169
Conflict: Vietnam
  • Alfa5
    #169
    Nekem olyan volt hiába lőtem a csávót csak vérzet nem halt meg.


    ÁÁÁÁÁÁ Zombi:-)
  • Alfa5
    #168
    Tudok kódot:shiftet lenyomva tartva beírni AGENTORANGE.
  • kitt2000
    #167
    Elakadtam a orosz rulett pályan mit kell csinálni hogy kiszabaditsam a embereimet?
  • roland987654321
    #166
    Honnan lehet letölteni a magyarosítását a játéknak?
  • Prince23
    #165
    Valaki segítsen má'!

    Elakdtam a tréning pályán, há' ez tita szígyen bakker. Nem tudok gyógyítani, ugyanis a szakaszomból a gyakorlaton az egyik kaccsi szemesnek állította magát, és én nem tok oda menni, se kiadni a parancsot a maradék 2-nek sem.

    PLS
  • grebber
    #164
    2005-09-30 PC Game ISOs Conflict Global Storm (c) Eidos CLONECD 39x50 MB

    Na kijött.Szokásos Securom 7-es eljárás és megy a game :D
    Torrent már van (miért ne lenne) :D
  • grebber
    #163
    PS2-re már kinnvan 1 hete.
  • grebber
    #162
    Névváltás után Conflict: Global Storm a neve és szeptember 30-án fog éerkezni.
  • grebber
    #161
    Conflict: Global Terror E3 2005 (48,5MB)
  • grebber
    #160
    Conflict: Global Terror képek
  • nagykispeter
    #159
    Hogy kell itt a csapdákat hatástalanítani?Sehogy nem jövök rá.Kilőnni nem lehet ha mellé megyek akkor meg felrobban!
  • danee12
    #158
  • danee12
    #157
    nekem nem teccik naon a game mert nem istommmmé
  • odex
    #156
    valaki nyomasson már nekem egy játék leírást itt az email címem:[email protected]
    vgy küldjetek vissza hogy honnan lehet le tölteni.
    aki segit annak valamit cserébe adok ingyenes oldalakat ahonnan ingyen gamest lehet le töteni és ne féljetek vírus mentes az oldal...
  • grebber
    #155
    Conflict: Global Terror

    [2004-12-10 @ 17:26 - ZeroCool]

    Az SCi Games a mai napra időzítette Conflict sorozatának legújabb tagjának bejelentését. A Global Terror 2005 ősze körül kerül a boltokba. A Pivotal Games fejlesztése a folyamatosan növekvő terrorista krízisekkel foglalkozik majd, több, valóságban is megtörtént eseményt újradolgozva. PC-re, és a két vezető konzolra jelenik majd meg. Az első képekre sajna még várni kell :(

    info:Gamestar
  • steweee
    #154
    egy rövid kérdés ? jó ?
  • KranaZoli #153
    Asszem az az uccsó pálya, de nem ott van vége.

    Szal kezdődik azzal, hogy kilövöd a tankot ami az út végén áll.

    Aztán eljutsz odáig ahol van az tiszt és az embereivel öldösi a sárgákat, segítesz neki (segítetek).

    Nem messze Tőle fel lehet venni egy rakás muníziót.

    Itt özönlenek a sárgák. Jó ideig nyírni kell őket, majd megint dumál a tiszt v.mit. Ekkor el kell menni egy tankig. Más út nem igen van :) Aztán be kell szállni ebbe tankba és innen a tankal kell továbbmenni egy helikopáter leszállóig. Aztán asszem ott volt a vége.

    Ha még nem vagy túl rajta akkor javaslom, hogy egészen idáig, vagyis a tankba beszállásig lehetőleg ne használj fel egyetlen mentést se, mert utána is gázos lesz a téma.

    Remélem egyről beszéltünk :)
  • Johnny Rico
    #152
    nya akkor kerdes: a varosos palya az utolso? amikor oda kell menni a tobbi bakahoz, ott tortenik valami, azon kivul, hogy idovel legyiljoljak az embereimet? mer az ugye a primary mission hogy jussak el, de ott gagyog valamit a tiszt aztan kimulik, en meg csak lodozom a sargakat akik nem akarnak fogyni aztan ok nyirjak ki az emberimet, na hogyis vanez?:D
  • KranaZoli #151
    No, ez a templomos pálya naggyon jó volt. Asszem elérkeztem az első igazán nehéz és szivatós részhez: 1st. Air-Cav

    Gondolom nem vagyok vele egyedül, jól beszoptam az elejét. Feltömtöm az osztag minden tagját munícióval (v.mi újabb küldire számítottam) aztán megkeresem a fószert, v.mi Marshall vagy mi a rákrossebb rangja és az eligazítás után bekapunk egy szép bombatalálatot, amitől mind a 4en elperecelünk. :(((

    Szitkozódtam rendesen. Ezt direkt csinálták ilyen szivatósra a szemetek!

    Aztán jön az ellenség és látom ez nem lesz sétagalopp. Úgyhogy tegnap este hanyagoltam is :)
  • KranaZoli #150
    No, közben én is megkaptam a gammát. Megírom a saját szubjektív véleményem.

