Ötvös Tibor

Age of Empires - eredetileg hét korszak lett volna

Az Age of Empires eredeti tervei szerint hét korszakra osztották volna az emberiség fejlődését, de végül maradtak négynél.

Az Ensemble Studios bátor húzásának köszönhetően a Microsoft egy igazi kultikus stratégia-menedzsert tudhatott a magáénak, melynek elméletileg készül a negyedik fejezete is. Azonban az első fejezet fejlesztése során akadtak nehézségek és alkalmanként sokkal nagyobb fába vágták a fejszéjüket a készítők, mint azt az akkori technológiai eszközökkel meg lehetett teremteni. Ilyen például a korszakok száma.

Az eredeti tervek szerint ugyanis hét korszak során lehetett volna fejleszteni népünket és ez a bronzzal vette volna kezdetét. Minden egyes váltással új egységeket kaptunk és a játékos szabadon dönthetett arról is, hogy mikor lép át egy-egy korba. A végleges változatba aztán csupán a négy ismert került és a kőkorszakkal indult a játék. Ennek oka, hogy a technológiai fa és a különböző korszakok kapcsolata közel 80-féle fejlődést tett volna lehetővé és ez túl bonyolulttá tette volna a játékot.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!