Berta Sándor

Egyre több gyártónak van online boltja

A cégek felfedezték a saját internetes üzlet előnyeit.

Mindegy, hogy műszaki cikkekről vagy ruháról van szó, napjainkban gyakorlatilag már minden termék megvásárolható az adott gyártó online boltjában. Ugyan ezek az üzletek általában drágábban kínálják az árucikkeket, de cserébe több lehetőséget biztosítanak a felhasználóknak. Lehetővé válik például a személyre szabott termékek elkészítése. A saját webshopokkal a gyártók egy újabb értékesítési és kapcsolattartási lehetőséget teremtettek a klasszikus kereskedelemtől távol. A trend alapvetően a textilágazatnak köszönhető, ahol Gerry Weber éppúgy létrehozta a saját márkaboltját, mint a Hugo Boss. Ma már ott tartunk, hogy a Nestlétől bárki rendelhet kakaót, míg az Adidastól személyre szabott sportcipőt.

A stratégia mindenesetre bevált, hiszen az elmúlt években a gyártók a saját webboltjaiknak köszönhetően évente átlagosan 28 százalékos online növekedést könyvelhettek el. A gyártók leginkább azért döntenek saját árusítóhely létrehozása mellett, mert közvetlen kapcsolatot akarnak kiépíteni az ügyfeleikkel, emellett pedig a költségeket is szeretnék kordában tartani. A kutatók szerint a trend erősödik, amit elősegíthet az is, hogy a termékek személyre szabása a jövőben egyre fontosabb lesz.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!