Szekeres Viktor
Jól kezdtek az RTL Klub vámpírjai
Nem csak a mozikban és az HBO-n számítanak menőnek a vámpírok, hanem az RTL Klubon is, erre bizonyíték a Vámpírnaplók című új sorozat. Most már csak az a kérdés, hogy a TV2 mikor tesz szert egy várszívós szériára?
Az RTL Klub úgy döntött, hogy megpróbálja a maga tortaszeletét kihasítani az Alkonyat vámpírjai által gerjesztett őrületből, s két hete bemutatta a Vámpírnaplók című sorozatot. A tipikus tiniszériának tűnő könyvadaptáció Amerikában egy viszonylag sikeres első évadon van túl, s a legszkeptikusabbak is eliermerték, hogy bizony jól sikerült próbálkozásról van szó, nem minden vámpírsztori romlik el Alkonyat-módra.
A premier elég sikeres volt, hiszen a majdnem fél tizenegyes kezdési időpont ellenére is 679 ezren látták azt, amivel a csatorna legyőzte a TV2-t. Sőt, a 18-49 éves kereskedelmi korosztályban elért 403 ezer néző a fél tíztől sugárzott Helyszínelőknél is jobb eredmény volt. A folytatásra azonban alábbhagyott a nézők lendülete, ráadásul a labdarúgó világbajnokság is izgalmas meccsel örvendeztette meg a nagyérdeműt, így az RTL Klub csak 451 ezer nézőt regisztrálhatott, akik közül 282 ezren 18-49 évesek voltak az AGB mérései szerint.
Az RTL Klub úgy döntött, hogy megpróbálja a maga tortaszeletét kihasítani az Alkonyat vámpírjai által gerjesztett őrületből, s két hete bemutatta a Vámpírnaplók című sorozatot. A tipikus tiniszériának tűnő könyvadaptáció Amerikában egy viszonylag sikeres első évadon van túl, s a legszkeptikusabbak is eliermerték, hogy bizony jól sikerült próbálkozásról van szó, nem minden vámpírsztori romlik el Alkonyat-módra.
A premier elég sikeres volt, hiszen a majdnem fél tizenegyes kezdési időpont ellenére is 679 ezren látták azt, amivel a csatorna legyőzte a TV2-t. Sőt, a 18-49 éves kereskedelmi korosztályban elért 403 ezer néző a fél tíztől sugárzott Helyszínelőknél is jobb eredmény volt. A folytatásra azonban alábbhagyott a nézők lendülete, ráadásul a labdarúgó világbajnokság is izgalmas meccsel örvendeztette meg a nagyérdeműt, így az RTL Klub csak 451 ezer nézőt regisztrálhatott, akik közül 282 ezren 18-49 évesek voltak az AGB mérései szerint.