Berta Sándor

Új márkanevet kapnak az LG okos termékei

A dél-koreai gyártó egységes márkajelölést vezet be a mesterséges intelligenciára épülő eszközeire és szolgáltatásaira.

Az LG Electronics elindította a ThinQ projektet, amelynek keretében 2018-tól egységesen fogja jelölni azokat az okostermékeket, háztartási berendezéseket, szórakoztató elektronikai készülékeket, megoldásokat, szolgáltatásokat és kezdeményeseket, amelyek a mesterséges intelligenciához kötődnek majd. A ThinQ termékeket és szolgáltatásokat ellátják tanulási képességgel és képesek lesznek egymással kommunikálni. Ennek során a partnerek különböző mesterséges intelligencia platformjait és az LG által kifejlesztett DeepThinQ technológiát is alkalmazni fogják.

A mesterséges intelligencia kezdeményezések alapjait az LG már az idei Consumer Electronics Show keretében lerakta, amikor bevezette a DeepThinQ-t és bejelentette, hogy mindegyik idei prémium kategóriás termékébe integrálja a WiFi-t. Júniusban a társaság megnyitotta a szöuli mesterséges intelligencia laboratóriumát azzal a céllal, hogy a kapcsolódó kutatásait olyan technológiákban egyesítse, amelyek képesek felismerni a beszédtartalmakat, a képeket és a videókat, valamint szenzorokat használnak arra, hogy intelligens következtetéseket vonjanak le a megszerzett adatokból és azokból tanuljanak. A létesítmény munkatársai már részt vettek a világ első öntanuló klímaberendezésének, továbbá intelligens hűtőszekrényeknek, mosógépeknek és robotporszívóknak a kifejlesztésében.


Han Chang-hee, az LG Globális Marketingközpontjának vezetője kijelentette, hogy a ThinQ márkajelölésnek kell egyértelművé tennie, hogy a társaság intelligens termékei a felhasználót állítják a középpontba azért, hogy egyszerűbbé tegyék az életüket. Úgy véli, a mesterséges intelligencia a következő technológiai határ és a háztartási berendezések, valamint a szórakoztató elektronika területének vezető vállalataként különösen nagy felelősséggel tartoznak azért, hogy a mesterséges intelligenciát hozzáférhetőbbé és kevésbé fenyegetőbbé tegyék.

Az LG az új mesterséges intelligencia termékeit a 2018. január 9. és 12. között megrendezendő Consumer Electronics Show keretében mutatja be.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • wraithLord #1
    Tehát így akarják megoldani, hogy ne lázadjon fel ellenünk az MI, hogy nem egy humanoid segítőt alkotnak, ami mindent el tud végezni helyettünk, hanem a hűtő lesz okos, ami hiába pattog, hogy üres, nem tud még elmenni bevásárolni sem? :D

    Ehhez megfelelő infrastruktúra is kellene, így max. kiidegeli az embert, hogy minden ugat a lakásban valamiért. :D Kihagynám. Már az okostelefon is idegesítő sokszor, pedig nem is okos (Mármint nincs benne MI egyelőre, ha a personal assistantot nem számítjuk annak).