    Most ott vagyok, hogy motorcsónakkal kellet végigdzsalni a folyón és ami utána jön. (legalábbis asszem) Közben még nyomom a Spliti2 is, így párhuzamosan néha nem tudom melyiket hol hagytam abba.

    1.) Szerintem jobb mint a DS2. A grafika tetszik és az is, hogy végtagok is szakadnak egy-egy találat esetén.

    2.) A játék elején a "kiképzés" rész nagyon tetszett. Ill. az átvezető intrók-ban, hogy miket szerencsétlenkednek az sem semmi.

    3.) A zene is nagyon király, bár Hendrix bácsit mindez idáig hiányolom, vagy nincs jó fülem. Szerintem a Vietnam-os hangulatot Hendrix zenéivel lehetne a legjobban visszaadni (bár lehetséges, hogy majd csak ezután lesz)

    4.) Örülök, hogy előtte játszottam a DS2-vel, mert így a csapatomat jobban tudom irányítani és kezelni az egyes cuccokat. Pl. én azt szoktam csinálni, ha lőszer kell márpedig kell (mondjuk én nem bánom, hogy kifogy), hogy 1ik user-el eksön után végigmegyek a pályán oszt adott fegyverhez odahívom azt a user-t, akinek adni akarom. Ill. ha néha előre császkálok mondjuk egy másik user-el és rossz irányba mentem :) akkor nem visszamegyek, hanem átváltok a jó helyen álló user-e és azzal hívom magamhoz a tagokat :) Így mindenkit el tudok látni cuccossal, főleg a gránátokat szoktam másnak adni, mert mire én kiválasztom addigra másik user már el is dobta és fejlesztem ama képességét, hogy Ő legyen a fő gránátos a csapatban.

    5.)Azonban ezzel a fegyver felvétellel vannak aggályaim. Ha ott hever az a kibaszott csúzli és másik user-em teljesen üres, akkor mé nem tudja felvenni szerencsétlen?! :o Az elején szívtam ezzel. Mondom, miért döglünk meg mindig :o Átváltok a többi user-e, nézem ennek sincs tölténye, annak sincs. A francba! Szal ezt megcsinálhatták volna, ha v.melyik kifogy teljesen akkor vegyen már magához muníciót, vagy sikítson, hogy töltény kellene neki!!!

    6.) Ez a redukált mentési rendszer nekem sem nagyon tetszik. Főleg a miatt, hogy ha küldi végén mentek, ami a következő küldinek az eleje, akkor kúrva kevés tud lenni ez a mentési szisztéma. Bár kétségtelen, hogy így nem lehet csak úgy végigrohanni az esőerdőn :)
    Ill. én próbálom is kiélvezni azt, hogy osonunk :) Csak volt már olyan, hogy elfogyott a mentésem és még nem értem a pálya végére, de már jókora távot megtettem és mennek kellett vhova. Gépet nem kapcsoltam neki, hogy ne kelljen az uccsó mentés óta megtett métereket újra legyalogolni :(

    7.) Közben eszembe jutott hol vagyok pontosan. Ott, hogy beértünk egy VC faluba és egy csaj lett az idegenvezetőnk :)

    8.) Igazán jó lenne eldönteniük a játék fejleszőinek, hogy most ez FPS, vagy TPS és arra kihegyezni a gammát. Szerintem a karakterek mozgása azé ticcsen annyira kifinomult mint Sam Fisher-é a Spliti-ben ahol jó nézni külső kamerából Sam mozgását. A belső nézetben meg mi értelme annak, hogy ilyen pocsékul oldották meg a fegyver láthatóságát :o Ez csúcs!
    Én úgy játszom a gammát, hogy FPS és eltűntetem a fegyvert és csak célkeresztet használok.
  • Shep
    #149
    Na végigvittem, hát ez totál ugyanaz volt mint a desert storm, a végére megint bedurvítottak, főleg a városos pályán, mikor a semmiből teleportálódtak elő az ellenfelek, nem győztem gyógyítani az embereimet, összességében elég jó hangulata volt, főleg az átvezetők miatt, de néhol tul dúrvára sikeredet, meg ez a 3 mentéses dolog miért maradt meg nem tudom, na mindegy.
  • Glpetyus
    #148
  • Shep
    #147
    hát marha jó ez a játék, eljött közénk a vietkongok istene is, a városos pályán a levegőben mászkált és hallhatatlan volt, hát nem jópofa, nem is tudtam még megcsinálni a pályát, remélem most az újratöltés után az istenük nem átogat meg minket.
  • Shep
    #146
    közben megtaláltam a kiutat, hát óriási még egy pálya és alig van lőszerem, ezt utáltam az előző részben is elindultam vmennyi lőszerrel utánnam eg nem győztem szedegetni a hulláktól, mert az enyém elfogyott.
  • Shep
    #145
    A 4. pályán /ha jól emlékszem/ a pálya végén a vietcong bázisról kellene eljutni a menekülési pontra de nem tudok sehol kimenni csak visszamenni tudok arra amerre jöttem, az előző pálya volt a helikopteres, mikor ledobtak a dzsungelbe és a helit meg szétkapták? Ezen a pályán vannak az anti arcraft gunok is a bázis közepén áll 1 /2ről ír én egyenlőre ezt láttam csak.
  • KranaZoli #144
    Mondjuk ennyire részletesen már nem emléxem a Desert Storm 2-re, hogy abban milyen is volt pl. a célzás?, de azé nem annyira rossz amiket írtatok róla.

