daweed
Englaus és X-Isle bejelentve
Az ECTS-en jelentette be a német CRYTEK fejlesztő csapat két új játékát PC-re, PS2-re, Gamecube-ra, Dreamcast-ra és persze X-box-ra.
A sajtó nagy érdeklődéssel várja a két művet. habár kiadója még nincs a játékoknak.
A fejlesztők az Englaust egy sci-fi FPS-nek írják le, ahol a játékosoknak a világűrben utazgatva kell megakadályozniuk egy őrült tudós világuralomra törő terveit.
Az X-Isle egy szakaszorientált taktikai lövöldözős játék, amiben a játékos egy elit kommandóst alakít, akinek a feladata, hogy idegen lények ellen harcoljon. Lesz ugyan egyjátékos mód is, de a játék lelkét a multiplay adja majd.
A sztori a már megszokott kliséken alapul: egy atlanti-óceáni szigetcsoportot az idegenek arra használnak, hogy kitenyésszenek egy dinoszauroszokból álló támadó hordát, ami aztán leigázza az emberiséget. Egy kommandós csoport lett megbízva az ügy elrendezésével, akik szerencsétlen módon sosem tértek vissza a küldetésből.
Itt kapcsolódik be a játékos és csapata, akikre az elveszett kommandó felderítése és a szigetek felszabadítása vár.
A játék egy saját grafikus motort használ, a következő specifikációkkal:
Transform and Lighting kezelés
Bump, environment és phong-mapping
Shader kezelés
Ívelt felületek
Csontváz rendszerű animáció
Valós fényeffektek
Köd effekt
Vertex morphing
A sajtó nagy érdeklődéssel várja a két művet. habár kiadója még nincs a játékoknak.
A fejlesztők az Englaust egy sci-fi FPS-nek írják le, ahol a játékosoknak a világűrben utazgatva kell megakadályozniuk egy őrült tudós világuralomra törő terveit.
Az X-Isle egy szakaszorientált taktikai lövöldözős játék, amiben a játékos egy elit kommandóst alakít, akinek a feladata, hogy idegen lények ellen harcoljon. Lesz ugyan egyjátékos mód is, de a játék lelkét a multiplay adja majd.
A sztori a már megszokott kliséken alapul: egy atlanti-óceáni szigetcsoportot az idegenek arra használnak, hogy kitenyésszenek egy dinoszauroszokból álló támadó hordát, ami aztán leigázza az emberiséget. Egy kommandós csoport lett megbízva az ügy elrendezésével, akik szerencsétlen módon sosem tértek vissza a küldetésből.
Itt kapcsolódik be a játékos és csapata, akikre az elveszett kommandó felderítése és a szigetek felszabadítása vár.
A játék egy saját grafikus motort használ, a következő specifikációkkal:
Transform and Lighting kezelés
Bump, environment és phong-mapping
Shader kezelés
Ívelt felületek
Csontváz rendszerű animáció
Valós fényeffektek
Köd effekt
Vertex morphing