Ötvös Tibor

Lehet egy Gears of War FPS


A Gears of War sorozat az X360 legsikeresebb külső nézetes akciósorozata.

Ám nem elképzelhetetlen, hogy egyszer FPS-nézetbe vált a sorozat. Legalábbis nem zárta ki ennek a lehetőségét Rod Fergusson, az Epic producere. "Hiszek abban, hogy soha nem szabad azt mondani, hogy soha. Minden attól függ, hogy adott pillanatban mik a piac igényei és a rajongók mit szeretnének a továbbiakban."


"Épp ezért nem mondjuk, hogy soha nem lesz Gears of War FPS, de jelen pillanatban ez nem nagyon foglakoztat minket. Megnézzük, milyen dolgoknak van értelme és abba az irányba indulunk el."

Jelen pillanatban a People Can Fly dolgozik a Gears of War: Judgement címet kapott epizódon, mely a megszokott játékmenetet és megvalósítást hozza vissza a szériába.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Bhalage #6
    fullra vegig nem de jatszottam vele termeszetesen
  • lestyanrobi #5
    Végigjátszottad egyiket is? Nekem is ez a benyomásom az egészről, de soha nem fikáztam, mert nem játszottam vele eleget ahhoz, hogy megtehessem. Ha jól emlékszek, fél óráig játszottam vele, utána egyből töröltem, mert annyira nem tetszett. Számomra totál 0 volt az egész játék érzésre. Pedig általában minimum 1-2 óra esélyt adok azoknak a játékoknak is, melyek az elején nem tetszenek...
  • Bhalage #4
    ez a gírz mekkora egy fostenger sorozat, és ez volt a megalegjobb jatek? lol nagy nulla, szar tortenet, buzikineztu szereplok, szar fegyverek, szar ekson, kurvakicsi csopalyak. ez kell az egybites nepnek gírz! igenyes ..
  • Zocsi #3
    jólvan. fogalmazás per nyelvtan egyes!
  • Zocsi #2
    +1, maximálisan egyet kell értsek veled. Én mondjuk inkább TPS párti vagyok, de ez főleg amiatt van, mert egy TPS-ben általában több szerepet kap a dráma és mesélősebben lehet a történetet előadni, könyebb azonosulni a karakterekkel, és persze tök más vizuális élményt ad, etc.
    A GoW mindig is TPS marad a rajongók körében, mert az egész atmoszféra úgylett kitalálva, hogy úgy működjön. Számos más példa van rá, hogy igen fasza játékokat lehet ilyen design-ra írni (pl. ME vagy Dead Space sorozat, csak hogy párat említsek).

    Rod bácsi abszolúte piaci alapon fog dönteni, nem akar hitvallásokba bocsátkozni, mert az nem az üzletemberek fő jellemzője. Nem fog kijelenteni semmi olyamit, amit később megbánna, ez érthető. A gamerek között meg már rég óta evidens, hogy a játékipar a befektetők érdekei alapján muzsikál. A mai tendenciák erőteljesen a folytatásos / sorozatfelélesztéses trendet mutat, szóval én nem leszek meglepve ha bejelentik egyszercsakmajd...

    Az meg hogy egyszerre legyen mindkettő? Talán voltak már erre próbálkozások a múltban, de szerintem pont a műfajbeli különbségek miatt nem a legbölcsebb próbálkozás. Meg talán programozhatóság szempontjából is kényes lenne a dolog... de ezt most inkább nem fejtem ki.
  • Zero 7th #1
    Nem értem, hogy mi a repedt heréért variálnak? Komolyan, agyam durran el, amikor egy FPS-t átpakolnak TPS nézetbe, mert azt igencsak rühellem. Gondolom fordítva is vannak vele páran. Semmi gond addig, amíg nem kezdik el tönkrekúrni. Vannak FPS-ek, vannak TPS-ek, meg lehet találni mindenkinek a kedvére valót.

    De egy sorozatot áttenni egyik módról a másikra, az eléggé a kurvaannyukat kategória. Nyilván az a cél, hogy több vásárlót vonzzanak be vele, de szerintem legalább ugyanannyit buknak is rajta a régiek közül.

    Mondjuk persze a legkorrektebb az lenne, ha minden akciójátéknak lenne FPS és TPS nézete is, de hát ugye ennyi észt nem szabad belőlük kinézni, meg hát tíz dollárral drágább is lenne mindkettőt elkészíteni...