    Először a DS2-t is nehezen szoktam meg, aztán végülis rabul ejtett amikor rájöttem az apróbb "trükkökre" és alkalmazni és kezdtem őket (csapattársak "bevetése").

    Nem ez az első játék amiben asszem visszaköszönnek előző részekhez kapcsolódó küldik, meg gondolom nem is az uccsó :)

    Arról tudtok-e v.mit, hogy lesz-e hozzá magyarítás?
  • Doma #143
    Sztem sokban hasonlít a Desert Storm 2höz, ebben a "kiképzés" már Vietnámban van egy táborban ami egy kicsit jobban sikerült itt mint a DS2ben. Annyi még a változás hogy itt vannak bonusz feladatok amit civilektől vagy más katonáktól kapsz. Nem sok plusz de ez egy kicsit élménydúsabb mint az elődjei! Legalábbis sztem. Majd meglátod! Van egykét pálya ami viszont kisértetiesen hasonlít a DS2 höz, pl itt is foglyul ejtenek és szabadulni kell...
  • Shep
    #142
    A belső nézetes célzás használhatatlanságát, fél képernyőt takaró társakat ábrázoló panelt, jó kis hangulatos küldiket+átvezetőket, nagyszerű dzsungeles pályákat, szóval ha tetszett az előző rész ez is fog.
  • KranaZoli #141
    Látom öléggé ugyanazok az arcok vannak ebben a topic-ban, mint a ShellShock Nam '67-ben :)

    Így hát itt újra nem teszem fel azt a kérdést...

    Nekem bejött a Conflict Desert Storm II. c. játék. Ezt pár nap múlva kapom meg. Mit várhatok a Desert Storm II.-höz képest (miben jobb, rosszabb)?

    Köszi!
  • Shep
    #140
    jobb hát, de mondjuk az se annyir rosz, csak tudnék már hatástalanítani.
  • Rusy
    #139
    köszi megnézem
  • Sir IvanHoe
    #138
    Tankok elott ugy lehet mozogni, hogy hasznalod a fustgranatot.Aztan valahol mindig lehet talalni egy RPG-t.
  • Rusy
    #137
    a shellshoc, szerintem nagyon gatyi, ez se az év játéka de szvsz sokkal jobb...
  • Shep
    #136
    csak most kezdtem el, mert még befejeztem a panzerst, a shellshockban meg nem tudok csapdát hatástalanítani nem reagál egyik gombra se. Ebbe most tartok ott hogy leszáltunk a helivel és jön csárli mint állat, szóval a hangulat megvan csak ez az eltoszott célzás ne lenne, mondjuk a selsokké se jobb.
  • Rusy
    #135
    van egy olyan pálya hogy lövészárkokba megyünk the offensieve, ott van egy tank, és azon egyszerűen képtelen vagyok átjutni, a tankot nem bírom kinyírni, meg egyesével se tudok átmenni mert valakit mindig kinyírnak...
  • Doma #134
    Kérdés! Amikor foglyul ejtik a csapatodat "Orosz rulett" nevű pálya. Van egy szintén bezárt öreg vietnámi a bázisban, akit ha kiszabadítasz bónusz, az a bónusz küldetés! Ki is engedtem az öreget és akkor nekiállt valami titkos felszerelésről dumálni, gondoltam majd odavezet... Nem így volt csak simán L tünt a pályáról... Valaki esetleg tudja hogy miről dumált az öreg???
    A szitu ugyanaz volt mint Conflict Desert Storm 2 ben csak annyival másabb hogy itt a tata bekevert ezzel a titkos cuccal...
  • hiba
    #133
    nem? hol tartasz?
    en mar reg elbuktamm 2-3. palyan a megyek azt hent modszeremmel :)
  • Shep
    #132
    hát ez óriási a desert stormban nem volt ilyen marhaság, valamint marhára zavar hogy a fél képernyőt elveszi a fickók képe /nem lehet kikpcsolni vhogy?/ régen az sem így volt. na mindegy a játék ezeken kívül jó, a shellshocktól mindeképpen, bár az csak egy sima hent játék ez meg azért csapatos, bár taktika nem igen kell.
  • hiba
    #131
    es most ott uvoltozik veled a kikepzotiszt? :)))
    jlold ki az embered mutass ra medicinre utana azzal az emberrel a serultre.

    neha magukat tapoljak a tarsak de csak neha :)
  • hiba
    #130
    igen, ez direkt ilyen fos, valmi effekt van rajta es le is van lassitva az ido mulasa eleg hasznalhatatlan olykor, meg lassu is