Ötvös Tibor

UFC Undisputed 3

Az UFC Undisputed széria az első részével bebizonyította, hogy megfelelő szakértelemmel és odafigyeléssel lehet egy fogyasztható és könnyen irányítható MMA játékot készíteni.

Sajnos a második rész a bonyolultabb harcrendszerének és irányításának köszönhetően már kevésbé volt sikeres, ám a harmadik epizóddal mindent jóvátettek a fejlesztők. Itt van mindjárt az eddigieknél sokkal alaposabb felkészítést nyújtó Training mód, melynek elvégzése után már csak rajtunk múlik, kit mikor verünk meg.



A játék gerincét természetesen továbbra is a Karrier mód adja, melyben azonban történtek változások. Eddig az volt a legnagyobb baj, hogy két harc között elég sok időt kellett a különböző statisztikákkal töltenünk. Most azonban ez az idő lerövidült és szerencsére megjelentek új edzési és erőnléti módszerek, melyek még ezt a kis időt is változatossá tudják tenni.

Megjelent a Game Plan opció, mellyel a következő ellenfelünk mérkőzéseit tekinthetjük meg, kielemezhetjük a gyengeségeit és valóban felkészülhetünk a küzdelemre. Ez egyébként elég fontos, hiszen így eldönthetjük, milyen edzést kövessünk a következő pár napban, hiszen hiába edzünk lábra, ha ellenfelünk kiváló földharcos. Helyette érdemesebb kicsit a birkózásra gyúrni illetve a védekezést erősíteni.



Az UFC Undisputed 3 továbbra is rengeteg harci stílus van jelen, melyeket vegyíthetünk is. A legfontosabb azonban, hogy az előző részekkel ellentétben valóban csak rajtunk és a felkészülésünkön múlik, hogy egy-egy küzdelem sikerrel zárul vagy elbukjuk. A játék során egyszer sem éreztem azt, hogy a gép csalással nyert volna.

Egy szó, mint száz az UFC Undisputed 3 messze a jelenleg piacon lévő legjobb MMA alkotás és ha az Electronic Arts valóban be akar törni eme piacra, akkor az MMA című alkotásuknál jobbat kell letenni az asztalra.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Szefmester #2
    Nem fognak... Sajnos a bunyós játékok két részre szakadtak, vannak a csillogó villogó effektparádék ahol lassan már az alap mozdulatok is hiteltelenek, és vannak a bonyolult szimulátorszerűek. Bár én ez utóbbiakat szeretem jobban, de elhiszem hgy nagyobb igény van arra hogy rángasd a joyt (már ha vettél olyan kontrollert), vagy csépeld a gombokat és csak azt lásd hogy pörög a kombó számláló, miközben a képernyőn csak villogást látsz a hatalmas giga-ultra-brutál támadások miatt.
  • nlght #1
    csinálhatnának ezen az elven zajló új mortal kombatot