68
Mi van a városban?
  • Kepek
    #68
    A Google és a BKK harmonizált lámpahangolással segíti a közlekedőket Budapesten
  • Kepek
    #67
    "Ezért rohadsz a dugóban Pesten" Totalcar
  • Kepek
    #66
    Teljesen autómentessé válik a Városliget

    "Az M3-as autópálya felől érkező autóforgalom számára 1500 férőhelyes új P+R parkoló épülhet az autópálya-bevezető-Hungária gyűrű-Mexikói út csomópontjában, a Mexikói úti kisföldalatti-végállomásnál."

    "új közúti és villamosfelüljáró tervezését kezdi meg a BFK a Nagy Lajos király útja és Szegedi út vonalában, a váci vasútvonal és Rákosrendező fölött, a Béke térig. Az új felüljáró összeköti Zuglót Angyalfölddel, tehermentesítheti a Hungária körutat és segíthet az M3-as autópályáról érkező forgalomnak az autók elől elzárt Városliget elkerülésében."

  • Desiderata #65
    UP!
  • blackgamer
    #64
    index szerint dugó volt, máshol azt mondták zökkenőmentes a Keleti lezárása

    kamionosok meg tüntetnek, mert ki akarják őket tiltani sok helyről

    szép lesz ha holnap elözönlik a Hungária körútat, bár eddig is annyi volt belőlük mint a nyű
    persze amíg nincs végig körgyűrű addig nincs mit tenni...
    de egy csomó kis ösvényt ismernek és szűk kis utcákban próbálják levágni az utat, erről leszokhatnának
  • blackgamer
    #63
    ma egy markoló csúszott le a vontatóról...

    vasárnap meg lezárják forgalom elől az egész Keleti pu.-t több hétre
    nem tudom hogy gondolják, akkora dugók lesznek hogy ihaj
  • Grenzjager
    #62
    Harminc autós kapott defektett egy csaknem fél méter mély kátyú éles peremén a budai alsórakparton. Esős időben több gondot okoznak a pocsolyák alatt rejtőző úthibák.

    Legalább harminc autós szenvedett durrdefektet hétfőn (jan.1. - Grenzjäger) egy friss kátyú miatt a budai alsórakparton a Lágymányosi-híd és a Petőfi-híd közötti szakaszon a TV2 híradójának értesülései szerint. A rakparton egy mintegy egy méter átmérőjű, negyven centi mélységű, élesre tört szélű kátyú okozott gondot.

    A kátyú a TV2 tudósítása szerint alig látható, ezért nem is mutattak róla képet esti élő bejelentkezésükben. Az RTL Klub híradójának napközbeni felvételein azonban annak ellenére is jól látható volt a kátyú, hogy javarészt vízzel volt teli.

    A TV2 egy később sugárzott bulvármagazinjában egy Thököly úti kátyúról is beszámolt. Az RTL Klub összeállításában megkérdezett biztosítási szakemberek szerint a legtöbb kárbejelentés esős időben érkezik, ekkor ugyanis több kátyút is elrejtenek a tócsák.


    A Fővárosi Közterület-fenntartó Rt.-hez 2005 első három negyedévében 3604 kárigény érkezett a kátyúkban meghibásodott autók miatt, ezek közül 2431-et találtak jogosnak. A társaság összesen 113 millió forint kártérítést fizetett az autósoknak.

    Sok a hiba
    Az InfoRádió néhány napja arról számolt be, hogy technológiai és szakértelembéli hiányosságokra vezethető vissza a fővárosi javított utak gyenge minősége. Almássy Kornél, a Műszaki Egyetem laborvezetője az InfoRádiónak megdöbbentőnek nevezte, hogy találtak olyan, szeptemberben javított útszakaszt, amely azóta ismét tönkrement.

    Almássy Kornél elmondta, hogy a szakemberek elsősorban a Fővárosi Közterület-Fenntartó Rt. munkáját vizsgálták meg, és a felújított utak több mint fele nem felelt meg az előírásoknak, "rengeteg volt a technológiai hiba". "A kátyút aszfaltozás előtt rendesen ki kell tisztítani, körbe kell vágni. A bedolgozandó aszfaltot össze kell ragasztani a meglévő felülettel, amit egy úgynevezett bitumenes kenéssel oldanak meg, ami sok esetben elmaradt" – fogalmazott a szakember.

    A Műszaki Egyetem felmérése szerint csupán az esetek 40-50 százalékában alkalmazták ezt a technológiát.


    Mi a teendő?
    1. Hajtson jól bele egy kátyúba, törjön a felni, szakadjon a gumi, deformálódjon el a tengely!

    2. Azonnal álljon meg és nézze meg, hogy a kesztyűtartójában ott van-e az ilyen esetekre rendszeresített kátyú-fényképezőgépe. Ha megvan, csináljon képeket arról az átkozott gödörről, a szakadt gumiról, a törött felniről vagy az eldeformálódott tengelyről!

    3. Kényszerítse a járókelőket, hogy tanúskodjanak, mindenképpen hívjon rendőrt vagy közlekedési szakértőt, akikkel jegyzőkönyvet készíttethet!

    4. Ne felejtsen el utánanézni annak, hogy van-e tábla, ami esetleg figyelmeztetett az úthibára. Ha szerencséje van, nincs. Ha nem ment túl gyorsan és nem ivott, már van egy kis esélye!

