SG.hu

30 millió dolláros reklámkampányt indít a Huawei

A Huawei eddigi legnagyobb volumenű fogyasztói promóciós kampányával készül az idei karácsonyi szezonra.

Az Emelkedj a magasba! (Ascend to New Heights) elnevezésű, 30 millió dollár összértékű promóció 15 földrajzi régió 45 országában zajlik, online és offline aktivitásokkal egyaránt. A kampány fontos mérföldkő az eddig elsősorban üzleti partnereknek, illetve rajtuk keresztül értékesítő vállalat számára a felhasználók közvetlen elérésében. Az Emelkedj a magasba! kampány részeként Shenzenben, Mexikóvárosban és Kuala Lumpurban egy-egy hőlégballont állítottak fel, amelyeket a játékosok virtuálisan emelhetnek feljebb különböző feladatok teljesítésével.

A magyar felhasználók 2012. december 30-ig a www.emelkedjamagasba.hu weboldalon, illetve a kampányhoz tartozó mobilalkalmazáson keresztül szerezhetnek pontokat, amelyek felhasználásával aztán a magasba juttathatják a hőlégballont. A játék fődíja egy kétszemélyes luxusutazás Dubaiba, szállással és teljes ellátással. Ezen felül a játékosok megnyerhetik a 25 db Huawei okostelefon vagy táblagép egyikét, illetve részt vehetnek a különleges kulináris élményt biztosító vacsorán 50 méter magasan a kivilágított Budapest felett.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!