SG.hu

Jutalmazza a Foursquare bejelentkezéseket a Lufthansa

A légitársaság új Blue Legends alkalmazásával a felhasználók meg tudják osztani az utazásaikkal kapcsolatos információkat a különböző közösségi média platformokon.

A Blue Legends a Foursquare applikáción keresztül lehetőséget ad a "checkin" funkció használatára a reptereken, várókban, illetve a Lufthansa járatokon - habár ez nem váltja ki a valós reptéri check-in-t. Az utasokat a Lufthansa oldalaira történő checkinekért különböző rangokkal és úgynevezett jelvényekkel díjazzák. Például a felhasználók a leggyakrabban megtett útvonalakon "Expert Pilot", avagy "Szakértő Pilóta" elnevezést szerezhetnek. Azok a korán kelők, akik 6 óra előtt csekkolnak be, "Early Bird", avagy "Első Fecske" jelvényben részesülnek. Továbbá mindenki, aki a Lufthansával 388 000 kilométernél nagyobb távot tesz meg, megkapja a "To the Moon", avagy "A Holdra" jelvényt. Mindezen felül pedig azok, akik rendszeresen csekkolnak be minél több Lufthansa oldalra - ezáltal folyamatosan gyűjtve a jelvényeket - a Blue Legends alkalmazás használatával valóban az "Egek Legendáivá" válhatnak.

A Blue Legends egy abból a tíz, úgynevezett Foursquare "Connected Apps" (Foursquare-rel összekapcsolt) alkalmazásból, amely a helyfüggő közösségi média platform, a Foursquare köré épült, és immáron elérhető béta verzióban a Foursquare galériában, avagy a www.lufthansa.com/blue-legends weboldalon. A Foursquare egy elsősorban okostelefonokról használt alkalmazás, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy a Foursquare checkin révén közzétegyék, hogy hol is tartózkodnak éppen az adott pillanatban, és mindezt megosszák a különböző közösségi média platformokon.

Azok a felhasználók, akik az applikációt használva rendszeresen "csekkolnak be" különböző helyekre, az "Expert Pilot" (avagy "Szakértő Pilóta") helyett elérhetik például a "Mayor" ("Polgármester") rangot. Az alkalmazás a felhasználó valós helyét rádión vagy GPS-en keresztül határozza meg, így azonnal láthatók azok a közelben található helyek (például éttermek, vagy turisztikai szempontból érdekes helyek), ahová a felhasználónak lehetősége van bejelentkezni.

2009-ben a Lufthansa kifejlesztette a MySkyStatus applikációt, amellyel az utasok automatikusan frissíthetik és oszthatják meg barátaikkal repüléssel kapcsolatos státuszukat a különböző közösségi média felületeken, valamint 2010 óta a Miles & More tagoknak lehetőségük van megosztani utazási tippjeiket a MemberScout.app-on keresztül.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!