Ötvös Tibor

Gyenge játék lett a WarHammer 40k: Space Marine?

Míg a Driver: San Francisco és a Dead Island vegyes kritikákat kapott, addig a Relic új akciójátékát az első értékelésben nagyon lehúzták.

A WarHammer 40k: Space Marine megjelenését milliók várták, mivel a WarHammer univerzum rengeteg rajongóval rendelkezik. A játék elkészítésére a Relic tűnt a legjobb választásnak, hiszen eddigi stratégiai sorozatuk, a Dawn of War nagyon jól sikerült. Ám a jelek szerint a Space Marinebe beletört a bicskájuk.



Megjelent az első kritika a játékról, melyet a nagy múltú Edge magazin oldalán látott napvilágot. A kritikus mindössze 5 pontot adott a tízből, de hozzátette, hogy "a Space Marine grafikailag nem teljesít rosszul, de sajnos hamar unalomba fullad. Épp ezért a játék okoz kellemes perceket, de pár perccel a kikapcsolás után már nem is emlékszünk a játékra."

A WarHammer 40k: Space Marine 9-én jelent meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • lammaer #29
    Leginkább a Prototypeot meg a Darksiderst tudnám megemlíteni.

    Nem csak olyan jobb gombot nyomogatok azt kinek fogy el előbb a HPja jellegű cucc, hanem változatos fegyverek és kombók (parry/ripost) , amiket az éppen aktuális ellenfélnek/helyzetnek megfelelően kell kombinálni/alkalmazni. Ugrás/mozgás szintén fontos, tehát a vérbeli akció.

    Sajnos ebben a játékban a harc és kombók kimerülnek a jobb gomb nyomogatásban, F billentyűvel stun, E-vel kivégzés.

    Mindenesetre WH40 fanoknak kötelező, nem hoz szégyent a világa, játszható is, de volt már jobb ilyen stílusú nem wh40k játék.
  • Szaruman #28
    Igazából most már tényleg kíváncsi vagyok. Miért gyenge a közelharc? Nem játszottam más akciójátékkal, úgyh nem tudom, h milyen van még (de pl a gothic3 közelharci rendszere ennél szarabb, a tes sorozaté szintén).
    Valaki írja már le, h milyen a király közelharc.
  • lammaer #27
    Sztem CSAK és KIZÁRÓLAG a WH40K téma és annak grafikai megvalósítása viszi el a játékot a hátán. Ha pontot kap, ezért a kettőért kaphatja.

    Amúgy egy cső lövölde, rendkívül gyenge közelharci harcrendszerrel.
  • Szaruman #26
    Azt nem mondanám, h összebaszott a single.
  • Merces #25
    multira van kihegyezve= összebasztuk a single playert, hogy hamarabb dőljön a lé...
  • Szaruman #24
    Nem lett gyenge játék. A multi az igazán fun benne, amit a sok warezjóska nem tud kipróbálni. A single rész 1-2x végigjátszós, és kész (kb 8-12 óra *2), a multiban ennél némileg több van (30 óra fölött járok vele, és ez szépen gyarapodik).
    Az, h pár balfasz képtelen fedezékbe állni magától, ehhez neki külön gombokat kell nyomogatni, az nem a játék hibája (meg a hasonló blablák, amiket fórumokon lehet olvasni).
    Ja, és aki azt mondja magáról, h wh40k fan, és nem fogja meg a játék, az vagy hülye, vagy nem wh40k fan.
  • EnxTheOne #23
    már csak az mmorpgnek kéne kijönnie. :D muhahahaha hullanának az orkok és a chaos zombik. :D

    A játékal nem játszottam még, de a playstationcommunity.hu-n is van egy egész jó teszt rola. Akik nem nagyon ismerik a világot (pl. én) van egy rövid leirás rola.
  • Loverman #22
    a szó amit keresel a "tősgyökeres"
  • Frosty01 #21
    akkor rázd a kukkert a régi játékokra :D és semmiféleképp ne fogadd el az újjaka! hagyd meg nekünk :)
  • Zero 7th #20
    Ja, mert akciójáték. Azokhoz képest szokás viszonyítani, azt, hogy a stílusa micsoda, elég ritkán szokás hibaként említeni. Igen, sima TPS akció, annak készült. Jó hogy nem a bázisépítést és a valósághű repülésmodellt hiányolod belőle...