SG.hu

A Vodafone ügyfélszolgálata nyert a Gfk versenyén

Mindhárom meghirdetett kategóriában aranyérmet szerzett, és ezzel kiérdemelte a "Best of Call Centers" díjat is a mobilszolgáltató a GfK Hungária Piackutató Intézet által alapított versenyen.

A világ negyedik legnagyobb piackutatója, a több mint 100 országban működő GfK Csoport magyar leányvállalata, a GfK Hungária Piackutató Intézet a Humán Erőforrás Alapítvánnyal együttműködésben - a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatásával - hazánkban is megrendezte a Top 10 Call Center-díj elnevezésű versenyét. A felmérés speciálisan képzett telefonos próbavásárlók részvételével zajlott, így az eredmények nemcsak minden szempontból objektívek, hanem részletesen kielemezhetők is.


Az értékelés során számos szempontot vettek figyelembe a GfK Hungária szakértői. Figyelmet fordítottak többek között az általános ügyfélkezelésre (pl. az automata rendszer érthetőségére, az ügyintézőhöz való eljutás sebességére, az ügyintézés hatékonyságára, az ügyintéző segítőkészségére és szakértelmére), a problémamegoldás hatékonyságára (ezen belül a beérkező panaszok rendezésének arányára és a problémás ügyfelek kezelésére) és az értékesítés támogatására is.

A Vodafone, mind az általános ügyfélkezelés, a problémamegoldás, és az értékesítés kategóriában a legjobbnak bizonyult a távközlés ágazatban, ezért a három aranyérem mellett, kiemelkedő teljesítményének elismeréseképp "Best of Call Centers" díjban is részesült. Mindezek mellett az "Együtt a Minőségi Ügyfélkapcsolatokért" díjat is átvehette, mellyel a Humán Erőforrás Alapítvány a Vodafone ügyfélkapcsolati területen végzett kiemelkedő szakmai munkájáért és az együttműködésért mondott köszönetet.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • RiSeForMuSiC #1
    ROFL

    Akkor egy kis ellenpélda: teló rendelés Net Shop-ból: másfél hét után semmi, Call Center szerint feldolgozás alatt, többet nem tud, emailes érdeklődésre HÉT (7) nap múlva válaszoltak (Amazon.com-tól ha rendelek és gond van 24 órán belül reagálnak). Közben a telót lemondtam a díjnyertes Call Centeren át, de ennek ellenére a nagy késve megjövő emailes reagálásban még a kiszállítást ígérték. (Nem beszél egymással a Net Shop személyzete és a Call Center?).