SG.hu
Helyzet alapú hirdetési platformot kínál a PayPal
2012 májusától indul a PayPal Media Network, a pénzügyi szolgáltató új, helyzet alapú hirdetési platformja kifejezetten a kiskereskedők igényeihez szabva.
Az új szolgáltatás az eBay csoporthoz tavaly csatlakozott Where Ads nevű reklámvállalat kibővítésével jött létre, amely Észak-Amerika legnagyobb helyzet alapú mobiltelefonos hirdetési platformja volt. A kiadott közlemény szerint az új eszköz segítségével a márkák földrajzi helyzetük vagy korábbi vásárlásaik alapján, a legjobb helyen és időben szólíthatják meg a felhasználókat, ami kulcsfontosságú lehet a vásárlási döntés elősegítésében.
Walt Doyle, a PayPal Media Network vezetője a következőket nyilatkozta a megújulás kapcsán: "Mindannyian érezhetjük, ahogyan változnak az emberek vásárlási szokásai és viszonyulásuk a különböző képernyőkön látott üzenetkhez. Manapság a fogyasztók mindegy, hogy milyen csatornán; a boltban, telefonjukon vagy számítógépükön találkoznak egy termékkel, az szinte biztos, hogy azonnal összehasonlítják az árakat, illetve utánanéznek a márkának. Ha megszületett a döntés akkor pedig bármelyik eszköz alkalmas a vásárlásra. A fizikai és a digitális világ határai elmosódtak és nincs már offline kereskedelem, e-kereskedelem, vagy m-kereskedelem, szimplán csak Kereskedelemről beszélhetünk" - mondta el a vezető.
Az eBay vállalatok segítségével a PayPal Media Network több mint 70 millió mobiltulajdonost képes elérni Észak-Amerikában. A Where Ads átalakítását röviddel a PayPal negyedéves gyorsjelentésének kiadása utánra időzítette a vállalat. Az év első hónapjaiban a felhasználói szám mintegy 3 millióval növekedett, így elérte a 109,8 milliót, ami éves szinten 12%-os növekedésnek felel meg. Ezen felül a PayPal-en keresztüli fizetések összege meghaladta az 555 milliárd dollárt, amit a felhasználók napi 6 millió tranzakciója termelt. A PayPal bevételei az első negyedévben elérték az 1,3 milliárd dollárt, ami 32%-al több a tavalyi adatnál.
Az új szolgáltatás az eBay csoporthoz tavaly csatlakozott Where Ads nevű reklámvállalat kibővítésével jött létre, amely Észak-Amerika legnagyobb helyzet alapú mobiltelefonos hirdetési platformja volt. A kiadott közlemény szerint az új eszköz segítségével a márkák földrajzi helyzetük vagy korábbi vásárlásaik alapján, a legjobb helyen és időben szólíthatják meg a felhasználókat, ami kulcsfontosságú lehet a vásárlási döntés elősegítésében.
Walt Doyle, a PayPal Media Network vezetője a következőket nyilatkozta a megújulás kapcsán: "Mindannyian érezhetjük, ahogyan változnak az emberek vásárlási szokásai és viszonyulásuk a különböző képernyőkön látott üzenetkhez. Manapság a fogyasztók mindegy, hogy milyen csatornán; a boltban, telefonjukon vagy számítógépükön találkoznak egy termékkel, az szinte biztos, hogy azonnal összehasonlítják az árakat, illetve utánanéznek a márkának. Ha megszületett a döntés akkor pedig bármelyik eszköz alkalmas a vásárlásra. A fizikai és a digitális világ határai elmosódtak és nincs már offline kereskedelem, e-kereskedelem, vagy m-kereskedelem, szimplán csak Kereskedelemről beszélhetünk" - mondta el a vezető.
Az eBay vállalatok segítségével a PayPal Media Network több mint 70 millió mobiltulajdonost képes elérni Észak-Amerikában. A Where Ads átalakítását röviddel a PayPal negyedéves gyorsjelentésének kiadása utánra időzítette a vállalat. Az év első hónapjaiban a felhasználói szám mintegy 3 millióval növekedett, így elérte a 109,8 milliót, ami éves szinten 12%-os növekedésnek felel meg. Ezen felül a PayPal-en keresztüli fizetések összege meghaladta az 555 milliárd dollárt, amit a felhasználók napi 6 millió tranzakciója termelt. A PayPal bevételei az első negyedévben elérték az 1,3 milliárd dollárt, ami 32%-al több a tavalyi adatnál.