MTI

A Sony Ericssoné a magyar mobil-készülék piac negyede

A Sony Ericsson tavaly a világpiacon elérte a 10 százalékos részesedést, míg Magyarországon a mobil-készülék piac negyedét mondhatja magáénak - mondta Wágner Tibor, a társaság közép-európai igazgatója pénteken Budapesten sajtótájékoztatón.

Hozzátette: 2007-ben 2,6-2,7 millió mobiltelefont adtak el a gyártók a magyar piacon, ami 10 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit. Wágner Tibor kifejtette: a Sony Ericsson nagyon jó évet zárt, hiszen tavaly adta el a legtöbb készüléket Magyarországon.

A társaság saját számításai szerint a Nokia mögött a második a magyar piacon.

A mobiltelefon-gyártó az idén is őrizni akarja pozícióját, ezt részben egy új, az XPERIA márkanevű, a multimédiás szórakozást és az internetes kommunikációt egyesítő készülék forgalmazásától reméli.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Palinko #3
    hát SAJNOS tényleg nem ilyen telókat adnak el főként
  • norti #2
    *eladásából
  • norti #1
    "A mobiltelefon-gyártó az idén is őrizni akarja pozícióját, ezt részben egy új, az XPERIA márkanevű, a multimédiás szórakozást és az internetes kommunikációt egyesítő készülék forgalmazásától reméli. "

    AHA. Főleg, hogy az egy prémium kategóriás, üzleti okostelefon lesz, 100-200 eFt-os árral xD A forgalmazók nem az ilyen készülékek forgalmazásából élnek :D