Ötvös Tibor

A Star Trek: Infinite Space lesz a legjobb böngészős játék?

Korábban már beszámoltunk arról, hogy a Keen Games javában dolgozik a Star Trek: Infinite Space címet kapott, ingyenesen játszható böngészős programon, melyet ma bővebben is bemutattak a sajtónak.

A játék az Űrszekerek időrendjét tekintve a Star Trek: Deep Space Nine harmadik és hatodik évada között játszódik, a Dominion War idején. Aki ismeri a sorozatot, az pontosan tudja, hogy ez a háború kulcsfontosságú szerepet töltött be a történetben és a játékban olyan eseményeket élhetünk át, melyeket a sorozatban nem láthattunk. A történet megalkotásához a készítők felkérték a Star Trek Enciklopédia két szerzőjét, Michael és Denise Okudat és a Star Trek: The Next Generation forgatókönyvíróját, Lee Sheldont is, akik tanácsokkal látták el a készítőket.



Az Infinite Space a Unity Web Playert használja majd, melyet egyébként a Tiger Woods Online is használ. Az eddig látottak alapján a program simán felveszi a versenyt a többi letölthető játékkal. Az Infinite Space a Star Trek: Armada és a Star Trek: Starfleet COmmand megoldásait emeli át, de javít azok kivitelezésén. Induláskor rögtön a hajónkat láthatjuk, melyet a megszokott WASD gombokkal irányíthatunk. Az egérrel a különböző akciókat választhatjuk ki és támadni is így tudunk majd.

Mindezek előtt azonban el kell készítenünk a profilunkat és bejelentkezés után megkapjuk a hajónkat, mely az elején csak nagyon alap felszereltséggel rendelkezik. Mint minden játékban itt is a különböző küldetések teljesítésével kapunk Tapasztalati Pontokat, melyek segítségével szintet léphetünk. Bizonyos tapasztalat elérése után egyre nagyobb és komolyabb hajókat kapunk, melyekre már legénységet is kell toboroznunk. Minden egyes "alkalmazottunk" egyedi képességekkel rendelkezik majd, melyek jól jöhetnek egy-egy küldetés során.



Sajnos egész armadák felett nem vehetjük át az irányítást, de maximum 5 barátunkkal karöltve alkothatunk különböző csapatokat és így együtt lehet letudni a nehezebb küldetéseket. Feladataink elég változatosak lesznek: területek felfedezése, diplomáciai tárgyalások és természetesen a különböző célpontok likvidálása mind felbukkan majd. Az ellenséges népek között ott lesz majd a Cardassian, Romulan, Dominion és természetesen a Klingon faj is, akik ellen majd különböző stratégiákat kell bevetni.

Jó hír, hogy nem csak a jófiúk oldalán szállhatunk harcba, hiszen a játék elején választhatunk, hogy Klingonként vagy Szövetségi katonaként indulunk utunkra. Az Infinite Spaceben fontos szerepet kap majd a pénz is, melyet a különböző bolygók átkutatásával (lásd Mass Effect 2) és az ott található nyersanyagok kitermelésével szerezhetünk.

A Star Trek: Infinite Space minden rajongó igényét kielégíti majd és bár hivatalos megjelenési dátummal még nem szolgálhatunk, de a látottak alapján a fejlesztés nagyon előrehaladott fázisban leledzik, így szinte biztosra vehető az idei premier.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Jakuza001 #19
    Valoban de nem a linkeden, hogy pontot kapj:

    http://en.landing.startrek-is.com/
  • mustang08 #18
    Ha-ha még most sincs kint a béta teszt határideje sem, pedig emlékszem, hogy még tavaly tavasszal volt kiírva, hogy beta test comming soon in summer.
  • Anor #17
    http://en.landing.startrek-is.com/?kid=5-51007-51006-1105-120121b1

    Lehet jelentkezni BETA tesztelésre! ... ami még mindíg nem tudni mikor indul :( :(
  • Anor #16
    Mikor jelenik már meeeeg!!!!!!
  • hdo #15
    A föderáción kívül mindenhol van pénz.
  • cateran #14
    Jah, de mondjuk a Ferengiken kivul nem sokan hasznaljak:S Az erteket meg "csak" az adja, hogy replikalhatatlan....
  • NEXUS6 #13
    Vazze leesett.
  • hdo #12
    "Ne is zavarja őket, hogy a Star Trek univerzumban nem volt pénz. :)"

    Akkor a "gold pressed latinum" - ha már DS9 -, amivel például Dabo-t játszottak az mi volt?

    Amire te gondolsz az az, hogy a föderáción belül felszámolták a pénzt, a föderáción kívül még ugyanúgy volt!
  • mijki #11
    "És most nem tudom megállni, hogy ne folytassam. Technológiailag bizony lehetőség lenne egy nagyon bonyolult játék megalkotására is: EvE szerű játék, ST, vagy akármelyik univerzumban, de bolygón történő leszállással, sőt akár azon történő FPS/TPS bolyongással. Ez nem olyan nagy cucc, anno a Frontier egy egész galaxist tudott a mászkálást leszámítva egyetlen floppy lemezen megvalósítani.
    Lassan eltelik 20 év a megjelenése után és ugyan ezt a kor színvonalán senki nem csinálta meg. Ilyenekből azért le lehet mérni, hogy a játékipar nagyjából azért alkotói válságban van."

    Itt a megoldás: http://www.infinity-universe.com/Infinity/index.php
  • NEXUS6 #10
    Minden frencsájzban van pénz, kérdés, hogy sikerül-e eladható terméket csinálni?
    Gyakorlatilag a marketinget megspórolják, hiszen a sorozat, az eddigi játékok egy ismert nevet építettek föl. A rajongók milliói kattanhatnak rá csak emiatt egy pill alatt. Próbáld meg ugyan ezt egy kezdő, noname böngészős játékkal. Ja ha van valódi ötleted akkor sikerülhet. Na ja, de tartok tőle itt nem sok ötlet lesz.

    Amúgy van némi előrelépés, csoszogás, hiszen az eddigi legígéretesebb Frontier klón projekt (Infinity) eljutott odáig, hogy az enginet már önállóan reklámozzák. Szal akár lehetne végre valahára ilyen gámát csinálni. Más kérdés, hogy a játék maga kb lehet, hogy még a DNF-et is lekőrözi fejlesztési időben, még seholsincs.
    Jellemző az is, hogy ez is gyakorlatilag egy garázsfejlesztés.

    A nagy kiadók, úgy tűnik hanyagolják továbbra is ezt a területet, messze elkerülik, inkább arra vadásznak, hátha valami Rezidens Emil, vagy hasonló agyatlan zombimészárolós játék következő részének jogaira lecsaphatnak.

    Nem csoda, hogy adott körülmények között a birka, madár, pingvin, kögolyó kilövős, meg defender stílusú kvarcjátékszintű böngészős alkalmazások tarolnak a neten. Ez ma a játékipar, nem csoda, hogy válságról beszélnek a kiálításokon a fejlesztők.