Berta Sándor

A reklám­kampányokat is átalakítja a kiterjesztett valóság

A hirdetési ágazat és a múzeumok egyaránt kezdik felfedezni maguknak a technológiát.

"Számos különböző növekedési terület van, amelyek megmutatják, hogy miért tekintenek a szakemberek a kiterjesztett valóságra úgy, mint a jövő egyik nagy meghatározó témájára. A technológiának ugyanis nagy jelentősége van mind a kereskedelem, mind a reklámok szempontjából. Jó példa erre az az IKEA-alkalmazás, amelynek a segítségével a felhasználók megkönnyíthetik az online vásárlásaikat és virtuálisan megtekinthetik az áruházlánc konyhabútor-kínálatát. A termékfejlesztésben a 3D-technológiával sokkal gyorsabban lehet majd prototípusokat készíteni, de az ipari alkalmazások, a játékok és a filmek szempontjából is érdekes. A legjobb szemléltető példák ezen a területen az olyan programok, mint a Pokémon Go vagy a Snapchat. Ezeken a szoftvereken kívül is nagyon sok lehetőség van a kiterjesztett valóságban" - jelentette ki Valentino Ritter, az Accenture Interactive digitális marketing szakértője.


A szakember hozzátette, hogy egy virtuális vagy kiterjesztett valóságra építő hirdetési kampányt leginkább az különböztet meg egy hagyományostól, hogy az előbbinek az emberek a részeivé válhatnak, alakíthatják azt és nem csupán kívülről szemlélhetik. A kiterjesztett valóság új lehetőségeket teremt a vállalatok számára arra, hogy kapcsolatba léphessenek az ügyfeleikkel és megoszthassák a tapasztalataikat a közösségi portálokon keresztül, s ezáltal ne kényszerüljenek és maradjanak csupán az információközvetítő szerepében. Az ezen a területen dolgozó csoportok több stratégiával rendelkeznek és számos szakembert foglalkoztatnak, UX/UI-dizájnereket éppúgy, mint 3D-művészeket, szoftverfejlesztőket, tudósokat és projektmenedzsereket.

Az Accenture Interactive a világ legnagyobb digitális ügynöksége és ezért képes számos hálózaton keresztül megoldásokat szállítani az ügyfeleinek. A hirdetési kampányok során nagyon fontos azt megtudni és megérteni, hogy pontosan mit szeretnének a megrendelők, miként azt is, hogy melyik technológiával lehet szállítani számukra a megoldásokat. Ehhez elengedhetetlen a nyitottság mindenkivel szemben és az is, hogy a szakemberek nyitottak legyenek az új technológiák kipróbálására, valamint képesek legyenek közösen, csapatban dolgozni a kreatív megoldásokon.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)