SG.hu

2 millió előfizetésnél tart a UPC Magyarország

A UPC kiemelkedő értékesítési eredményeket ért el 2017 harmadik negyedévében. Az előfizetések száma átlépte a 2 milliós határt, mindemellett pedig egy erős, 10,2%-os árbevétel-növekedést is elkönyvelhetett a vállalat.

Az előző év azonos időszakához viszonyítva 10,2%-os árbevétel-növekedést ért el a UPC Magyarország. 2017 szeptemberének végén a UPC szolgáltatásai országszerte több mint 1 764 400 háztartásban voltak elérhetők, a lakossági és üzleti ügyfelek száma pedig megközelítette a 842 000-et, ami 6100-as növekedést jelent a harmadik negyedévben. Az új vezetékes és mobil előfizetések száma meghaladta a 128 000-et az elmúlt egy évben, így összességében 2 025 000 fölé emelkedett az előfizetések száma, ez pedig 6,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

A nagysebességű internet előfizetések száma 39 900-zal növekedett az előző éves adatokhoz viszonyítva, így elérte a 655 000-et. Emellett a digitális és analóg televízió előfizetések is dinamikusan bővültek, szeptember 30-ig összesen 677 700-ra – ami több mint 17 000-rel magasabb, mint az előző év azonos időszakában. Jól teljesítettek a telefonszolgáltatások is: miközben a vezetékes telefon előfizetések száma – egy év alatt 47 000-rel növekedve – a harmadik negyedév végén már 611 800 fölött járt, ugyanezen időszakban a mobil előfizetések száma 24 700-zal nőtt, és így elérte a 81 400-at.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • JanekOne #7
    Valóban, ez igy ment évekig az UPC-nél, ha nem kapirgáltad meg személyesen az ügyedet, nem kaptál kedvezményt.
  • molnibalage83 #6
    Ez nálad opció, csak sajnos nálam nincsen DIGI. A barátomnak tőlem 1,5 km-re meg van. Jó neki.
  • Tikal #5
    Ezt a UPC is eljátszotta már velünk párszor. Emelték a csomag árát mert lejárt a hűség, aztán csak be kellett menni és megemlíteni, hogy lépünk a digi-hez... máris kaptunk jobb ajánlatot.
  • citkar #4
    Kb 8 éve vagyok UPC-s. Az elmúlt néhány évben kevés baj volt velük nálam, de azelőtt voltak időszakok ahol hónapokon át, minden nap, naponta többször, 2-3 perces teljes leállások voltak (se net, se TV se telefon), ami pár alkalommal nem annyira idegesítő, de fél év után már nagyon agyaltam rajta, hogy otthagyjam őket.
    Az, hogy milyen kálvária volt digitális adásra átállni kis kártyával (talán 2-3 hét és 3 vagy 4 kiszállás), már alig volt meglepő, vagy még régebben mire rájöttek, hogy rossz a tőlük kapott modemem (3-4-szeri kiszállást követően) stb, sok éven át keserítette meg az életem.

    Talán tavaly emeltek sávszélességet aprópénzért, akkor modemet akartak cserélni, de mondom, amíg ez megy el nem viszik, mert ha megint kapok egy rosszat, hónapokba, sok telefonba és sok kiszállásba kerülhet, mire kicserélik.
    Utoljára szerkesztette: citkar, 2017.11.03. 15:50:04
  • molnibalage83 #3
    ????

    Nekem 5200 HUF-ért van csak net, semmi más és 240 MBit-es. Ők kerestek meg, hogy kb. havi 500 HUF pluszért 30 vagy 50 MBit-ről emelnék erre. Korrekt ajánlat.

    Ehhez képes anno az Invitel kb. 8 év előfizetői lét után is szart a fejünkre... A fater bemente és feltette gyors kérdést, hogy 8 éve ottlevő ügyfélnként az új belépő hogyan kaphat olcsóbb netet, mint ő és találjanak ki valamit gyorsan, hogy ő miért is ne hagyja őket ott a francba. Hogyhogyenm egyből kedvezményes lett a net. Csak ehhez az ügyfélnek kellett lépnie...Ok, stabil volt, de drága...

    Régen sokat hallottam szidni a UPC-t. Én 1,5 évig voltam ügyfelük, mad 1 év kihagyás után megint az vagyok. (Költözések voltak.) Soha nem volt velük gond. Szerelőt tudtak küldeni este 7-8 közötti érkezéssel és 5 perc pontossággal jött. 2,5 év alatt kb. 2-3 órát nem volt net és ebből 2 alkalom esti karbantartás volt bőven éjfél után. Fővárosban az ár érték arányuk kellemes és már teljesen moduláris, lehet független, net, telefon és IP TV. (Csak netem van.)

    A telekomhoz ötször mentem be, hogy csinálják már meg a nyamvadt áírást és lemondást. 5 próbálkozásból egyszer sikerült. Az ügyfélszámokat összevissza keverték. Nem kaptam számlát két hónapig, meg ilyesmik. Cserébe még jó drágán is adták a szart. A végén úgy búcsúztam el tőlük 2 hónappal a lemondás után, hogy ha még egy levél jön tőlük, hogy hátralék és egyebek, akkor zaklatás miatt rendőrségi feljelentést teszek. Hogyhogynem többet nem kerestek, bár azt hozzátenném, hogy bocsánatkérő levél azért jött a 3. sikeretelen próbálkozás után, de utána is jött még egy felszólítás. Akkor írtam a feljelentéses levelet és utána nem kerestek soha többet. Ehhez képest a UPC egy álom.
  • pett3rson #2
    Nem akarok belepofázni, de van ahol van TV+net illetve TV+net+telefon...akkor most ezek egy háztartásnak vagyis előfizetésnek minősülnek...vagy nem?
    ha ez igaz, akkor egyáltalán nem lépték át a 2 milliót...még lehet az egyet sem
  • citkar #1
    A legkisebb előfizetői csomag is megdrágult szépen. Értem, hogy a leglassabb internet is 120/10 Mb, de a legkisebb csomag 8499 Ft. Pár éve (3-5) még 5 ezer körül megúsztam, kétségtelen, hogy lassabb nettel, de azért jelentős az áremelkedés.