetkező néhány évben ülőgumóikon, lévén hosszú évek után ismét felcsillant a remény, hogy egy remek játék készüljön kedvencükből.

    A Robert Jordan álnéven publikáló, és 2007. szeptember 16-án elhunyt James Oliver Rigney, Jr. regényei a múltban már tetszelegtek a múzsa szerepkörében, mégpedig nem is rosszul, hiszen az 1999-es The Wheel of Time meglepően jól sikerült. Még ma is érdemes egy próbát tenni vele, ha képesek vagyunk túllépni az első generációs Unreal Engine által életre keltett grafika puritánságán. A szóban forgó játékot ma már nem könnyű fellelni, szóval sok sikert annak, aki mégis megpróbálja.
    Tíz éve nem nyúlt tehát senki a témához, így éppen itt az ideje, hogy ismét forgásba lendüljön az idő kereke. Mint arról korábban beszámoltunk, a Red Eagle Entertainment szerezte meg a könyvek jogait, s terveik szerint az elkövetkező években számos játékot (többek között egy MMO-t), valamint egy mozifilmet is tető alá kívánnak hozni. Miután nem egy patinás produkciós cégről van szó, túl nagy tapasztalatuk egyikben sincs még, ezért az első néhány alkotást még külsős csapatokra fogják bízni.

    Első lépésben leszerződtették Chris Morgan (Gears of War mozifilm) forgatókönyvírót, majd megállapodást kötöttek az Electronic Arts kiadóval a játékok disztribúciójáról az EA Partners program égisze alatt, végezetül pedig felkérték az első The Wheel of Time RPG elkészítésére az Obisidian Entertainment gárdáját (Star Wars: Knights of the Old Republic 2 - The Sith Lords, Neverwinter Nights 2, Mask of the Betrayer, Storm of Zehir, Alpha Protcol, Fallout: New Vegas). A fejlesztésből a még csak most formálódó Red Eagle Games is kiveszi a részét, ám a munka dandárja a veterán kaliforniai gárdára hárul majd.
    Egyelőre a támogatott platformok (PC, X360, PS3) körén, valamint a játék műfaján (RPG) kívül nem sokat tudni a projektről. Se videót, se képet, se egy árva koncepciórajzot nem mutattak még belőle, de roppant valószínű, hogy ezzel a játékkal debütál majd az Obsidian házon belül fejlesztett Onyx grafikus motorja.

    info: Gamestar