    5. Most jön a neheze: nyomozza ki, hogy ki az út kezelője. Vigyázzon, ez nem lesz könnyű mutatvány: lehet az állam, a helyi vagy megyei önkormányzat, Budapesten a fővárosi vagy kerületi helyhatóság esetleg más közútkezelő társaság. Ez ügyben érdeklődhet az Állami Közúti Műszaki és Információs Közhasznú Társaságnál.

    6. Ha nem működőképes az autója, szerezzen egy másikat, hívjon taxit vagy vegyen buszjegyet, mert személyesen kell öt napon belül bejelentést tennie a kárról a közút kezelőjénél.
    (index)
  • Grenzjager
    #61
    A BUDAPESTI KÖZLEKEDÉSI FELÜGYELETNÉL DOLGOZÓ KÖZLEKEDÉS MÉRNÖKÖK ADJÁTOK VISSZA A DIPLOMÁTOKAT !!!!

  • Grenzjager
    #60
    ...megint felhúztam magam az Alkotás út lámpáin

    ... kersztbe zöld, igaz nem jár arra a lélek sem....
  • Grenzjager
    #59
    ahhoz mi magyarok nem értünk és soha nem is fogunk....
  • Prank
    #58
    előbb utakat kéne csinálni:)
  • Grenzjager
    #57
    Bárhol Európában a közlekedési lámpa arra való, hogy segítse a forgalmat.


    Magyarországon a közlekedési lámpa arra való, hogy gátolja, akadályozza a forgalamat...


    A TÖKÖM TELE VAN AZ ALKOTÁS ÚTTAL, HOGY SOHA NEM LEHET OTT HALADNI MERT NEM TUDJÁK EZEK A ROHADÉKOK BEÁLLÍTANI A LÁMPÁKAT...

    ..tudnák, csak nem akarják...

    mert ugye ha minden budapesti autó csak 1 liter benzinnel fogyaszt többet naponta....


    ...ide nekem egy közlekedés mérnököt!!!
  • seAke
    #56
    Nem mindenért!
  • Lteebee
    #55
    Én is autós.
  • Mike
    #54
    nem kéne a tömegközlekedőknek mindenért az autósokat okolni
  • Galy
    #53
    mivel visszavezethető ....sajnos
  • Lteebee
    #52
    Egy látszólag kultúráltan vitázható témából is flame-et tudnak kavarni...
  • Mike
    #49
    ott a szó, legálisan
  • Mike
    #47
    olvasd el újra

    a modatod azt sugallja, autózni illegális
  • Mike
    #46
    ja ok :)
  • Efreet
    #44
    rá rá lett szólva, és közöltem hogy ITT NINCS politizálás.
    ezekután te megtetted, töröltem. ennyi.
    Dzsini nem moderátor, én vagyok az. és az általánosban továbbra sincs politizálás, megtanulhattad már.
  • Mike
    #43
    azt irta, hogy szopjanak az autósok, egyébként nem tudom mi kifogásod lehet az ellen, amiket irtam, max az, hogy nem egyezik a véleményem a tiéddel
    ha pedig ezért bannoltok ám rajta


    te pedig ezt irtad: "aki otthon hajlandó hagyni a kocsiját hogy legálisan, fizetve tömegközlekedjen" ergo most illegálisan, nem fizetve közlekdik az auótjával

    harmadrészt nem én jöttem a politikai dumával


    ennyi
    ha most ezért bannolsz, visszaélsz moderátori helyzeteddel
    ha ez megtörténik, akkor részemről úgy gondolom, moderátor ne fórumozzon, vagy ha igen, akkor ne legyen egyenlőbb az egyenlők között

    ajánlom magamat!
  • Mike
    #42
    milyen igaz
  • Mike
    #40
    megmondom: lincs

    egyébként nagyon antiszociálisak vagytok
    nulla toleranciával, és empátiával
  • Mike
    #38
    magadat
  • Mike
    #37
    nahát cat, ezzel nem loptad magam a szivembe

    éjjel se lehessen kocsival járni? aztán miért nem?
  • Mike
    #36
    nézd meg magad majd 10 év múlva okoska
  • Mike
    #35
    ugyan motorosként kit szidsz?
  • Mike
    #34
    külföldön a biciklisávban lehet gyalogolni is
    érdekes módon ott nem akarják az emberek egymást kiturni, mások rovására közlekedni, hanem elférnek békésen
  • Mike
    #33
    igen, a bringázást lehetne erőltetni

    de ahhoz más mentalitás kellene

    minden téren
  • Mike
    #32
    az autósok igy is kurva sokat fizetnek, de lassan nem kapnak érte semmit, a szar kátyus úton kivül

    egyébként meg szopjál te, bazze
  • Mike
    #31
    a mesében talán
  • Mike
    #30
    miért, szerinted a benzint lopják?

    eszem megáll
  • Crokin
    #28
    Jövőre összeomolhat a fővárosi közlekedés.

    Index
  • mikike
    #27
    vigyázz!
    ez berakja neked!

    ma voltam pesten, rettenetes volt
    az őrs vezér tértől a lágymányosi hídig egy óra csigatempóban!
    de odafele is ugyanennyi volt
  • Efreet
    #26
    provokálsz? :>
  • Buddy
    #25
    mit csinálsz, belerakod a lámpádba? :))
  • Dzsini
    #24
    (hmmm... ezt Efreet-el kellett volna... na mind1, bár így kevésbé ijesztő ;) )
  • Dzsini
    #23
    kettő. többet nem szólok, moderálok aztán repül a topic...
  • mikike
    #22
    a te véleményed téged minősít, az övé pedig őt

    de szerintem buddy véleményét többen osztják