Tóth Kristóf
Budapesti márkaboltot nyitott a Sony Ericsson
A Sony Ericsson a mai napon nyitotta meg első magyarországi márkaboltját a Westend City Centerben, ami szervizpontként is működik majd.
A Westend Bocskai István kiskörútjának 12. száma alatt található boltjában szabadon válogathatnak a vásárlók a legújabb telefonok és kiegészítők között, megnézhetik és kipróbálhatják azokat. A boltban a mobilszolgáltatókkal ellentétben a teljes termékkínálat elérhető. A vásárlók mindemellett meglévő készülékeiket is behozhatják, hiszen az üzlet szervizpontként is üzemel majd, ahová garanciális és egyéb problémáikkal fordulhatnak a vevők.
Varga Mihály, a Sony Ericsson közép-kelet-európai marketingigazgatója következőképpen nyilatkozott a bolt megnyitásáról: "szerettünk volna egy olyan értékesítési csatornát, ahol közvetlen kapcsolatba kerülhetünk vásárlóinkkal, hiszen eddig csak a mobilszolgáltatókon valamint kereskedőkön keresztül érhették el termékeinket. A Sony Ericsson megerősödött pozíciója hazánkban már lehetővé teszi, sőt megkívánja egy márkabolt megnyitását, ráadásul vásárlóink felől is eljutott már hozzánk az igény erre, ami csak megerősített döntésünkben. Egy ilyen márkaboltban maximálisan és közvetlenül tudjuk kielégíteni a felmerülő vásárlói igényeket, így felhasználóink első kézből értesülhetnek újdonságainkról".
A Sony Ericsson az idén az első félév végére 27 százalékra növelte részesedését az egy évvel korábbi 24 százalékról, ezzel megszerezte a második helyet a mobilkészülékek piacán, mondta Wágner Tibor, a cég közép- és kelet-európai igazgatója. Elmondása szerint az első félévben több mint 1 millió mobiltelefont adtak el a gyártók Magyarországon, és az év egészében ez a szám várhatóan eléri a 2,4-2,5 milliót. Az igazgató a keddi megnyitón beszélt arról is, hogy az ügyfelek egyre nagyobb, ma már mintegy 10 százalékos arányban vásárolnak kártyafüggetlen készülékeket a gyártóktól, a felső kategóriás mobilok esetében pedig a 20-30 százalékot is eléri ez az arány.
Wágner Tibor közlése szerint a vásárlók visszajelzései alapján döntöttek úgy, hogy létrehozzák Magyarországon első saját üzletüket. Elmondása szerint készülékeik meghibásodási aránya mintegy 5 százalék. A vállalat a törvényi szabályozásnak megfelelően minden termékére két éves garanciát biztosít.
A Westend Bocskai István kiskörútjának 12. száma alatt található boltjában szabadon válogathatnak a vásárlók a legújabb telefonok és kiegészítők között, megnézhetik és kipróbálhatják azokat. A boltban a mobilszolgáltatókkal ellentétben a teljes termékkínálat elérhető. A vásárlók mindemellett meglévő készülékeiket is behozhatják, hiszen az üzlet szervizpontként is üzemel majd, ahová garanciális és egyéb problémáikkal fordulhatnak a vevők.
Varga Mihály, a Sony Ericsson közép-kelet-európai marketingigazgatója következőképpen nyilatkozott a bolt megnyitásáról: "szerettünk volna egy olyan értékesítési csatornát, ahol közvetlen kapcsolatba kerülhetünk vásárlóinkkal, hiszen eddig csak a mobilszolgáltatókon valamint kereskedőkön keresztül érhették el termékeinket. A Sony Ericsson megerősödött pozíciója hazánkban már lehetővé teszi, sőt megkívánja egy márkabolt megnyitását, ráadásul vásárlóink felől is eljutott már hozzánk az igény erre, ami csak megerősített döntésünkben. Egy ilyen márkaboltban maximálisan és közvetlenül tudjuk kielégíteni a felmerülő vásárlói igényeket, így felhasználóink első kézből értesülhetnek újdonságainkról".
A Sony Ericsson az idén az első félév végére 27 százalékra növelte részesedését az egy évvel korábbi 24 százalékról, ezzel megszerezte a második helyet a mobilkészülékek piacán, mondta Wágner Tibor, a cég közép- és kelet-európai igazgatója. Elmondása szerint az első félévben több mint 1 millió mobiltelefont adtak el a gyártók Magyarországon, és az év egészében ez a szám várhatóan eléri a 2,4-2,5 milliót. Az igazgató a keddi megnyitón beszélt arról is, hogy az ügyfelek egyre nagyobb, ma már mintegy 10 százalékos arányban vásárolnak kártyafüggetlen készülékeket a gyártóktól, a felső kategóriás mobilok esetében pedig a 20-30 százalékot is eléri ez az arány.
Wágner Tibor közlése szerint a vásárlók visszajelzései alapján döntöttek úgy, hogy létrehozzák Magyarországon első saját üzletüket. Elmondása szerint készülékeik meghibásodási aránya mintegy 5 százalék. A vállalat a törvényi szabályozásnak megfelelően minden termékére két éves garanciát biztosít.